
Имам намерение да копувам В4 или Б3.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq obl
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Да разбирам тогава че на това най-вероятно му има нещо... http://www.cars.bg/u187388 

- gelmi
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 1.6 i
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Колега няма какво да се чудиш. Мисля, че с В4 ще направиш правилния избор. Аз лично съм с такъв и въобще не съжалявам. Тръгвай към най-близката автокъща и ...... знаеш какво да направиш. 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
stonext написа:Да разбирам тогава че на това най-вероятно му има нещо... http://www.cars.bg/u187388
Не е задължително да му има нещо

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
gelmi написа:Колега няма какво да се чудиш. Мисля, че с В4 ще направиш правилния избор. Аз лично съм с такъв и въобще не съжалявам. Тръгвай към най-близката автокъща и ...... знаеш какво да направиш.
Подкрепям колегата!

А коя ще избереш и колко можеш да чакаш докато намериш зависи само от теб! Всяко правило си има изключение, това че е по ниска цената не е здължителен критерий, че колата е скапана, просто за по-запазените екзепмляри търговците държат по-високи цени, но не винаги!

Пример: Аз моята Б4 я взех септември 2009 - нов внос от Германия беше, за 2700 лв, с работещ климатик. На Б4 тогава, като обикалях цяло лято да търся по кажи-речи цяла Южна България, в това състояние им търсеха по 4800,00 до 6000,00 лева


И моята я намерих близо до Пловдив, тази ниска цена ме шокира и момчето се хвана за главата, като видя къде я карахме да я гледат и накрая даже смених маслото и мерихме компресия, но за радост всичко си беше наред!

Спирам до тук, защото за цените на автомобилите втора ръка, мога да напиша още доста, по отношение на образуването им, или по-точно, защо ниската цена не винаги е предпоставка за скапан автомобил, но ако те интересува мога да го напиша на ЛС, за да не изместваме темата на разговор!

Так, че както са казали колегите по-горе, отиваш да видиш на място и после в сервиз, иначе то така щяхме даже и жени да си вземем само по снимки!

ЖЕНА, КОЛА И ПРАСЕ СЕ ВЗЕМАТ НА КЪСМЕТ, АМА ТРЯБВА ДА ГИ ВИДИШ И ХАРЕСАШ ПРЕДИ ТОВА!



-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq obl
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Абе ясно.. Надеждни са тия коли горе-долу. Вапроса ми е че като ударя един сърч. И като почнат да ми излизат проблеми. ГЛедам от всякво естество са. И клима и двигател я окачване. Или пак нещо по карусерията и електрониката. Верно сигурно сравнение с други коли е 2 пати по ефтино да ги поправяш ама ако реши да се чупи по няколко пати тва онова от време на време кво праим...
Имам впечатления с един "дядка" пассат б3 в работата служебен е. Карат го едни колеги е верно е че си е служебна кола и много много не се варди. Ма през месец е в сервиза за нещо. И са иди разбери маистори ли калпави или просто колата от толкова мачене вече си се распада малко по малко. Идеята ми е че има значение как се карат колите спор няма ама някой добичета даржат повече от други. Докато сащите други автомобили астри 1.6 95г карани по саштия батлански начин нямат кой знае кви сервизни прояви.
Един колега си купи втори мерцедес бенц 190 2.0 129кс маи.... Взе го за 1500 лева преди година две. Човека е голям фанатик на тема мерцедеси и коли като цяло. Каросерията на тая кола беше просто опустошена но явно двигателя е уцелял. Та човека хварли малко парички за козметичен ремонт и я опраи сам. Ма под зле наистина зле беше палеше я с отверка
. Кара я кат диват с задницата на пред в завоите влиза и от как я е взел освен да и налива масло друго не е правил по двигателя нито по окачването
220 дига по магистралата ботевград - софия. И за капак има мерджан 83 godina пак 190 ма дизеловия двигател. И е кат часовник
Нема просто как да кажа че тва е кола 83г.... даржи си с нея 130 по магистралата без проблем.
Затва сериозно сам се замислил и за мерцедес щото идеята ми е че тия коли стари стари ама нали расправят че тогава навремето тая марка се е стремяла и кам самата издражливост.
А VW-to си е кола на народа спор няма
Имам впечатления с един "дядка" пассат б3 в работата служебен е. Карат го едни колеги е верно е че си е служебна кола и много много не се варди. Ма през месец е в сервиза за нещо. И са иди разбери маистори ли калпави или просто колата от толкова мачене вече си се распада малко по малко. Идеята ми е че има значение как се карат колите спор няма ама някой добичета даржат повече от други. Докато сащите други автомобили астри 1.6 95г карани по саштия батлански начин нямат кой знае кви сервизни прояви.
Един колега си купи втори мерцедес бенц 190 2.0 129кс маи.... Взе го за 1500 лева преди година две. Човека е голям фанатик на тема мерцедеси и коли като цяло. Каросерията на тая кола беше просто опустошена но явно двигателя е уцелял. Та човека хварли малко парички за козметичен ремонт и я опраи сам. Ма под зле наистина зле беше палеше я с отверка



Затва сериозно сам се замислил и за мерцедес щото идеята ми е че тия коли стари стари ама нали расправят че тогава навремето тая марка се е стремяла и кам самата издражливост.
А VW-to си е кола на народа спор няма

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
На вторичният пазар за толкова стари автомобили по-добре търси конкретна бройка.
Знам, че се пише много кои модели са добри, кои двигатели са читави, кои коли не се чупят, не гният и още безброй други. В случая тия коли не си знаят ни годините, ни собствениците, ни километрите. Те на по 3-4 години мерцедеси си идват у нас с връщани километражи.
В общи линии си се ориентирал добре. Направи си един списък и тръгни за конкретната кола. В крайна сметка не си купуваш календарче.
Само да вмъкна, че за мен лично 190 е адски неудобен автомобил. Има предимства, които не мога да отрека - здрав, вози сравнително меко (за мен, честно казано, е прекалено меко), добре обезшумен. Шофьорската позиция, обаче не ми пасва изобщо, въпреки сравнително стандартните ми размери. Чувствам силни ограничения във видимостта, особено назад и освен това не ми е удобно с оригиналния голям волан и педалите на дълбоко...
В 124-ка е определено ми е по-добре, но не колкото в Пасат - просто вътрешното пространство е огромно и всичко е на най-удобните места. Това си е лично впечатление де... но във форум няма и какво друго да е.
Успех!
П.П.: За да ти допълня кашата в главата - помисли за Ауди. От тези години има много, много добри автомобили!

Знам, че се пише много кои модели са добри, кои двигатели са читави, кои коли не се чупят, не гният и още безброй други. В случая тия коли не си знаят ни годините, ни собствениците, ни километрите. Те на по 3-4 години мерцедеси си идват у нас с връщани километражи.

В общи линии си се ориентирал добре. Направи си един списък и тръгни за конкретната кола. В крайна сметка не си купуваш календарче.

Само да вмъкна, че за мен лично 190 е адски неудобен автомобил. Има предимства, които не мога да отрека - здрав, вози сравнително меко (за мен, честно казано, е прекалено меко), добре обезшумен. Шофьорската позиция, обаче не ми пасва изобщо, въпреки сравнително стандартните ми размери. Чувствам силни ограничения във видимостта, особено назад и освен това не ми е удобно с оригиналния голям волан и педалите на дълбоко...
В 124-ка е определено ми е по-добре, но не колкото в Пасат - просто вътрешното пространство е огромно и всичко е на най-удобните места. Това си е лично впечатление де... но във форум няма и какво друго да е.

Успех!
П.П.: За да ти допълня кашата в главата - помисли за Ауди. От тези години има много, много добри автомобили!
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
escrime написа:На вторичният пазар за толкова стари автомобили по-добре търси конкретна бройка.![]()
Знам, че се пише много кои модели са добри, кои двигатели са читави, кои коли не се чупят, не гният и още безброй други. В случая тия коли не си знаят ни годините, ни собствениците, ни километрите. Те на по 3-4 години мерцедеси си идват у нас с връщани километражи.
В общи линии си се ориентирал добре. Направи си един списък и тръгни за конкретната кола. В крайна сметка не си купуваш календарче.
Само да вмъкна, че за мен лично 190 е адски неудобен автомобил. Има предимства, които не мога да отрека - здрав, вози сравнително меко (за мен, честно казано, е прекалено меко), добре обезшумен. Шофьорската позиция, обаче не ми пасва изобщо, въпреки сравнително стандартните ми размери. Чувствам силни ограничения във видимостта, особено назад и освен това не ми е удобно с оригиналния голям волан и педалите на дълбоко...
В 124-ка е определено ми е по-добре, но не колкото в Пасат - просто вътрешното пространство е огромно и всичко е на най-удобните места. Това си е лично впечатление де... но във форум няма и какво друго да е.
Успех!
П.П.: За да ти допълня кашата в главата - помисли за Ауди. От тези години има много, много добри автомобили!
Аз защо се сещам само за едно Ауди от "тези години", т.е. Ауди 100, ама неговите части не са евтини никак, яде като ламя, пък вътрешното пространство мисля, че е по-малко от това на Пасат!
stonext написа:Абе ясно.. Надеждни са тия коли горе-долу. Вапроса ми е че като ударя един сърч. И като почнат да ми излизат проблеми. ГЛедам от всякво естество са. И клима и двигател я окачване. Или пак нещо по карусерията и електрониката. Верно сигурно сравнение с други коли е 2 пати по ефтино да ги поправяш ама ако реши да се чупи по няколко пати тва онова от време на време кво праим...
Имам впечатления с един "дядка" пассат б3 в работата служебен е. Карат го едни колеги е верно е че си е служебна кола и много много не се варди. Ма през месец е в сервиза за нещо. И са иди разбери маистори ли калпави или просто колата от толкова мачене вече си се распада малко по малко. Идеята ми е че има значение как се карат колите спор няма ама някой добичета даржат повече от други. Докато сащите други автомобили астри 1.6 95г карани по саштия батлански начин нямат кой знае кви сервизни прояви.
Един колега си купи втори мерцедес бенц 190 2.0 129кс маи.... Взе го за 1500 лева преди година две. Човека е голям фанатик на тема мерцедеси и коли като цяло. Каросерията на тая кола беше просто опустошена но явно двигателя е уцелял. Та човека хварли малко парички за козметичен ремонт и я опраи сам. Ма под зле наистина зле беше палеше я с отверка. Кара я кат диват с задницата на пред в завоите влиза и от как я е взел освен да и налива масло друго не е правил по двигателя нито по окачването
220 дига по магистралата ботевград - софия. И за капак има мерджан 83 godina пак 190 ма дизеловия двигател. И е кат часовник
Нема просто как да кажа че тва е кола 83г.... даржи си с нея 130 по магистралата без проблем.
Затва сериозно сам се замислил и за мерцедес щото идеята ми е че тия коли стари стари ама нали расправят че тогава навремето тая марка се е стремяла и кам самата издражливост.
А VW-to си е кола на народа спор няма
Народна, народна - до 1996 е народна, после става майка си трака!

Пък то така от страни погледнато - смени си и ти най-належащите неща, като ремъци, ролки, масло и филтри и ще дадеш не повече от 200,00 лева,пък то другото не е важно, карай си с "нови" гуми - втора употреба, не пипай накладки, докато не простържат, и те такива консумативи "незначителни" и после и ти ще говориш, че подръжката е без пари и спирачна течност не се сменя!

Пък я сравни, колко са потребителите на Мерцедес форума, и колко са на този и ще си отговориш на въпроса, защо толкова проблеми има... ами защото сигурно, много повече ги карат, а? Пък и не си ги продават, защо ли? И акто погледнеш масово са дребни неща, за които на никой не му се дават грешни пари за да иде при майстори и си ги оправя сам благодарение на съформците си, като не изклчючвам и себе си.

Можеш да цъкнеш и в оня форум за да видиш от какво се оплакват собствениците на 124-ки например!
Ама най-накрая ще ти кажа, че колата е бирник, тя пари не дава, а само взема! Той и Москвич-а си иска гуми, спирачки, масло и т.н., ако не искаш да даваш нищо - не си купувай кола!

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq obl
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Абе са се порових из мобиле.ДЕ да видя при хората на запад как стоят нещата. И почнах да гледам и да ми става ясно
Как тука при нас за 4 бона могат да искарат една кола че е под 200к км и сичко и е екстра а там за тия пари.... На по 500к км с забележки по купе и интериор! И то в повечето случаи се бивши таксита
. Да се чудо човек Балгарина от де го е извадил тоя нов внос дет сичко му е екстра и е на тия малки километри за такава оскъдна сума....
Е тука mobile.de който разбира малко доич па и да не разбира има 12 езика от който можете да си изберете. Направо зле ми става. А иначе пассатчетата кат б4 има доста прилични и цените що годе си отговарят с наще. Но километрите не


Е тука mobile.de който разбира малко доич па и да не разбира има 12 езика от който можете да си изберете. Направо зле ми става. А иначе пассатчетата кат б4 има доста прилични и цените що годе си отговарят с наще. Но километрите не

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Днес комплект външни и вътрещни накрайници + тампони макферсон + тампони на носача (големите) + маншон на каре + маншони за рейка всичко това за Пасат 3А (В4) 200лв
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
stonext написа:Абе са се порових из мобиле.ДЕ да видя при хората на запад как стоят нещата. И почнах да гледам и да ми става ясноКак тука при нас за 4 бона могат да искарат една кола че е под 200к км и сичко и е екстра а там за тия пари.... На по 500к км с забележки по купе и интериор! И то в повечето случаи се бивши таксита
. Да се чудо човек Балгарина от де го е извадил тоя нов внос дет сичко му е екстра и е на тия малки километри за такава оскъдна сума....
Е тука mobile.de който разбира малко доич па и да не разбира има 12 езика от който можете да си изберете. Направо зле ми става. А иначе пассатчетата кат б4 има доста прилични и цените що годе си отговарят с наще. Но километрите не
Еххх, зачекна ме и за цените...

Ама първо, километри, кой ти гледа? Пък и какво значение има, там колите се карат повече извънградско и като ги лепнат с една постоянна скорост двигателя не ги усеща, ама пък дизелите са карани още повече!
Та цените, където ги гледаме в mobile.de, са като тук, защото там 99% от обявите са на търговци, а пък те дебнат постоянно и обикалят за да изкупуват коли от собствениците и цените им стават двойни в повечето случаи! А пък нашите търговци, от Германия почти не внасят вече, говоря за големите автосалони, но кито внасят цените им не са много ниски, защото те имат някакви позиции вече сред търговците в Германия, основно турци, някой сърбин чат пат и те им правят отстъпки, като сложат малко отгоре и става цената малко по висока от мобилето! Истината е, че за да си вземеш кола на добра цена от там, трябва да я вземеш директно от собственика, а това е много трудно, защото трябва да четеш обяви, там да има с какво да обикаляш, а районите са големи! Всичко това са разходи за нощувки, храна, гориво и т.н. Това го знам в детайли, защото бях тръгнал да си търся, но в последния момент претеглих нещата и се отказах и точно в този момент ми изпадна този Пасат, който мога да кажа, че е евтин за състоянието си , пак съм писал в горните постове, колко искаха на такива автомобили тук. Значи като теглиш чертата с пътни натам и връщане насам вече със закупен автомобил, разноски, такси и т.н. ти ляга поне 600,00 лв., при положение, че намериш каквото търсиш или накрая, от няма накъде вземеш нещо за да не се върнеш с празни ръце!
Та момчето, от което взех колата, ходи до Германия с още един ортак с камионче. Ако му изпадне изгодна кола я взема и гледа бързо да я продаде с малка горница, защото затваря много пари в нея, а пък те там обикалят по моргите и събират ляти джанти - това им е основната задача и тук ги продават по за около 100-120 лв. комплекта и доста от гумаджиите в Пловдив се снабдяват от тях с джанти! Та моят Пасат го беше взел за 900 евро от една германка, и като му сложиш към 350-400 лева разходи за гориво, такси, номера, пак е изкарал малко от колата!
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
НЯкой ми беше разказвал, че една е съща част, пасваща на двата автомобила ако я търсиш за Б4 струвала 15 (някъде) ако търсиш за Б3 -8лв.
На Б3 таблото е със слаби пластмаси. Неприятно ми е да го кажа, но и аз вече се сблъсках с проблема, но това да му е само...
На Б3 таблото е със слаби пластмаси. Неприятно ми е да го кажа, но и аз вече се сблъсках с проблема, но това да му е само...
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
vpetrovbg написа:Аз защо се сещам само за едно Ауди от "тези години", т.е. Ауди 100, ама неговите части не са евтини никак, яде като ламя, пък вътрешното пространство мисля, че е по-малко от това на Пасат!
Не знам защо се сещаш само за 1 Ауди.
Не знам и защо ти е такава представата.
Цените на частите са под тези на Мерца (124) и направо пренебрежимо по-високи от тези на Фолксваген.
Ауди 100 (и А6 на същата платформа - С4) освен, че не отстъпва на Пасат по отношение на пространството вътре, го превъзхожда във всяко друго отношение. Интериорът е години напред и на мен лично ми харесва много повече от този на Пасат и на 124. Сглобките са перфектни. Няма никакви паразитни шумове в купето.
Окачването също изобщо не е скъпо за поддръжка, а и е много здраво.

Ауди 80 наистина е чувствително по-тясно от Пасат, но е изпълнено по-добре вътре. Също толкова здраво е и не е по-скъпо за поддържане. Вариантът за 80 комби от последните години на производство никак не е лош.

ЕДИТ:
velinsl написа:НЯкой ми беше разказвал, че една е съща част, пасваща на двата автомобила ако я търсиш за Б4 струвала 15 (някъде) ако търсиш за Б3 -8лв.
На Б3 таблото е със слаби пластмаси. Неприятно ми е да го кажа, но и аз вече се сблъсках с проблема, но това да му е само...
Наистина е масов проблем. С времето изгарят тия пусти пластмаси и се чупят само с поглед.

- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
escrime написа:vpetrovbg написа:Аз защо се сещам само за едно Ауди от "тези години", т.е. Ауди 100, ама неговите части не са евтини никак, яде като ламя, пък вътрешното пространство мисля, че е по-малко от това на Пасат!
Не знам защо се сещаш само за 1 Ауди.
Не знам и защо ти е такава представата.
Цените на частите са под тези на Мерца (124) и направо пренебрежимо по-високи от тези на Фолксваген.
Ауди 100 (и А6 на същата платформа - С4) освен, че не отстъпва на Пасат по отношение на пространството вътре, го превъзхожда във всяко друго отношение. Интериорът е години напред и на мен лично ми харесва много повече от този на Пасат и на 124. Сглобките са перфектни. Няма никакви паразитни шумове в купето.
Окачването също изобщо не е скъпо за поддръжка, а и е много здраво.![]()
Ауди 80 наистина е чувствително по-тясно от Пасат, но е изпълнено по-добре вътре. Също толкова здраво е и не е по-скъпо за поддържане. Вариантът за 80 комби от последните години на производство никак не е лош.
ЕДИТ:velinsl написа:НЯкой ми беше разказвал, че една е съща част, пасваща на двата автомобила ако я търсиш за Б4 струвала 15 (някъде) ако търсиш за Б3 -8лв.
На Б3 таблото е със слаби пластмаси. Неприятно ми е да го кажа, но и аз вече се сблъсках с проблема, но това да му е само...
Наистина е масов проблем. С времето изгарят тия пусти пластмаси и се чупят само с поглед.
Колега, не се заяждам, ама въобще това Ауди 80 не може да стъпи на малкия пръст на Пасат по отношение на вътрешно пространство и багажник - сапунерка!


Я виж, на колегата не му се дават пари за Пасат, пък ти ги качи на А6!

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq obl
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Абе да питам има ли някаква разлика между 95-96 година в двигателите на Пассатите? Щото в един саит за ревюта гледах и моделите 94-95 ги искарват по-надеждни...
И за сега все още не мога да се реша дали да е газ или дизел
И за сега все още не мога да се реша дали да е газ или дизел

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Имам намерение да копувам В4 или Б3.
Според мен по-новите пасати са с по- усъвършенствани мотори. Не знам кои са по надеждни 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 86 госта