


Golf 3 TDi
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 TDi
Не може би, ами 100% е от това.И не става само с чистене на грешки,а с отстраняване на проблема.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
начи искамда попитам още нещо
оборотите ми са много високи като запаля колата, а след като натисна педала на спирачката те си падат.. дефакто като се задействат ония двата датчика за стоповете и синия не го знам за кфо е.. някой може ли да анализира тфа положение




- 666
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 22:46
- Автомобил: Audi A4 TDI Quattro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3 TDi
Лампата за подгревните свещи освен че е за подгряването, тя работи и като сервизна лампа за наличие на неизправност по автомобила (нещо от рода на "Check Engine" при бензинките). Демек в компа имаш натрупана грешка. За помпа-дюза незнам, но на по-старите дизели няма система, която да засича изгоряла подгревна свещ, тоест това твърдение за изгорялата свещ е доста погрешно. Както споменаха колеги преди мен, най-честия виновник за това светене на лампата се оказва повредена стоп-машинка (зад педала на спирачката), в някой случай се оказва изгорели лампи на стоповете или проблем с кабелите към тях. (естествено може и проблема да не е в стоповете и след диагностика се вижда каква е грешката и дали засяга стоповете, но първо се тръгва оттам, защото най-често това се случва)
Тази промяна в оборотите най-верояно се дължи на факта, че когато компютъра регистрира някаква повреда той "вкарва" колата в някакъв сервизен режим (в зависимост от повредата), колкото да можеш да се прибереш у дома (например).
п.с. Колите не се оправят с изчистването на грешки! Грешките се натрупват в следствие на ненормалната работа на някоя част или група части. Натрупването на грешка е с цел човек като я види тая грешка да се ориентира къде да търси проблема и по-бързо да ремонтира колата.
Тази промяна в оборотите най-верояно се дължи на факта, че когато компютъра регистрира някаква повреда той "вкарва" колата в някакъв сервизен режим (в зависимост от повредата), колкото да можеш да се прибереш у дома (например).
п.с. Колите не се оправят с изчистването на грешки! Грешките се натрупват в следствие на ненормалната работа на някоя част или група части. Натрупването на грешка е с цел човек като я види тая грешка да се ориентира къде да търси проблема и по-бързо да ремонтира колата.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
е добре де до скоро всичко си беше ок само веднъж един приятел извади стоп-машинката и след тфа почна тфа мигане а като натисна педала се оправя за 5-10 минути после пак сащите номера..кфо ся нова стоп машинка ли да взимам



- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 TDi
Ами явно като сте я ръчкали и се е повредила. Може и да не е нова - втора ръка 

- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
то не е нова не е но преди тфа нямаше подобен проблем..просто го извадихме и си го сложихме на мястото и след тфа почна тая история....
- vesko-vento
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София обл.
Re: Golf 3 TDi
колега,(автора на темата),оправи ли колата и ако да сподели какъв беше проблема
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
мигал му лампата за подгряващите..шибана работа, сЪщата история е при мен от стоп машинката е 

- SlipX
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CFFB 2013
- Местоположение: Dobrich
Re: Golf 3 TDi
А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
Колега тия германци са странни на някои тройки са направили както при четворките стрелката да стои винаги на 90 градуса..
Последна промяна от the_red_camel на Чет 07 окт 2010 16:24, променено общо 1 път.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 TDi
SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.
Това да не те притеснява след като загрее както ти си мислиш на 85 градуса закачи с ваг кома и виж дали ще е пак толкова,стрелката е само за обща информация.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi

Последна промяна от the_red_camel на Чет 07 окт 2010 16:25, променено общо 1 път.
- SlipX
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CFFB 2013
- Местоположение: Dobrich
Re: Golf 3 TDi
fox_vt написа:SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.
Това да не те притеснява след като загрее както ти си мислиш на 85 градуса закачи с ваг кома и виж дали ще е пак толкова,стрелката е само за обща информация.
Благодаря колеги

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 TDi
Разликата е,че АХУ е с повече електроника и някои неща са подобрени.Още една съществена разлика е,че съединителя на АХУ е демферен,а на 1З е обикновен.
- stiviboy73
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDi
Лампата на подгряващите свещи мига и ако се опиташ да запалиш без чипа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта