Става въпрос за Vw Transporter 4 1992-ра AAB мотора (2.4 D).
Залепва ми релето на подгревните свещи и като махна контакта нищо не свети на таблото, но свещите продължават да работят и свалят акумулатора на 4 V за 10 мин.Това реле мога ли да го оправя по някакъв начин така че да не се притеснявам че ще ми скапе акумулатора някъде.Ново реле е 50 лв в евро07, но ме е страх да не е някакво менте и да стане същото.Друг вариант имам ли?



Залепва ми релето
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Залепва ми релето
Ами има един колега,да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини
После го затваряш и по желание може и даго запечаташ с силикон,аз моите не съм ги запечатал и няма проблем 


Re: Залепва ми релето
enigma79 написа:да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини![]()
Знам го този вариант, но ме притеснява да не вземе пак да го направи същия номер и да ме остави без акумулатор някъде?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Залепва ми релето
winbooz написа:enigma79 написа:да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини![]()
Знам го този вариант, но ме притеснява да не вземе пак да го направи същия номер и да ме остави без акумулатор някъде?
Няма да стане,ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред

Re: Залепва ми релето
enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред
Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Залепва ми релето
winbooz написа:enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред
Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?
Ами ако ти кажа примерно 1година,или 10години и взема да позная,то после ще ме е яд че не съм пуснал тото в този ден


- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Залепва ми релето
Заобиколи го тогава с нова верига и един бутон. Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.Така се командва само от пръста ти.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Залепва ми релето
levonik написа:Заобиколи го тогава с нова верига и един бутон. Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.Така се командва само от пръста ти.
А този бутон ще трябва да е голям като ключ маса ти наясно ли си какъв ток протича?Ако сложи ново реле което да се командва от бутона става но тогава защо да слага бутон а не новото реле на мястото на старото.

Re: Залепва ми релето
levonik написа:Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.
С какво е полезна тази опция?
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Залепва ми релето
Ново реле е 50 лв в евро07, но ме е страх да не е някакво менте и да стане същото
ти какво се чудиш единственото, което трябва да направиш е да знаеш колко е оригинално от Порше.БГ
с почистване става, но е кратковременно и нагара ще се трупа все повече и по- бързо
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Залепва ми релето
winbooz написа:levonik написа:Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.
С какво е полезна тази опция?
Четох някъде, че подобрявало работата в този първоначален, студен момент и по този начин намалявал вредните емисии. Релето изключва с леко забавяне - 3/5 секунди след пуска. Колко е вярно за намаляване на вредността- не съм сигурен.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Залепва ми релето
Вярно е двигателя работи по равномерно веднага след пуск и горивото изгаря по пълноценно ако има нещо вътре в цилиндъра нажежено до червено-което от своя страна води до по малко вредни емисии.За не компютъризираните дизелови двг не знам колко време работят след старта но за тея с комп около 1-2 мин в зависимост от температурата и се изключват също и при подаване на газ над 2500 оборота.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Залепва ми релето
Почистването на контакт на реле може да има кратковременен ефект и не е за препоръчване. Контактите на релетата имат покритие, което защитава медта на контакта от бързо износване (като човките на хубавите поялници примерно). При почистване това покритие се унищожава и контактът нагаря бързо пак от силния ток. Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места. 

Re: Залепва ми релето
Ljubon написа:Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места.
Как да разбера колко време му остава на това реле от моргата?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Залепва ми релето
winbooz написа:Ljubon написа:Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места.
Как да разбера колко време му остава на това реле от моргата?
Имаш два варианта:
1-Взимаш релето,после един пакет фасул и почваш да гледаш на фасула

2-Взимаш от ромската махла най известната гледачка.Ако има промоция 2в1,може и с баячка,против уроки на релето и гледачката ще ти каже с точност до часът когато


Колега,не знам какви са тези твои въпроси,това да питаш колко ще ме изкара е,все едно да питаш кога ще ритна камбаната,та да си изкопая гроба

winbooz написа:enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред
Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?
Ами ако ти кажа примерно 1година,или 10години и взема да позная,то после ще ме е яд че не съм пуснал тото в този ден


Този отговор май не ти стигна

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта