


Кой VAG автомобил е най-подходящ за каранае на олио?
Re: Кой VAG автомобил е най-подходящ за каранае на олио?
По темата : На ПОЛО-то ми (СДИ) на капачката пише, че може дизел и биодизел, а си спомням, някъде четох, че ВАГ двигателите след 96г. са приспособени фабрично да могат да работят и с биодизел... Така, че по-вярно е твърдението, че "директните", а не "предкамерните" мотори са олио лавърс, така да се каже ...
Re: Кой VAG автомобил е най-подходящ за каранае на олио?
rosen79 написа:Олио от ресторантите и после да седя у мазето два дена да филтрирам?Как ли пък не.И после тука в раздела нарастват темите:Протече ми помпата.Колата нещо не върви.Помпата се скапа помагайте.И други такива.Не съм толкова богат,че да пестя от гориво.Колата ми харчи достатъчно малко,че да правя всичките тези интервенции.
Мммда колега. Протече ми тва, тва ми се скапа онова ми се скапа... Аз си карам трошляка 1.6D JP мотор и вече съм изгорил 50 литра олио за тва лято. взимам го на 50ст. литъра 50х0.5 =25л. Слагам му 33% нафта и 66% олио. Демек на 10 кила оли 5 нафта




- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Кой VAG автомобил е най-подходящ за каранае на олио?
Абе и аз без да съм разбирач мисля че класическите камерни дизели, SDI, първите TDI са най всеядни и подходящи за каране на олио. Лошото е, че не останаха такива прости здрави коли - гледат всичко да е сложно, с електроника и завъртяно за да сме зависими от концерните.
А колкото за коментарите срещу подобна идея - не ги разбирам колегите - кой на каквото иска и може да си кара - газ, олио, нафта - стига да му е евтино и удобно.
А колкото за коментарите срещу подобна идея - не ги разбирам колегите - кой на каквото иска и може да си кара - газ, олио, нафта - стига да му е евтино и удобно.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кой VAG автомобил е най-подходящ за каранае на олио?
Мине -не мине малко време и току "изкача" някоя позабравена тема за олиото
.За мен всички автомобили, които са с роторна ГНП- Бош ( най-вече) без тези, на които електронния блок (ако го има де),се охлажда от горивото (VP 44 -примерно)-стават ! Без значение каква марка са !Естествено и да са със система за олио ...Но като една класика в автомобилостроенето -никой не може да се мери по показател "корав" и дурако-устойчивост - а именно МБ 124-серията 250 и 300 д (тд) с редовата ГНП
Човек ,ако има постоянни и сигурни доставки на ползвано олио -взема си един такъв читав и запазен (намират се все още тук-там в Европата
)-нищо ,че не е така пъргав и "фащащ" окото автомобил и ..само каране братя
! Неподходящи или с големи ограничения са PD и CR моторите- вече има и за тях подходящи системи ,но има едно голямо НО...аз лично никога не бих и помислил да "пробвам" с олио такъв тип дизел -риска е огромен, да се потроши мотора 







Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта