


AFN-загрява
AFN-загрява
двигателя е на ауди ,перката е силиконова и постоянно върти с едни обороти,но като я задържа спира.Отпред на шайбата имаше една пластинка дето е настърчала и се подава една малка ос.Възможно ли е това да е прецакано или силикона?Как мога да остсраня проблема ,за да си работи нормално?
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: AFN-загрява
Казваш че загрява но не казваш как,колко......?
А за виското ако на загрял повече от нормалното мотор го спираш с ръка най-вероятно е за смяна!
А за виското ако на загрял повече от нормалното мотор го спираш с ръка най-вероятно е за смяна!
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: AFN-загрява
Пичове един съвет не се пробвайте да спирате виското с ръка




-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
Тоя двигател и с прецакано виско не прегрява. Вала увлича перката и тя все си се върти. Абсолютно същото го имаше при мен - перката спираше на ръка дори на загряла кола. Смених виското (ново, HELLA) и пак успях да го спра с ръка на загрял двигател. Но и при двете вискота колата не е загрявала. Дори и на място - в софийските задръствания.
Опиши как по-точно се стига до прегряване, на място, в движение, при колко натоварен двигател.
И да - виското не се спира директно с ръка, а с едно по-дебело нагънато картонче го подпираш. Ако спре при загрял двигател - казват, че не работело добре.
Опиши как по-точно се стига до прегряване, на място, в движение, при колко натоварен двигател.
И да - виското не се спира директно с ръка, а с едно по-дебело нагънато картонче го подпираш. Ако спре при загрял двигател - казват, че не работело добре.
Re: AFN-загрява
като карам нормално ядове няма,но като я напъна малко колата и започве да отива към 100градуса и на горе
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
Т.е. загрява по магистралта? Ако да - може би водна помпа - няма достатъчно дебит. Или много замърсен радиатор (макар че при висока скорост има достатъчно въздух и би трябвало да се справя). Щом при определно каране не прави проблеми можеш да елиминираш термостата като проблем.
Пробвай да решиш проблема така - измиване на радиаторите. От вътре на вън. Най-добре е да се разделят един от друг и тогава да се мият. Но не с много силна струя вода, защото може да огъне ламелите на радиаторите. Ако не помогне остава да е водна помпа. Поне аз не се сещам какво друго може да е.
Пробвай да решиш проблема така - измиване на радиаторите. От вътре на вън. Най-добре е да се разделят един от друг и тогава да се мият. Но не с много силна струя вода, защото може да огъне ламелите на радиаторите. Ако не помогне остава да е водна помпа. Поне аз не се сещам какво друго може да е.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: AFN-загрява
brum написа:....
Много вероятно е проблема да се реши с външно измиване на радиаторите

Re: AFN-загрява
водната помпа е нова както и другите консумативи,при подмяната им мих радиаторите и кулера,така че мисля да не е от там проблема,все ме натяква към тази перка
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
Перката въобще не те бърка. Въздушния поток дето се получава при например 130км/ч е предостатъчен да охлажди дори и без нея. Ако загряваше в задръстванията, но не и по магистралата тогава можеше да се насочиш към нея.
И едно малко нещо за проба - пусни климатика и виж неговата перка (с електромотора) дали духа назад. Да не се опитва да духа напред и да прави спънка за потока на въздуха.
И едно малко нещо за проба - пусни климатика и виж неговата перка (с електромотора) дали духа назад. Да не се опитва да духа напред и да прави спънка за потока на въздуха.
Re: AFN-загрява
в задръстване нямам проблеми ,държи 90,но на извънградско над 120 започва да грее.Няма как да го пробвам с климатика ,защото нямам едната тръба за компресора.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
Тогава чакаш да загрее. Като загрее се включва и електрическата перка да помага на виско перката. Ама как ще го накараш да загрее идея си нямам
.

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
А маслото на колата да е сменяно наскоро?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: AFN-загрява
В момента в Пасат раздела се е случила подобна беля viewtopic.php?f=6&t=217595&p=2433115#p2433115 .
Ако свързваш появата на проблема със смяната на маслото-може би то е виновно.Както колегите споменаха при 130км/ч перки не са необходими.От друга страна в градско твърдиш че всичко е ОК,съответно охл.система е в час.Остава ти загуба смазочни свойства при продължително каране с високи обороти.
Ако свързваш появата на проблема със смяната на маслото-може би то е виновно.Както колегите споменаха при 130км/ч перки не са необходими.От друга страна в градско твърдиш че всичко е ОК,съответно охл.система е в час.Остава ти загуба смазочни свойства при продължително каране с високи обороти.
Последна промяна от bobocamaro на Пон 23 авг 2010 20:51, променено общо 1 път.
- _Impuls_
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: AFN-загрява
много е вероятно да е отишла гарнитурата на главата и на високи обороти да надува компресия в охладителната система , Провери налягането в маркучите да не е завишено като е загряла
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта