
И аз купувам частите от Ауто+ и знам много добре цените. За 100к км, които съм изминал съм сменил тампони на носачите, тампони на стабилизираща щанга, биалетки, тампони на амортисьорите и маншон на ляво външно каре (тази смяна я направих преди 20к км). Всичко това ми струва 120лв части + 100лв труд + 20лв за реглаж. Щах да забравя... смених тампони на задния мост - 100лв със труда. И това е... друго не съм сменял по окачването, а като се замисля и като цяло по колата не съм правил много ремонти. Масло сипвам Fuchs Titan 10W40 505.00, със филтъра ми излиза 47лв. Другите филтри ги сменям на 20к км. За цената на ангренажния комплект + пистов ремък не споря защото наистина толкова излиза 450-500лв. И с този пост, а и с предния искам да кажа, че цените които си дал според мен са много раздути и реално може да се мине много по-ефтино без да се прави компромис с поддръжката. Ако аз сега съм пред избора да си купя ли Голф 4, цените които си дал ще ме стреснат.
Относно Пежото... аз имам преки наблюдения върху Ситроен с 2.0ХДИ и да ви кажа честно ТДИ е много по-пъргав в ниските обороти, а и е по-икономичен. Предимство на ХДИ е че е по-тих!