Колата е пасат б5 1997 година afn двигател, а проблема е следният;
До преди 2 дни работеше нормално,но се появи нещо подобно на мъгла от духалките в купето.Въпреки това си духаше студено,но днес климатроника работи на студено около 30% от нормалното.Смених клапана който е до радиатора имах такъв сменен от майстор при предното зареждане с фреон ,работещ е оказа се тогава прекъснат кабел при смяна на ремъците.Проблема си остана.Между другото вентилатора тръгва веднага но на 1 скорост а преди направо фучеше.Дебелата пръбичка преди купето става студена но не и облединена.Шайбата на комресора тръгва веднага ,усеща се по работата на двигателя.Че си мисля от прочетеното във форума;
-спукан радиатор в купето -но все още има леко хлад и като сменях клапана изсъска?
-перката рабони с ниски обороти -малко фреон ,възможно не съм зареждал от миналата пролет-сменях маркучи
-запушен дехидратор /мисля че така се казваше/?
Ще съм Ви благодарен на помоща от колегите с опит и такива препатили.
Поздрави от Варна въпреки морето и тук са нужни климатиците.
проблем с климатроник б5
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: проблем с климатроник б5
Поленов филтър кога си сменявал?
- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроник б5
Според мен не е от него, защото моя го смених и тръгнах към морето. В Бургас забелязах, че от духалките излиза нещо като мъгла. Няма миризма, вижда се, но със затоплянето на струята поради отдалечаването й от духалките "мъглата" изчезва. Духа си студено, значи не губи фреона. Според мен е някакъв конденз, но 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем с климатроник б5
Колега тръбичката за оттичане на конденза?Да не е запушена и като събере водорляк да го раздухва из въздуховодите?
Re: проблем с климатроник б5
Колеги днес ходих да я тестват, радиатора дава фира останало е само 150 грама фреон ,че първо смяна на радиатора отпред и след това фреон.Теста ми струва 10 лева .Благодаря на отзовалите се .Темата е за закриване. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатроник б5
Радиатора,немски, неоригинален е около 300-350лв .Може да се намери и по-ефтин,но зависи от марката.Оригинален е около 700лв. За фреон и работа,спокойно могат да ти поискат около 200-250лв (сваля се таблото и се разглобява всичко на съставните си части)


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 37 госта