Здравейте колеги.
Имам следния въпрос-Искам да си направя калъп и да си отлея прагове за колата. Ще ползвам като модел вече направени такива. Та въпросът ми е, някой знае ли как мога от готов праг да направя калъп? Имам смолата, втвърдителя, ускорителя.
Калъп
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
еми не съм пробвал ама предполагам:
сипваш в "корито" някакъв разтвор който ще се стегне..., чакаш малко да се стегне, пльосваш прага...като стегне вадиш прага, и наливаш после в калъпа смолата за новия ти праг
поне така попринцип се правят калъпи, а за твойте цели незнам как точно, но метода предполагам е същия
сипваш в "корито" някакъв разтвор който ще се стегне..., чакаш малко да се стегне, пльосваш прага...като стегне вадиш прага, и наливаш после в калъпа смолата за новия ти праг

поне така попринцип се правят калъпи, а за твойте цели незнам как точно, но метода предполагам е същия

- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
има тема със сигурност.
там имаше и много снимков материал как с правят брони.
със сигурност знам, че ти трябва отделител.
мажеш прага с отделител после плат*,смола,плат...
изчакваш да изсъхне и разделяш.
вече имаш КАЛЪП.
после отвътре на калъпа пак отделител,плат,смола,плат....
изъхва,разделяш и имаш праг.
кит,шкурка,шприц,боя...
*плат=стъклопласт
там имаше и много снимков материал как с правят брони.
със сигурност знам, че ти трябва отделител.
мажеш прага с отделител после плат*,смола,плат...
изчакваш да изсъхне и разделяш.
вече имаш КАЛЪП.
после отвътре на калъпа пак отделител,плат,смола,плат....
изъхва,разделяш и имаш праг.
кит,шкурка,шприц,боя...
*плат=стъклопласт
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре де.. не може ли да свалиш прага, да го омотаеш с опаковачно фолио ( това дето полепва плътно по повърхността ) и после да го "гипсираш отвън".
Като стегне гипса, отделяш прага от найлона ( фолиото ) и после лека полека изчистваш найлона от гипса и заглаждаш. Така вече си имаш негатив ( обратен калъп ) по който можеш да излееж нещо което да се втвърди ( предполагам различно и по-здраво от гипса ) и да направиш позитив ( репликат на прага ) по който вече ще мажеш смола и влъкна или пък по гипсовия калъп да мажеш смола и влакна ( предполагам обаче че няма да е удобно за работа ).
Като стегне гипса, отделяш прага от найлона ( фолиото ) и после лека полека изчистваш найлона от гипса и заглаждаш. Така вече си имаш негатив ( обратен калъп ) по който можеш да излееж нещо което да се втвърди ( предполагам различно и по-здраво от гипса ) и да направиш позитив ( репликат на прага ) по който вече ще мажеш смола и влъкна или пък по гипсовия калъп да мажеш смола и влакна ( предполагам обаче че няма да е удобно за работа ).
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта