.Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Добре де, не съм се изразил правилно
. Имах предвид точно успоредни на асфалта и максимално контактно петно с пътя, мерси за уточнението, добре е да се казват тези неща за да се знаят и имат предвид, а не само да се гледа че струвало 800+ лв от-до ако се прави
.
.- bobar
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 14:26
- Автомобил: Passat B6 2.0 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Wiesbaden / Germany
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Както се казва кеф цена няма!!!
До преди 6 месеца карах Б 3 1,6 карбуратор газ/бензин 1989г. Наистина желязен автомобил но годинките му натежаваха вече, а и нямаше никакви екстри. Карах го 5 години за които му навъртях 60000 км и най-скъпото което смених беше съединителя. Иначе консумативите си вървяха( алтернатор, казанче на парното, моторче на парното, гърнета веднъж сменени изцяло и по на там кърпени и пак смяна на едно от тях, предница, дискове 2 пъти агренаж и т.н.)Пластмасите вече от годинита са станали крехки и чупливи иначе салона беше "жилиазен":).За 5 год. колата никога не ме епредала на път , а да не говоря колко товар е прекарала, то не бяха ремонти, то не бяха роднини
Преди 6 месеца взех б 5,5 1,9тди и малко след това продадох стария.Парите (1400 лв.) ми стигнаха за първоначално обслужване на новия: агренаж , ремъци , ролки, масло , филтри,2х накрайник, маншон, работа и ми останаха 100ина лева.После дойде каско -600 кинта, 4 нови гуми 520 лв, гражданска 160 лв.Евентуално имаш и данък към 200 лв.
Разликата както в сумите за подръжка така и в комфорта е огромна.
Сега си карам самолет и лятото си е хлад.За гориво давам повече но няма как.
Ако имам възможност и VW Taureg или новата E-classe на Мерцедес бих си взел , но бих могъл да ги подържам.
За това според мен трябва човек да се разполага според чергата си.
До преди 6 месеца карах Б 3 1,6 карбуратор газ/бензин 1989г. Наистина желязен автомобил но годинките му натежаваха вече, а и нямаше никакви екстри. Карах го 5 години за които му навъртях 60000 км и най-скъпото което смених беше съединителя. Иначе консумативите си вървяха( алтернатор, казанче на парното, моторче на парното, гърнета веднъж сменени изцяло и по на там кърпени и пак смяна на едно от тях, предница, дискове 2 пъти агренаж и т.н.)Пластмасите вече от годинита са станали крехки и чупливи иначе салона беше "жилиазен":).За 5 год. колата никога не ме епредала на път , а да не говоря колко товар е прекарала, то не бяха ремонти, то не бяха роднини
Преди 6 месеца взех б 5,5 1,9тди и малко след това продадох стария.Парите (1400 лв.) ми стигнаха за първоначално обслужване на новия: агренаж , ремъци , ролки, масло , филтри,2х накрайник, маншон, работа и ми останаха 100ина лева.После дойде каско -600 кинта, 4 нови гуми 520 лв, гражданска 160 лв.Евентуално имаш и данък към 200 лв.
Разликата както в сумите за подръжка така и в комфорта е огромна.
Сега си карам самолет и лятото си е хлад.За гориво давам повече но няма как.
Ако имам възможност и VW Taureg или новата E-classe на Мерцедес бих си взел , но бих могъл да ги подържам.
За това според мен трябва човек да се разполага според чергата си.
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Както е тръгнало автора най-добре да представи бележка за доходите з последните 6 месеца и за харчовете, да се даде адекватен отговор.
- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Сменете заглавието на "Ретро коли срещу стари коли Пасат B3 vs B5"
На скоро взехме едно Хюндайче и30 1.6 дизел 6 скорости базов модел... Като слеза от него и се кача в пасата (В5.5 1.9ТДИ 6ск 2002г) разбирам, че вече си е стара кола... и това при сравнение между почти топ модел (Пасата е Highline) и "голо" хюндайче само с климатик и музика... Бръмчи, пуши... Разход 8-9 на 100км и т.н.
На скоро взехме едно Хюндайче и30 1.6 дизел 6 скорости базов модел... Като слеза от него и се кача в пасата (В5.5 1.9ТДИ 6ск 2002г) разбирам, че вече си е стара кола... и това при сравнение между почти топ модел (Пасата е Highline) и "голо" хюндайче само с климатик и музика... Бръмчи, пуши... Разход 8-9 на 100км и т.н.
-
bnick
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Tedo- написа:Сменете заглавието на "Ретро коли срещу стари коли Пасат B3 vs B5"
На скоро взехме едно Хюндайче и30 1.6 дизел 6 скорости базов модел... Като слеза от него и се кача в пасата (В5.5 1.9ТДИ 6ск 2002г) разбирам, че вече си е стара кола... и това при сравнение между почти топ модел (Пасата е Highline)... Бръмчи, пуши... Разход 8-9 на 100км и т.н.
Качи се на Хюндайчето мини 1500 км преход раздвижи се 2-3 часа да ти се оправят кокалите... после се качи на Пасата и мини същите километри и пиши пак...кое как е - Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Tedo- написа:...На скоро взехме едно Хюндайче и30 1.6 дизел 6 скорости базов модел... Като слеза от него и се кача в пасата (В5.5 1.9ТДИ 6ск 2002г) разбирам, че вече си е стара кола... и това при сравнение между почти топ модел (Пасата е Highline) и "голо" хюндайче само с климатик и музика... Бръмчи, пуши... Разход 8-9 на 100км и т.н.
Само това Хюндайче не ми го хвали... Возя се на такова по Цариградско... Уж ново, амо то вътре шуми, друса, един доста осезаем шум от гумите - няма никаква шумоизолация, а пък пластмасите колко са долнопробни, не е истина. Като се возя в Б5, возията е съвсем друга, шум няма, изискано купе, абе мога да пиша още дълго за това, ама май няма смисъл, несравними неща и различни класи коли. Който твърди обратното е просто лаик.
Ако твоя Б5.5 бръмчи и пуши, не всички Пасати са такива, нали така!?

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
OvivO написа:kristianatanasov написа:Просто кой каквото ще да сии говори за момента във България по добрия вариянт е Б3....
Грешка! Няма правило за цяла България. Има си частно правило
И какво е твоето частно правило?Сигурно ринеш с лопата пари и ти е кеф да наливаш в колата,и то не за подобреня а за ремонти.....Значи ти си автомазохист!!!(маи измислих нова дума
Имам приятел във Франция,той кзва така-от как съм тук във сервиз влизам само за ремъци и масло....забравих какво е това ремонт по окачване!!!!
Сега разбираш ли какво съм имал впредвид със горния си пост за пътищата в Бг.?Просто във Европа(истинската)Б5 е за предпочитане,но за "дивия Кюрдиста"-нашето ниво,- предпочитам стегнат Б3....
Така че ти можеш да си приказваш много,но те разбирам.....предполагам че кошмарите ти са изпълнени със дупки на пътищата и ЗЛИ монтьори.
А и предпочитам като карам и видя неизбежна дупка на пътя,да не ми побелява косата от мисли-"Сега колко ли накрайника ще счупя" Темата отдавна е за ключ,незнам какво я бавят,ама сигурно и модераторите гледат сеир
Все пак дет се вика тук сме "братя по Пассат" а се джавкаме за глупости.
И все пак както е казал мъдреца:Качеството при Фоклсваген свършва 96година!!!
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
kristianatanasov написа:И какво е твоето частно правило?Сигурно ринеш с лопата пари и ти е кеф да наливаш в колата,и то не за подобреня а за ремонти.....Значи ти си автомазохист!!!(маи измислих нова дума)
Минал съм 35 хиляди за 2 години. Не съм пипал нищо по окачването. Това да казваш, че една 20 годишна кола е най-добра за България е абсурдно. Някой друг титан като теб може да заяви, че е най-добре да си купим всички дърти волги, че "били най-здрави" ( примерно )
И какво всички ще си купим волги ли? Няма понятие ВСИЧКИ, всички жени, всички мъже, всички коли, по всички пътища и всички хора!
Частното правило е, че всеки разполага с различно количество пари, има различен вкус, кара дори и по различни пътища в България, живее на различна улица, и други такива различни неща . . .
Казах го и пак ще го кажа: всичко опира до пари и желания!
Или с други думи, който не му се дават много пари - да си кара B3, който има много пари кара Bentley, Lambo , Ferrari - дори в България, по същите тези пътища, на които ти препоръчваш само B3, като най-добро, извинявай, но това е смешно!
Това е твоят частен случай - B3 е най-добро. Изборът не винаги е продиктуван от наличието на пари. Има хора си купуват коли за 3 хиляди и слагат музика за 2, вместо да си купят за 5 и да си карат със сток музика. Всичко е субективно и няма понятие като всичко. Игра на думи!
За финал ще кажа, че съм карал B3 повече от 5 години и съм минал хиляди, десетки хиляди км с него. Много, много добър автомобил, но просто не го вдига вече, откъм комфорт, визия и возия. Ако искам да не давам пари за поддръжка, сигурно ще си купя именно такъв.
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
@kristianatanasov, по твоята логика дай да си купуваме само Б3 и коли до 96-та година където дупки и лошо гориво не ги плашат. Всеки си има глава на раменете и си решава каква кола да си купи.
До преди да си взема моя Пасат карах Толедо 98 г. ТДИ. Постоянно претеглях вариантите за Пасат и накрая се реших. В началото разсъждавах, че окачването е чупливо, капризна на нафта и т.н. И ми подмятат познати "Един път се живее, кога ще си направиш готиното, на 70г ли?"
Предпочетох по-големия лукс пред здравината и качеството. Толедото беше уникално, каква ли нафта не е горило и си върви перфектно.
Нищо не можем да направим, че пътищата ни са калпави или че горивото е кофти.
До преди да си взема моя Пасат карах Толедо 98 г. ТДИ. Постоянно претеглях вариантите за Пасат и накрая се реших. В началото разсъждавах, че окачването е чупливо, капризна на нафта и т.н. И ми подмятат познати "Един път се живее, кога ще си направиш готиното, на 70г ли?"
Предпочетох по-големия лукс пред здравината и качеството. Толедото беше уникално, каква ли нафта не е горило и си върви перфектно.
Нищо не можем да направим, че пътищата ни са калпави или че горивото е кофти.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Познавам човек, които 100% изкарват 600 пъти повече пари от мен, но си карат голф 2 като казва: ми вози ме , не ми трябва друга.
Критерии. . .
Критерии. . .
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Tedo- написа:Сменете заглавието на "Ретро коли срещу стари коли Пасат B3 vs B5"
На скоро взехме едно Хюндайче и30 1.6 дизел 6 скорости базов модел... Като слеза от него и се кача в пасата (В5.5 1.9ТДИ 6ск 2002г) разбирам, че вече си е стара кола... и това при сравнение между почти топ модел (Пасата е Highline) и "голо" хюндайче само с климатик и музика... Бръмчи, пуши... Разход 8-9 на 100км и т.н.
Колега, сравняваш корейска с немска кола, каквито и поколения да сравняваш винаги ще се чувстваш така защото малките жълти човечета правят нестандартни неща. Мога да ти гарантирам че на теб и Ауди А6 ще ти се стори старомодна
За да съм по темата - от Пасат Б5 започва новото актуално и до момента поколение автомобили. И когато отидеш до офиса в Б3 ще си по-изнервен отколкото ако отидеш в Б5.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
hooligan_sk написа:За да съм по темата - от Пасат Б5 започва новото актуално и до момента поколение автомобили. И когато отидеш до офиса в Б3 ще си по-изнервен отколкото ако отидеш в Б5.
Абсолютно!

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Освен името и вътрешното пространство , двата автомобила нямат нищо общо.Все едно да се сравнява 4 звезден хотел на Албена и 4 звезден в Маями ...примерно. 

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
като бивш притежател на b3 и настоящ на б5 мога да кажа че наистина нямат нищо общо,б5 е много по безшумен,по-комфортен и по готин за мен като цяло,карал съм б3 ката 7 години и съм сменил доста неща но като цяло си е доста добра за годинките.Новата е наистина по скъпа за поддръжка но според мен си заслужава парите 

- oldfellow
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5
Аз мога да кажа, че определено ми писна от ремонти и най-накрая реших! Ще се сменя! И понеже искам, и да е по-сигурна колата, таааа...поръчах да ми докарат В5-ицата! По-ново, по-сигурно, по-комфортно. 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта