Клеморед и палене

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Клеморед и палене

Мнениеот dmitko » Пет 17 сеп 2010 14:29


Здравейте,
Колата е Пасат В4/ABS двигател/1995год.Имам проблем с паленето идващ от клемореда /вероятно/, мисля да го шунтирам и да паля директно с ключе, но ми трябва информация за следното:
1. Колко ампера е консумацията долу-горе между контактния ключ и шалтера на стартера в момент на палене?
2. Има ли реле между контактния ключ /клемореда/ и шалтера, ако няма не би ли било хубаво да сложа такова предвид, че ще слагам ключе от което да се пали, или контактите на релето ще са поредното нещо което ще трупа нагар и пак ще откаже?

Благодаря!




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Клеморед и палене

Мнениеот enigma79 » Пет 17 сеп 2010 14:39


Колега,може и без реле,моята кошница вече май доста годинки е така.Но копчето е произведено в България в годините когато са се правели копчета,а не :horror: Но смятам да си сложа по хубаво копче(на външен вид),съответно с реле,да няма някъде да не иска да запали,или по лошото да задържи или да се подпаля :horror:


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Re: Клеморед и палене

Мнениеот dmitko » Пет 17 сеп 2010 14:54


Аз копчето го имам и му имам доверие /от Миг-23 е/ но е 10А, а като гледам кабелите - доста дебелички са и все ми се струва, че консумацията е по-голяма. Иначе вероятността да залепне релето или ключето е май еднаква и резултата не е фатален просто трябва да изключиш от контакт ключа - нали така, или греша?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Клеморед и палене

Мнениеот enigma79 » Пет 17 сеп 2010 21:33


dmitko написа:Аз копчето го имам и му имам доверие /от Миг-23 е/ но е 10А, а като гледам кабелите - доста дебелички са и все ми се струва, че консумацията е по-голяма. Иначе вероятността да залепне релето или ключето е май еднаква и резултата не е фатален просто трябва да изключиш от контакт ключа - нали така, или греша?

Така е,но ако се качи жена да пали,дали ще се усети да изключи ключа mhihi


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Клеморед и палене

Мнениеот znainainai » Пет 17 сеп 2010 23:19


Ай стига бе таралежките почват от 12 и стигат до 60лв според джоба на тоя който ще я сменя. Онзи ден купих Magnetti Marelli от Евро07 за 13лв и някви стинки без никаква отстъпка. И като сметнеш кабел, копче, евентуално реле, и главоболия и дупчене е айде нема нужда :evil:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Клеморед и палене

Мнениеот enigma79 » Съб 18 сеп 2010 0:03


znainainai написа:Ай стига бе таралежките почват от 12 и стигат до 60лв според джоба на тоя който ще я сменя. Онзи ден купих Magnetti Marelli от Евро07 за 13лв и някви стинки без никаква отстъпка. И като сметнеш кабел, копче, евентуално реле, и главоболия и дупчене е айде нема нужда :evil:

Аз съм доволен и няма да си сменя новата екстра по колата,ако ще и да подаряват таралежи и тем подобни.Пеца тази вечер ще съм в опозиция май mhihi


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Re: Клеморед и палене

Мнениеот dmitko » Съб 18 сеп 2010 16:14


znainainai написа:Ай стига бе таралежките почват от 12 и стигат до 60лв според джоба на тоя който ще я сменя. Онзи ден купих Magnetti Marelli от Евро07 за 13лв и някви стинки без никаква отстъпка. И като сметнеш кабел, копче, евентуално реле, и главоболия и дупчене е айде нема нужда :evil:

Колега това ми е известно, бих дал и 60-70 лв. ама да знам, че повече няма да имам проблеми с клемореда. А като прочетеш всички теми из форумите ще видиш, че гаранцията за без проблеми по-нататък е никаква дори и с "оригинален" клеморед. Затова минах на по-сигурния вариант. Вече монтирах ключа на много удобно а и скрито място, така че нито жената нито детето може да го докопа, а и някой апаш би се озорил. Въпроса е, че ключа е 10А /така и никой не ми каза каква е консумацията :( / и дано издържи дълго, ако си намеря по-хубав някой ден ще го сменя. За сигурност мисля по-нататък да монтирам последователно на кабела към стартера един ON-OFF ключ, в случай, че залепне нещо този да мога за 2-3 сек да изключа стартера при проблем, но това са дреболии. Важното е, че сега пали от четвърт оборот и направо се родих.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Клеморед и палене

Мнениеот Петър Петров » Съб 18 сеп 2010 17:15


dmitko написа:
znainainai написа:Ай стига бе таралежките почват от 12 и стигат до 60лв според джоба на тоя който ще я сменя. Онзи ден купих Magnetti Marelli от Евро07 за 13лв и някви стинки без никаква отстъпка. И като сметнеш кабел, копче, евентуално реле, и главоболия и дупчене е айде нема нужда :evil:

Колега това ми е известно, бих дал и 60-70 лв. ама да знам, че повече няма да имам проблеми с клемореда. А като прочетеш всички теми из форумите ще видиш, че гаранцията за без проблеми по-нататък е никаква дори и с "оригинален" клеморед. Затова минах на по-сигурния вариант. Вече монтирах ключа на много удобно а и скрито място, така че нито жената нито детето може да го докопа, а и някой апаш би се озорил. Въпроса е, че ключа е 10А /така и никой не ми каза каква е консумацията :( / и дано издържи дълго, ако си намеря по-хубав някой ден ще го сменя. За сигурност мисля по-нататък да монтирам последователно на кабела към стартера един ON-OFF ключ, в случай, че залепне нещо този да мога за 2-3 сек да изключа стартера при проблем, но това са дреболии. Важното е, че сега пали от четвърт оборот и направо се родих.

Сложи си и една ключмаса като на Камаз за по сигурно...


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Клеморед и палене

Мнениеот znainainai » Съб 18 сеп 2010 18:15


На голфа ми клемореда е сменян преди 5г като ме остави на "Ботевградско в София" по неведоми пътища я прибрах и си купих най-евтиния 5г никакви проблеми :P Както искаш така ме разбирай :D За 15г е нормално да го смениш поне веднъж нали?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Клеморед и палене

Мнениеот Danny boy » Нед 19 сеп 2010 8:52


На колегата с клемореда:
Имах същия проблем,смених го с крайно неизвестен нов и 3 години нямам проблеми с него.Работа + клеморед 40лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта