Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот andrey_hr » Сря 25 авг 2010 11:22


Понеже не разбирам, колко излиза това чистене на турбото?




Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот vaskog » Сря 25 авг 2010 11:55


andrey_hr написа:Понеже не разбирам, колко излиза това чистене на турбото?



Зависи от майстора, но нормалната цена е около 100 - 120 лв само за чистене


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот tdi_20yare » Сря 25 авг 2010 13:11


На мен ми го свалиха и изчистиха за 50лв,ама съм чувал ,че струва кам 200-250лв....


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот mili 75 » Сря 25 авг 2010 13:51


Колега andrey погледни малко по някоя схема как изглежда един клапан наречен актуатор, той движи променливата геометрия на турбината.Намира се точно над турбото и от него излиза едно лостче,което движи геометрията.Значи отиваш при някой пасат който си харесал и бъркаш под този клапан за да хванеш лостчето това го правиш още преди да е запалила колата, че после ще се опариш и се опитваш да дръпнеш лостчето нагоре към теб трябва да има осезаем ход около 10мм, при който да се усеща само съпротивлението на пружината вътре в клапана, т.е. да се движи с не много големи усилия.Ако не се движи леко или въобще на можеш да го поместиш на ръка или има 1-2 мм ход, значи не очаквай от тая кола да ти дръпне рязко над 2000 оборота.


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот andrey_hr » Сря 25 авг 2010 13:55


Супер това изглежда доста подробна информация. Сега ще се поразровя да ги видя тези неща. Благодаря ти много колега за инфо-то. :bowdown


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот fox_vt » Сря 25 авг 2010 14:02


Абе принципно казват че пружината във актуратора е доста яка и нз дали този метод на проверка е удачен :idea:


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот vaskog » Сря 25 авг 2010 14:18


fox_vt написа:Абе принципно казват че пружината във актуратора е доста яка и нз дали този метод на проверка е удачен :idea:


Удачен е - няма проблем :beer


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот mili 75 » Сря 25 авг 2010 14:18


Колега удачен е защото мойта като я продухам по-магистралата и няма да ти казвам колко леко върви актуатора, пък като я покарам два-три месеца градско или става много тегава или въобще не мога да го преместя повече от 1мм.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот vaskog » Сря 25 авг 2010 14:23


mili 75 написа:Колега удачен е защото мойта като я продухам по-магистралата и няма да ти казвам колко леко върви актуатора, пък като я покарам два-три месеца градско или става много тегава или въобще не мога да го преместя повече от 1мм.



Ами за това трябва по - често да я изпъваш така в по - високи обороти и при мен се получава по някой път така ама гледам да не я оставам :Mr Green Fun


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот mili 75 » Сря 25 авг 2010 14:33


Ами трябва ама нали пусти дизели вървят с малко газ и въртиш ли само по града рано или късно се зацапва тая геометрия, аз затова му писах и на колегата по-горе, че е много вероятно когато една кола седи в автокъщата и постоянно идват да я гледат палят я поработи пет минути на празен ход или завъртят едно кръгче 2-3 километра и какви по-добри условия за зацапването на една геометрия, която и без това италянеца надали е поддържал чиста. :beat_butt2


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот andrey_hr » Чет 26 авг 2010 10:14


А някой може ли да ми кажи за добър сервиз да си закарам дизела да го тестват преди да го взема?


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот vaskog » Чет 26 авг 2010 10:16


andrey_hr написа:А някой може ли да ми кажи за добър сервиз да си закарам дизела да го тестват преди да го взема?


Еми то хубаво ама първо кажи от къде ще го взимаш


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот andrey_hr » Чет 26 авг 2010 16:12


Става въпрос за София, ако не е от тука ще му мисля. Иначе може да ми кажете за големите градове ако имате впечатления: София, Пловдив, Стара Загора и Благоевград!


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот drago_tr » Чет 26 авг 2010 16:50


Колеги..как се слага тоя чип?....даите ми някакви насочващи теми да попрочета малко повечко :bowdown Какво да напиша на търсачката? Пасата е афн 110 к.


Physicx
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)

Мнениеот Physicx » Чет 26 авг 2010 19:01


То аз мойта кола си избрах точно за 3 часа по автокъщите без да слагам никакви ваг комаджийски работи само на слух, късмет и на баща ми разчитах - След като я купих сложих нафта от безиностанция и тя почна да не върви казаха ново турбо и дебитомер УЖ РАБИРАЧИТЕ ОТ ВАГ КОМ, че сами трябвали още 2 бона да я оправя като съм я купувал на късмет. Отидох при ИВО(Варна) лекаря на ТДИ-тата и се минах с 50 лв за да ми ичисти колектора после дадох и пари за два тампона на носачите общо 90 лв освен обичайните неща след покупката малсо филтри.. Така, че не си прави изводите само от ВАГ КОМ лично това си мисля, но е според мен е задължитено да мине през компа.
В момента колата е на 10 хиляди километра с 10W40 и не съм доливал нищо още...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], newgeneration и 45 госта