За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Dobromirski » Сря 15 сеп 2010 7:10


До колкото разбирам си с механичен дебитомер ( с клапа) ?
Ако е така, и си монтирал смесителната плочка СЛЕД дебитомера ( тоест преди дросела) и не си използвал маркуч за изравняване на налягането, значи определено нещо куца в цвлата система. Направи една цялостна снимка на системата. Дифузьора на плочката с какъв диаметър е? Нещо по плочката правил ли си ? Тройника на колко оборота е развит от крайно завито положение ?




Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Сря 15 сеп 2010 22:46


Да дебитомера е с клапа,но пружината на клапата се регулира и колата на тихи и по инерция на свобордна работи нормално. Единствено в момента е малко по-спъната на ниските, но това не е от смеситела нито от дебитомера, понеже след като преместих плочката, колата си вървеше ужасно много на ниските,но празния ход беше още нестабилен, след настройките и газанализатора нещо се прецака.
Колата имаше изравнител на налягането и разлика нямаше, освен че вървеше още по-малко! Бях запушил дупките на капака на изпаритела и имаше само една 10мм с маркуче което влизаше в маркуча за въздух малко преди смеситела през дупката за картерните газове и исичко беше стегнато с скоби.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Чет 16 сеп 2010 12:13


_DIESEL_POWER_ написа:Да дебитомера е с клапа,но пружината на клапата се регулира и колата на тихи и по инерция на свобордна работи нормално. Единствено в момента е малко по-спъната на ниските, но това не е от смеситела нито от дебитомера, понеже след като преместих плочката, колата си вървеше ужасно много на ниските,но празния ход беше още нестабилен, след настройките и газанализатора нещо се прецака.
Колата имаше изравнител на налягането и разлика нямаше, освен че вървеше още по-малко! Бях запушил дупките на капака на изпаритела и имаше само една 10мм с маркуче което влизаше в маркуча за въздух малко преди смеситела през дупката за картерните газове и исичко беше стегнато с скоби.


Тук ти е грешката - трябва да е след дифузьора и преди плочката изравняването - реално там се подава газта, а след тръбата на Вентури (дифузьора) налягането пада, ако не ме лъже паметта :oops:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 16 сеп 2010 19:16


Нищо не разбрах колега, не съм сигурен, че тези термини които използваш съществуват в моята кола.
Дифузьор - в автомобилната промишленост е прието да се считат елементи, чиято цел е да ускоряват въздушната струя под автомобила, за да увеличат притискащата сила.
Тръба на Вентури - служи за измерване на скоростта и дебита на въздушния поток.
При мен има кутия с филтър, дебитомер, плочка и дросел, колектор. Изравняването бе там където трябва, т.е. малко преди смесителната плочка.

Както и да е, колата днес я настроихме с един приятел и всичко заспа. Върви прекрасно, просто тройника искаше полувин оборот развиване и всичко си дойде на мястото, дори реагира много по остро на подаване на газ от преди :banana мерси на всички за помоща, утре ще снимам за да покажа на който не вярва :да:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Пет 17 сеп 2010 11:43


Дифузьор има всяка плочка-смесител и служи точно за ускоряване на потока и съответно увличане на газта там.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diffuser

Е та дифузьора на плочката също е тръба на Вентури - представлява нещо като пробит конус и явленията в нея са изучавани от Джовани Батиста Вентури...

http://en.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Battista_Venturi


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот mupk0 » Пет 17 сеп 2010 14:07


Да не пускам отделно мнение...ето какво направих аз :


Малко "тунинг" по газовото настроение.
След изчитането на тази тема : viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0

и по-точно на : http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc

Разбрах защо ми играят оборотите.Понеже изравняването става доста трудно и сложни,а нямах необходимите средства и инструменти измислих нещо което устройството му е 2 в 1 :D


Станиол+неелектропроводим дунапрен от дънна платка за компютър+конец =

ИзображениеИзображениеИзображение



Така винаги около изпарителя налягането е почти еднакво,няма вятър около изходите на мембраната и така тя се отваря и затваря напълно.По-бавно изстива и по-бързо се затопля.Утре ще го запуша и отгоре и край :) Почва студентският живот в Габрово от понеделник и не знам кога най-рано ще имам нет там :)


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 17 сеп 2010 19:49


The_Machine разбрах те колега, но аз изравнитела си го бях направил както трябва, при мен разликата е, че никога съм нямал играене на тихите и гаснене при висока скорост на свободна, предполагам защото при мен смуче въздух от вътрешността на калника.
При мен първо прекъсваше, оказа се тампона на степ-мотора.
Втория проблем беше,че нямаше ряз както трябва и смърдеше на газ.
И това се оправи благодарение на една тема от опел форума, където бе описано как да си измеря сместа чрез ламбда сондата. Закачих мултисет на отделната жица в буксата те са ощо 4, едната върви отделно от другите 3.На нея се закача + а - се взима от маса и така настроих 0.65-0.75v на празен ход и 0.60-0.70v при 3000rpm. И така си стана перфектно изпаритела, колата е самолет, превърта гумите и на 2-ра и на свободен ход мириз на газ не се усеща :beer
И между другото, не е вярно,че първо настройваш празния ход от пластмасовия винт на изпаритела, и после правиш високите от тройника, има зависимост м/у двата и си играх доста с по 1/8 от оборот докато ги наглася. Това е начина за настройка на изпарител 8)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Пет 17 сеп 2010 19:53


Искаш да кажеш, че ламбдата ти седи статично на това напрежение?!
Ако е така - смени я :)

Моята методика е точно такава - първо ниските, после високите, после пак се връщам на ниските, но аз имам силно трениран слух и усет какво да очаквам когато въртя... :)


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 17 сеп 2010 23:13


Колата като е на контакт само показва 0.45 маи или нещо такова, а горе е напрежението на което съм настроил.
Така съм сагласен, но четох на доста места, че първо нагласяш ниски, после високи и си готов, а тва не е така.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Съб 18 сеп 2010 10:55


Ти и като откачиш ламбдата откъм компа пак ще измериш 0,45 - компа си вкарва някаква емулация, когато не засича нищо...


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот aatanas » Нед 19 сеп 2010 11:21


Колега, снимай двигателя, че и мен ме интересува -- и аз съм с 2Е.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 19 сеп 2010 18:59


Ок колега, утре ще го снимам, понеже тези дни имам доста работа и врътнах и доста километри на колата, работи идеално и гори около 8-9, а върви зверски.


Потребителски аватар
pavlin_o.z
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот pavlin_o.z » Пон 20 сеп 2010 15:20


Даваи снимки че и аз им такива проблеми :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пон 20 сеп 2010 17:59


Ето обещаните снимки:
http://azsamsiaz.snimka.bg/other/farak.499867.20688972


Потребителски аватар
pavlin_o.z
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот pavlin_o.z » Пон 20 сеп 2010 18:29


Това добре как става номера с това изравняване какви маркучета кое дупчите



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 45 госта