KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

KR прекъсваше и отказа да пали - решено!

Мнениеот moreg » Чет 12 авг 2010 19:28


Както си вървеше и започна да прекъсва и изведнъж да падат рязко оборотите и загасна и дотам :roll: ,Уточнявам че тия прекъсвания и рязко падане на оборотите се наблюдават от месеци но този път вече тотално неще да пали :не:
Ток до + на бубината идва обаче оттам неотива до делкото! Кабелчето между делкото и бубината го смених с ново, и пак няма ток :roll: Бубината и нея смених и пак същото!
Някакви съвети?

Последна промяна от moreg на Пон 16 авг 2010 18:56, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: KR отказа да пали

Мнениеот tisho_psg » Чет 12 авг 2010 19:48


Бобината с нова ли я смени? Изглежда като че в нея да е проблема :dontknow:


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR отказа да пали

Мнениеот moreg » Чет 12 авг 2010 20:28


tisho_psg написа:Бобината с нова ли я смени? Изглежда като че в нея да е проблема :dontknow:

Две нови взех! няма ефект, май датчих на хол ще се окаже, така като чета по форума :D


Потребителски аватар
spitt
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad, sofiq

Re: KR отказа да пали

Мнениеот spitt » Чет 12 авг 2010 21:32


Колега, провери си датчика на Хол, към делкото. Когато той се прецака, отново няма искара към свещите. Аз лично от това страдах. Не казвам окончателно решение на проблема, а просто споделям опит, тъй като карам същия мотор и съм имал подобен проблем. Ако имаш възможност вземи от някой твой приятел едно делко и го сложи на твоята и провери дали ще запали. Ако запали - значи проблема е в датчика(на 90%). Дано съм бил полезен и не съм те объркал с нещо. Скорошно решаване на проблема ти желая.


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR отказа да пали

Мнениеот Пайо01 » Съб 14 авг 2010 0:14


Датчика на Хол се мери с мултицет как: На Червения кабел от 5 -10в белия е сигнал до комутатора черния е (-) 1 Виж дали дали идва напрежение до самия дадчик. Откача се буксата на комутатора намираш кой крак е белия въртиш на стартер и трябва на импулси да идва някакаво напрежение.Ако всичко е ОК проблема е в комутатора :да:


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR отказа да пали

Мнениеот moreg » Съб 14 авг 2010 8:52


Пайо01 написа:Датчика на Хол се мери с мултицет как: На Червения кабел от 5 -10в белия е сигнал до комутатора черния е (-) 1 Виж дали дали идва напрежение до самия дадчик. Откача се буксата на комутатора намираш кой крак е белия въртиш на стартер и трябва на импулси да идва някакаво напрежение.Ако всичко е ОК проблема е в комутатора :да:

Мерси, ще го проверя това! проблема е, че делкото заедно с датчика са в кофти състояние, датчиха на хол беше прикрепен със свинска опашка към делкото :horror: и ще сложа ново делко заедно с датчик, 90 процента си мисля, че непали от този датчик :D
Около 5 месеца както си карам и си върви нормално, изведнъж стрелката на оборотомера рязко пада и колата гасне за секунди и пак запалва сама и така се повтарят нещата няколко пъти, докато онзи ден ме остави на пътя и отказа да запали окончателно!


Потребителски аватар
neron-besniq
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: V.Turnovo

Re: KR отказа да пали

Мнениеот neron-besniq » Съб 14 авг 2010 12:27


Провери си реле 30,ако имаш такова,то захранва датчика на Хол с ток! Почни от там първо!


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR отказа да пали

Мнениеот moreg » Съб 14 авг 2010 17:01


neron-besniq написа:Провери си реле 30,ако имаш такова,то захранва датчика на Хол с ток! Почни от там първо!

Няма такова реле 30!
Интересното е, че като сложа на плюс и минус на кабелчетата, които захранват датчика на хол и дам на контакт ми показва 9V :D което, ми показва че управляващия блок си работи и подава напрежение към датчика на хол! :roll: След три дни ще сменя датчика барабар с делкото и ще трябва да запали :D
Изображение
Делкото е отваряно и пипано, там ограденото с червено е бито с чук :horror: а и има пукнато в самия корпус на делкото в едно от зъбчетата за завъртане, опитвали са се да го завъртят с удари с чук без да му разхлабят винтовете :screwy
Изображение
Тук пък липсва винтче :bishop а там където съм белязал отстрани на самия датчик бакелита е счупен и липсва парче и от ляво и от дясно
Изображение
А самия датчик беше хванат със свинска опашка към делкото за да се закрепи по-стабилно, защото отстрани парчета от бакелита са счупени :roll:
Така е когато една кола попадне в ръцете на неграмотници, се стига дотам :beat_butt2

Последна промяна от moreg на Съб 14 авг 2010 17:57, променено общо 9 пъти.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: KR отказа да пали

Мнениеот golf_mania_jambol » Съб 14 авг 2010 17:18


колега моляте като разбереш от какво е пиши че моята прекъсва и гасне така от няколко месеца....


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR отказа да пали

Мнениеот moreg » Съб 14 авг 2010 17:32


golf_mania_jambol написа:колега моляте като разбереш от какво е пиши че моята прекъсва и гасне така от няколко месеца....

OK, засега нещата клонят към подмяна датчика на Хол, но ще ти потвърдя със сигурност във вторник :wink:


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: KR прекъсваше и отказа да пали

Мнениеот golf_mania_jambol » Съб 14 авг 2010 23:38


а да попитам преди да спре да пали на цяло , когато си искаше почвали да прекъсва и когато си иска се оправя сама или нещу такова.....
успех ще чакам резултати


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали

Мнениеот moreg » Нед 15 авг 2010 8:36


golf_mania_jambol написа:а да попитам преди да спре да пали на цяло , когато си искаше почвали да прекъсва и когато си иска се оправя сама или нещу такова.....
успех ще чакам резултати

Да точно :D караш си и си върви нормално, и когато си поиска стрелката на оборотомера пада рязко надолу и гасне и после след секунди пак се оправя! това го правеше рядко но се случваше!
Примерно можеш да го караш 400 км без да го направи и на 401 вия да почне да го прави!
Колата гаснеше и нещеше да запали, след това чаках 5 мин някъде и пак запалваше! и си продължавах, обаче оня ден се предаде окончателно :roll: и непоиска да запали, умря напълно и ме изтеглиха с въжа до нас!


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: KR прекъсваше и отказа да пали

Мнениеот golf_mania_jambol » Пон 16 авг 2010 15:18


това с паленето го имах ме дърпаха,се оказа имобилаизера-разпоена жичка


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 476
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали

Мнениеот moreg » Пон 16 авг 2010 18:55


Решение на проблема!
При мене имобилайзер няма, и по-добре, че няма :D
Сложихме ново делко и запали моментално :D оборотите ги държи на 800 като запали и ги вдига на 950 като загрее!
Датчика на хол е бил проблема, просто стария беше тотално с изчерпан технически ресурс!
Изглежда този датчик, подава импулси към комутатора, а комутатора от своя страна дава ток на бобината, и кагото датчика на хол се скапе най-вече от старост и амортизация пак няма искра въпреки, че всичко друго по системета е изправно :roll:
Благодаря на всички, най-вече на Spitt, Пайо01, които се включиха в темата и помогнаха с мнение!


Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: KR прекъсваше и отказа да пали

Мнениеот ivanbl » Вто 17 авг 2010 21:41


moreg написа:Решение на проблема!
При мене имобилайзер няма, и по-добре, че няма :D
Сложихме ново делко и запали моментално :D оборотите ги държи на 800 като запали и ги вдига на 950 като загрее!
Датчика на хол е бил проблема, просто стария беше тотално с изчерпан технически ресурс!
Изглежда този датчик, подава импулси към комутатора, а комутатора от своя страна дава ток на бобината, и кагото датчика на хол се скапе най-вече от старост и амортизация пак няма искра въпреки, че всичко друго по системета е изправно :roll:
Благодаря на всички, най-вече на Spitt, Пайо01, които се включиха в темата и помогнаха с мнение!

хмммм нещо май не е както трябва.... на студен двигател като запалиш оборотите трябва да са около 1000 и като загрее да спаднат до 800-850... като е топла колата и запалиш трябва да са си нормалните 800... не може като загрее да си увеличава оборотите... не са го мислили така инжинерите от германско...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта