Golf 3 TDi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот rosen79 » Нед 29 авг 2010 23:31


Не може би, ами 100% е от това.И не става само с чистене на грешки,а с отстраняване на проблема.




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Вто 07 сеп 2010 19:43


начи искамда попитам още нещо :!: оборотите ми са много високи като запаля колата, а след като натисна педала на спирачката те си падат.. дефакто като се задействат ония двата датчика за стоповете и синия не го знам за кфо е.. някой може ли да анализира тфа положение :?: :?:


Потребителски аватар
666
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 29 май 2007 22:46
Автомобил: Audi A4 TDI Quattro
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот 666 » Вто 07 сеп 2010 19:55


Лампата за подгревните свещи освен че е за подгряването, тя работи и като сервизна лампа за наличие на неизправност по автомобила (нещо от рода на "Check Engine" при бензинките). Демек в компа имаш натрупана грешка. За помпа-дюза незнам, но на по-старите дизели няма система, която да засича изгоряла подгревна свещ, тоест това твърдение за изгорялата свещ е доста погрешно. Както споменаха колеги преди мен, най-честия виновник за това светене на лампата се оказва повредена стоп-машинка (зад педала на спирачката), в някой случай се оказва изгорели лампи на стоповете или проблем с кабелите към тях. (естествено може и проблема да не е в стоповете и след диагностика се вижда каква е грешката и дали засяга стоповете, но първо се тръгва оттам, защото най-често това се случва)

Тази промяна в оборотите най-верояно се дължи на факта, че когато компютъра регистрира някаква повреда той "вкарва" колата в някакъв сервизен режим (в зависимост от повредата), колкото да можеш да се прибереш у дома (например).

п.с. Колите не се оправят с изчистването на грешки! Грешките се натрупват в следствие на ненормалната работа на някоя част или група части. Натрупването на грешка е с цел човек като я види тая грешка да се ориентира къде да търси проблема и по-бързо да ремонтира колата.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Сря 08 сеп 2010 16:19


е добре де до скоро всичко си беше ок само веднъж един приятел извади стоп-машинката и след тфа почна тфа мигане а като натисна педала се оправя за 5-10 минути после пак сащите номера..кфо ся нова стоп машинка ли да взимам :?: :banghead:


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот vaskog » Сря 08 сеп 2010 18:22


Ами явно като сте я ръчкали и се е повредила. Може и да не е нова - втора ръка :roll:


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Сря 08 сеп 2010 18:43


то не е нова не е но преди тфа нямаше подобен проблем..просто го извадихме и си го сложихме на мястото и след тфа почна тая история....


Потребителски аватар
vesko-vento
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София обл.

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот vesko-vento » Чет 09 сеп 2010 18:03


колега,(автора на темата),оправи ли колата и ако да сподели какъв беше проблема


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Сря 15 сеп 2010 18:36


мигал му лампата за подгряващите..шибана работа, сЪщата история е при мен от стоп машинката е :evil:


Потребителски аватар
SlipX
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CFFB 2013
Местоположение: Dobrich

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот SlipX » Вто 21 сеп 2010 8:37


А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Вто 21 сеп 2010 14:42


Колега тия германци са странни на някои тройки са направили както при четворките стрелката да стои винаги на 90 градуса..

Последна промяна от the_red_camel на Чет 07 окт 2010 16:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот fox_vt » Вто 21 сеп 2010 16:35


SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.


Това да не те притеснява след като загрее както ти си мислиш на 85 градуса закачи с ваг кома и виж дали ще е пак толкова,стрелката е само за обща информация.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Чет 23 сеп 2010 11:33


:да:

Последна промяна от the_red_camel на Чет 07 окт 2010 16:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SlipX
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CFFB 2013
Местоположение: Dobrich

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот SlipX » Съб 25 сеп 2010 16:54


fox_vt написа:
SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.


Това да не те притеснява след като загрее както ти си мислиш на 85 градуса закачи с ваг кома и виж дали ще е пак толкова,стрелката е само за обща информация.

Благодаря колеги :)Чета доста из форума, така и не разбрах каква е разликата между мотор 1з и АХУ. Или аз нешо не съм доразбрал и те са еднакви.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот rosen79 » Съб 25 сеп 2010 19:19


Разликата е,че АХУ е с повече електроника и някои неща са подобрени.Още една съществена разлика е,че съединителя на АХУ е демферен,а на 1З е обикновен.


Потребителски аватар
stiviboy73
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот stiviboy73 » Съб 25 сеп 2010 20:54


Лампата на подгряващите свещи мига и ако се опиташ да запалиш без чипа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта