AFN-загрява

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

AFN-загрява

Мнениеот vw_derby » Нед 22 авг 2010 14:40


двигателя е на ауди ,перката е силиконова и постоянно върти с едни обороти,но като я задържа спира.Отпред на шайбата имаше една пластинка дето е настърчала и се подава една малка ос.Възможно ли е това да е прецакано или силикона?Как мога да остсраня проблема ,за да си работи нормално?




Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: AFN-загрява

Мнениеот BRUKLLIN » Нед 22 авг 2010 14:55


Казваш че загрява но не казваш как,колко......?
А за виското ако на загрял повече от нормалното мотор го спираш с ръка най-вероятно е за смяна!


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: AFN-загрява

Мнениеот joro^ » Нед 22 авг 2010 15:43


Пичове един съвет не се пробвайте да спирате виското с ръка :!: :!: :!:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот brum » Нед 22 авг 2010 16:29


Тоя двигател и с прецакано виско не прегрява. Вала увлича перката и тя все си се върти. Абсолютно същото го имаше при мен - перката спираше на ръка дори на загряла кола. Смених виското (ново, HELLA) и пак успях да го спра с ръка на загрял двигател. Но и при двете вискота колата не е загрявала. Дори и на място - в софийските задръствания.

Опиши как по-точно се стига до прегряване, на място, в движение, при колко натоварен двигател.

И да - виското не се спира директно с ръка, а с едно по-дебело нагънато картонче го подпираш. Ако спре при загрял двигател - казват, че не работело добре.


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: AFN-загрява

Мнениеот vw_derby » Нед 22 авг 2010 16:54


като карам нормално ядове няма,но като я напъна малко колата и започве да отива към 100градуса и на горе


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот brum » Нед 22 авг 2010 19:47


Т.е. загрява по магистралта? Ако да - може би водна помпа - няма достатъчно дебит. Или много замърсен радиатор (макар че при висока скорост има достатъчно въздух и би трябвало да се справя). Щом при определно каране не прави проблеми можеш да елиминираш термостата като проблем.

Пробвай да решиш проблема така - измиване на радиаторите. От вътре на вън. Най-добре е да се разделят един от друг и тогава да се мият. Но не с много силна струя вода, защото може да огъне ламелите на радиаторите. Ако не помогне остава да е водна помпа. Поне аз не се сещам какво друго може да е.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: AFN-загрява

Мнениеот milmar » Нед 22 авг 2010 22:09


brum написа:....

Много вероятно е проблема да се реши с външно измиване на радиаторите :да: .


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: AFN-загрява

Мнениеот vw_derby » Нед 22 авг 2010 22:59


водната помпа е нова както и другите консумативи,при подмяната им мих радиаторите и кулера,така че мисля да не е от там проблема,все ме натяква към тази перка


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот brum » Пон 23 авг 2010 2:51


Перката въобще не те бърка. Въздушния поток дето се получава при например 130км/ч е предостатъчен да охлажди дори и без нея. Ако загряваше в задръстванията, но не и по магистралата тогава можеше да се насочиш към нея.

И едно малко нещо за проба - пусни климатика и виж неговата перка (с електромотора) дали духа назад. Да не се опитва да духа напред и да прави спънка за потока на въздуха.


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: AFN-загрява

Мнениеот vw_derby » Пон 23 авг 2010 14:56


в задръстване нямам проблеми ,държи 90,но на извънградско над 120 започва да грее.Няма как да го пробвам с климатика ,защото нямам едната тръба за компресора.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот brum » Пон 23 авг 2010 17:19


Тогава чакаш да загрее. Като загрее се включва и електрическата перка да помага на виско перката. Ама как ще го накараш да загрее идея си нямам :) .


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот bobocamaro » Пон 23 авг 2010 17:22


А маслото на колата да е сменяно наскоро?


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: AFN-загрява

Мнениеот vw_derby » Пон 23 авг 2010 18:50


да смених го маслото,но какво общо има


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: AFN-загрява

Мнениеот bobocamaro » Пон 23 авг 2010 20:49


В момента в Пасат раздела се е случила подобна беля viewtopic.php?f=6&t=217595&p=2433115#p2433115 .
Ако свързваш появата на проблема със смяната на маслото-може би то е виновно.Както колегите споменаха при 130км/ч перки не са необходими.От друга страна в градско твърдиш че всичко е ОК,съответно охл.система е в час.Остава ти загуба смазочни свойства при продължително каране с високи обороти.

Последна промяна от bobocamaro на Пон 23 авг 2010 20:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: AFN-загрява

Мнениеот _Impuls_ » Пон 23 авг 2010 20:51


много е вероятно да е отишла гарнитурата на главата и на високи обороти да надува компресия в охладителната система , Провери налягането в маркучите да не е завишено като е загряла



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта