ако можех ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

ако можех ...

Мнениеот Snaker » Вто 30 ное 2004 16:16


щях да го запаля на герена да гори :) ...
та ... харесвам си колата - останалото е dust in the wind ...
обаче ...

от скоро съм притежател на на 3-ка GTI 2.0 с чип тунинг - както и да е ... таралясник некъв ...

та на тоя голф при студен двигател всичко му е ок ... загрее ли започва да мени тихите обороти. преди месец се държеше като подпушен такъв ... отидох на диагностика - казаха - катализатора - махам ... права ... и слагам некво гърне "крафт" бла бла ... отпуши се да върви ... обаче проблема с оборотите си остана ... пак бях на диагностика и сигурно със 10 "майстори" говорих никой нищо конкретно не каза ... последния вика дюзите били запушени и с неква добавка карах един резервоар обаче ефекта от цялата хава е точно 0 !! ... щял да ме праща на чистене с ултразвук ... обаче немам доверие вече на "никой" и рекох да питам ... може някой да е имал подобен проблем ... загрее ли започва да ги мени да го еба вече ми писна по него пари да давам ... и все още от време на време го чуствам че не е на пълния си капацитет тоя двигател ... пак като че ли може още малко ама се юрне да бега и после пак нормално започне да набира ... незнам вече




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 ное 2004 16:23


Първо добре дошъл в клуба! :lol:
Ето нещо по твоя въпрос

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1436



Успех!


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Вто 30 ное 2004 16:28


brabus написа:Първо добре дошъл в клуба! :lol:
Ето нещо по твоя въпрос

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1436



Успех!


еии ... да извинявам се ... добре заварили ...
мерси много ... тая хава ще се пробва още събота и неделя ...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 30 ное 2004 17:16


Имаш ли идея какъв е чипа, щото на мен много ми се чини че нещо не е доизпипано с компютъра на колата, ако се ебава си е само електрониката, ама за да разбереш трябва по метода на изключването.... :? Ако имаш някви данни за чипа сподели ги, как ти е ограничителя на оборотите на колко ти спира..... може некой датчик да се ебава и оттам целия горивен процес...... ако имаш нещо повечко да споделиш викай все някой ще се е срещал с такова нещо


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Вто 30 ное 2004 17:41


За GTI специално знам 4е като го купуваш трябва да изчакаш да згрее колата ако почнат да се менят оборотите ,значи това не е твоята кола.
Може и да е от чипа , но щом се появява и същия проблем и при нормалните GTI-та, едва ли ще е от там!!!!!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 8:42


имам лошо чуство че иде реч за дебитомера.....


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 01 дек 2004 12:14


начи колата е внос от италия (знам знам за внос от германия нямах пари просто пичове - знам че от италия е кофти ама тва е ... няма пари просто) ... поради която причина хал хабер си немам за чипа ... сега ще ви кажа какво казва диагностиката ...
човека ми обясни докато замерваше и ми показа всеко едно нещо там -
изгарянето било добре ... не ми е голям разхода ... ламбда сондата работи добре ... и там хави некви други ... аз не ги разбирам много ...
като я купувахме и загря и я натисках доста ... уж не го направи тва тогава ... ограничител мисла нема - щото съм я изтървал на неколко пъти не е връщала от 7000 оборота - а никой не познавам с такъв голф деба да си поговора да питам некой неща ...

да не говорим че я напънах на една 16 винтилова не можа да ми дръпне ама и не можа и да изостане ... та той "майстора" накрая вика ... единственото което виждам е да е от дюзите за впръскване на горивото ... всичко останало и е много добре - са аз хал хабер си нямам ... колата я чувствам че не е на 100% - настъпах се на един по-стар еклипс и на ена хонда црх - никъв шанс не им остаих ... обаче както набира на 3-та и дърпа мноо куул и така изведнъж подскочи за едни 10 - 20 метра след 4200 оборта - ама подскочи секаш се излита и после заглъхне и продължи пак нормално некак и кУУУла сваршииииииии :) - нищо не разбирам от двигатели ... имам идея която ще реализирам за интериорен и екстериорен дизайн (оптичен тунинг се водел) по тая кола щото съм завършил промишлен дизайн и ми се иска да опитам да направа един от първите автомобили с чисто самостоятелен дизайн (уникален му викат хората разбирам), в смисъл да не е по списание от типа - "а скии кво е яко тва аде да си напраиме и ние ...", или "поръчайте ми спарко ако обичате ... момо или некъв друг булшит за да ми е тунингована колата" - и ше приличам само на 10 милиона други такива ...

инак незнам ... просто незнам кво да я права вече ...

а тоя дебитомер кво върши и ако се наложи да го смена долу горе колко пара пак ше требе да се отрежа ??
поздрави ...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 12:28


не питай, не искаш да знаеш...
дано не е от него ама много ми набиват лоши мисли симптомите...
иди го провери при майстора ти и после ще ти кажа...


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 01 дек 2004 12:31


я да помислим, колко от това граничи с реалното

от колко време я имаш
какво си смени (кабели и свещи - да ли чух или...)
как точно чувстваш че не е на 100 % че не се сещам
brabus ти каза за празните обороти
относно дюзите - пробвай с утразвук ефект и после отново запушени
а и как разбра че си с чип????? и какъв е той......и на 7000 не изключва!!!!
или......


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 01 дек 2004 12:55


opipva4a написа:я да помислим, колко от това граничи с реалното

от колко време я имаш
какво си смени (кабели и свещи - да ли чух или...)
как точно чувстваш че не е на 100 % че не се сещам
brabus ти каза за празните обороти
относно дюзите - пробвай с утразвук ефект и после отново запушени
а и как разбра че си с чип????? и какъв е той......и на 7000 не изключва!!!!
или......


ти ме обърка човек ... :)
чай са едно по едно ... :)

имам я от 3 месеца
карал съм преди тва дълго време други коли и успявам бързо да свикна с возилото си ... усещам го и мога да кажа че просто не е на пълен капацитет ... са как да го обясна ... всеки запален олигофен си има едно наум за колата ...

начи смених свещи ... ремък ... ролка ... масло некакво скъпо купих ... махнах катализатор ... - начи тия хави съм ги правил в ямбол с изключение на махането на катализатора ... аз съм от там принципно и мой първи братовчед има сервиз за коли ... но там в окръга нямат хубав център за диагностика и той каквото можа е оправил ... останалото като минавам тук таме му се обаждам за консултации ...

с чип че е колата ми посочи и обясни човека който ми прави диагностиката и проверяваше там те си знаят кво проверяват с техните "кумпутри" - и отваря тая кутия която дефакто техниците му викат компютър на колата за да ми показва - но аз не разбирам и не съм се старал да запомням - демек айде решаваме че няма чип .. то ако имаше проблеми с него щеше да си каже диагностиката доста по точно ... а и другото - аз работя в фирма в която има над 80 служебни автомобила и 75% от тях са пасати - има 3-4 голф-а останалото е нови шкоди и секва друга измет - карал съм ги .. един от тех е гти идентичен на моя ... демек знам как ходи по земята тва нещо и виждам разликата с моя "плашимир" :)

да на 7000 не изключи в няколкото момента в които съм го изтървал ... чай да вида че май го писах тва ...
са ... искам пак да отбележа - не ги разбирам хавите но ...
колата студена не ги прави тия хави ... като загрее тогава ... но и не гасне ... ходят като люлка нагоре надолу но не гасне ... от време на време се задържат и пак се разломотят ... тва е ...
ми тва е ... мисла
поздрави ... :)

бтв. в къв смисъл реално ? че лъжа ... ако нещо съм написал грешно или съм излъгал тва е щото съм дилетант и го отбелязах ... пиша какви са ми впечатленията и фактите по колата ...


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 01 дек 2004 13:09


хммммм
излиза че имате 60-ина пасата
БРАВО
а и как се държи другия голф (с кой двигател сте - 2E може би) да не е на 100 %, както казваш
относно мененето на оборотите - казах ти, brabus ти даде правилния отговор.
на диагностика няма ка кда ти кажат че си с чип, при положение че си бил в норма, както спомена, а и защо са ти отваря ли компа или ....
а и проблем са ти само оборотите, другото ти е в "главата"


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 01 дек 2004 13:27


opipva4a написа:хммммм
излиза че имате 60-ина пасата
БРАВО
а и как се държи другия голф (с кой двигател сте - 2E може би) да не е на 100 %, както казваш
относно мененето на оборотите - казах ти, brabus ти даде правилния отговор.
на диагностика няма ка кда ти кажат че си с чип, при положение че си бил в норма, както спомена, а и защо са ти отваря ли компа или ....
а и проблем са ти само оборотите, другото ти е в "главата"


супер радостен съм ако си прав за проблема в главата
ше го направа тва brabus дето го постна ...

да шефа ми по някаква причина е фен единствено на пасати ... мисля че дори са повече ... не съм ги броил аз не я харесвам тая кола ...

за двигателя 2е е да ... и на моя и на другия ...

другото (служебното) гти го оправят в официалния сервиз в дружба и е АДСКИ добре поддържан ... но гледа земята по-бавно ...

човека го отвори за да го види нещо в компа ... незнам ... иначе не е барал там ...


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 01 дек 2004 13:36


много ми е странна тая работа за сервизи и компове и бързината ти
ама ти си знаеш


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 01 дек 2004 18:23


Тва трябва да е с чип, не може да не изключва на 7000. Тва го прави комютъра, но имай едно на ум. Много чипове не променят кой знае какво , просто махат ограничителя на оборотите.... продължаваш да караш както преди и да речем вече я буташ до 6500 като се резкаш. Мойто голфе ме реже на около 6200.... При свободни 7000 много по бързо се скапва двигателя.... както каза Vaskoto 1 може да е дебитомер, моли се да не е щото яко кинти, но има нещо гнило в тоя двигател, нещо не е съчетано според мен като хората..... Пробвай дюзите, вече ако не аз съм дотук.....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 02 дек 2004 10:07


Значи малко предистория, нали знаете, че ходих в Мотоман на диагностика. Преди да отида и при мен беше така имам впредвид, че можех да изкарам оборотомера извън очертаното без да изключи каквото и да е. И това беше без какъвто и да е чип.
Та, замериха на газанализатора и се оказа, че сместта не е добра - СО над 3% (допустимо за моя двигател 1.5%) Започнаха да настройват от болта, който е точно в кутията на MAF-а, но се оказа че при крайно завит не успяват да го смъкнат под 2.5%. Тогава отвориха MAF-а (за тези, които са виждали такова чудо ще ме разберат) и прехвърлиха палеца с 2 или 3 зъба и тогава си донастроиха сместта до нормалната стойност. От тогава точно на 6500 об/мин си прекъсва както трябва.
Колата ми е от Италия и с твоя случай стигам до извода, че там се прави всичко уж колата да върви повече.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта