Онзи ден не бях изминал и 60 метра, когато голфарата изгасна на 15 метра от един светофар и трябваше да я избутам до кофите за боклук... Повече не пожела да запали...
При контакт вече започнаха да ми светват червените индикации за масло и акумулатор. Изпълнява се командата от дистанционното за имобилайзера, стартерът върти яко... но няма и следа от "изкихване"...
Подозирайки датчика за гориво, налях още 7-8 литра... Нъцки...
...Като за беля през този ден нямах кьорав инструмент, дори джобно ножче... Слава богу, с помощта на познати - огледахме едно по едно нещата...
ДЕЛКОТО - Ужас! беше СИЛНО ОМАЗНЕНО! с нагорел палец и нагорели островчета... Ясно бе, че сдава багажа съответният семеринг или не знам какво там... Остъргването и почистваването на маслото не даде резултат...
Оказа се и че Бобината НЕ ПОДАВА високо напрежение...
"Репатрирах" голфарата пред нас, намерих си мултицета и измерих първо Централния кабел на Високото... Измерих първичната и вторичната на БОБИНАТА - даваха си съответно 0,6 ома и 5 килоома...
Свалих тройното съединителче към датчика на ДЕЛКОТО, дето е маркирано с + 0 - на Контакт до двете крайни клеми напрежението е примерно 11,8 волта... Втрещяващото е, че на средното при контакт е само с 0,6 волта по-ниско - т.е. 11,2 волта... а доколкото съм чувал там не трябва да има постоянно напрежение...
Понеже за беля нямах никакъв помощник - не продължих с тестовете...
Не знам доколко съм на прав път - но си мисля, че трябва да се сменява и Делкото, и Бобината...
Сигурен съм, че ТУК има поне 5-6 такива теми и в момента изтеглям някои за четене, но реших все пак да се обърна към VW-Братството тук с въпрос - кои тук са най-добре илюстрираните подобни ТЕМИ? Че не съм особено силно в час с тези вериги...


А и - дали да не си намеря първо едно Делко и Бобина - 2-ра ръка преди да се оставя да ми одерат кожата в някой сервиз?
Благодаря Авансово на Отзовалите се!
Пък ще има



ПРОПУСНАТО: Това стана към обяд, след около едночасов престой... Сега си спомням, че сутринта, при потеглянето Голфът държа доста по-дълго ВИСОКИ ОБОРОТИ... но го отдадох на това, че не бе каран няколко дни...