


Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Понеже не разбирам, колко излиза това чистене на турбото?
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
andrey_hr написа:Понеже не разбирам, колко излиза това чистене на турбото?
Зависи от майстора, но нормалната цена е около 100 - 120 лв само за чистене
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
На мен ми го свалиха и изчистиха за 50лв,ама съм чувал ,че струва кам 200-250лв....
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Колега andrey погледни малко по някоя схема как изглежда един клапан наречен актуатор, той движи променливата геометрия на турбината.Намира се точно над турбото и от него излиза едно лостче,което движи геометрията.Значи отиваш при някой пасат който си харесал и бъркаш под този клапан за да хванеш лостчето това го правиш още преди да е запалила колата, че после ще се опариш и се опитваш да дръпнеш лостчето нагоре към теб трябва да има осезаем ход около 10мм, при който да се усеща само съпротивлението на пружината вътре в клапана, т.е. да се движи с не много големи усилия.Ако не се движи леко или въобще на можеш да го поместиш на ръка или има 1-2 мм ход, значи не очаквай от тая кола да ти дръпне рязко над 2000 оборота.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Супер това изглежда доста подробна информация. Сега ще се поразровя да ги видя тези неща. Благодаря ти много колега за инфо-то. 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Абе принципно казват че пружината във актуратора е доста яка и нз дали този метод на проверка е удачен 

- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
fox_vt написа:Абе принципно казват че пружината във актуратора е доста яка и нз дали този метод на проверка е удачен
Удачен е - няма проблем

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Колега удачен е защото мойта като я продухам по-магистралата и няма да ти казвам колко леко върви актуатора, пък като я покарам два-три месеца градско или става много тегава или въобще не мога да го преместя повече от 1мм.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
mili 75 написа:Колега удачен е защото мойта като я продухам по-магистралата и няма да ти казвам колко леко върви актуатора, пък като я покарам два-три месеца градско или става много тегава или въобще не мога да го преместя повече от 1мм.
Ами за това трябва по - често да я изпъваш така в по - високи обороти и при мен се получава по някой път така ама гледам да не я оставам

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Ами трябва ама нали пусти дизели вървят с малко газ и въртиш ли само по града рано или късно се зацапва тая геометрия, аз затова му писах и на колегата по-горе, че е много вероятно когато една кола седи в автокъщата и постоянно идват да я гледат палят я поработи пет минути на празен ход или завъртят едно кръгче 2-3 километра и какви по-добри условия за зацапването на една геометрия, която и без това италянеца надали е поддържал чиста. 

-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
А някой може ли да ми кажи за добър сервиз да си закарам дизела да го тестват преди да го взема?
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
andrey_hr написа:А някой може ли да ми кажи за добър сервиз да си закарам дизела да го тестват преди да го взема?
Еми то хубаво ама първо кажи от къде ще го взимаш
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Става въпрос за София, ако не е от тука ще му мисля. Иначе може да ми кажете за големите градове ако имате впечатления: София, Пловдив, Стара Загора и Благоевград!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
Колеги..как се слага тоя чип?....даите ми някакви насочващи теми да попрочета малко повечко
Какво да напиша на търсачката? Пасата е афн 110 к.

Re: Въпрос относно пасат б5. 1.9 ТДИ (съединител + ускорение)
То аз мойта кола си избрах точно за 3 часа по автокъщите без да слагам никакви ваг комаджийски работи само на слух, късмет и на баща ми разчитах - След като я купих сложих нафта от безиностанция и тя почна да не върви казаха ново турбо и дебитомер УЖ РАБИРАЧИТЕ ОТ ВАГ КОМ, че сами трябвали още 2 бона да я оправя като съм я купувал на късмет. Отидох при ИВО(Варна) лекаря на ТДИ-тата и се минах с 50 лв за да ми ичисти колектора после дадох и пари за два тампона на носачите общо 90 лв освен обичайните неща след покупката малсо филтри.. Така, че не си прави изводите само от ВАГ КОМ лично това си мисля, но е според мен е задължитено да мине през компа.
В момента колата е на 10 хиляди километра с 10W40 и не съм доливал нищо още...
В момента колата е на 10 хиляди километра с 10W40 и не съм доливал нищо още...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 46 госта