За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
До колкото разбирам си с механичен дебитомер ( с клапа) ?
Ако е така, и си монтирал смесителната плочка СЛЕД дебитомера ( тоест преди дросела) и не си използвал маркуч за изравняване на налягането, значи определено нещо куца в цвлата система. Направи една цялостна снимка на системата. Дифузьора на плочката с какъв диаметър е? Нещо по плочката правил ли си ? Тройника на колко оборота е развит от крайно завито положение ?
Ако е така, и си монтирал смесителната плочка СЛЕД дебитомера ( тоест преди дросела) и не си използвал маркуч за изравняване на налягането, значи определено нещо куца в цвлата система. Направи една цялостна снимка на системата. Дифузьора на плочката с какъв диаметър е? Нещо по плочката правил ли си ? Тройника на колко оборота е развит от крайно завито положение ?
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Да дебитомера е с клапа,но пружината на клапата се регулира и колата на тихи и по инерция на свобордна работи нормално. Единствено в момента е малко по-спъната на ниските, но това не е от смеситела нито от дебитомера, понеже след като преместих плочката, колата си вървеше ужасно много на ниските,но празния ход беше още нестабилен, след настройките и газанализатора нещо се прецака.
Колата имаше изравнител на налягането и разлика нямаше, освен че вървеше още по-малко! Бях запушил дупките на капака на изпаритела и имаше само една 10мм с маркуче което влизаше в маркуча за въздух малко преди смеситела през дупката за картерните газове и исичко беше стегнато с скоби.
Колата имаше изравнител на налягането и разлика нямаше, освен че вървеше още по-малко! Бях запушил дупките на капака на изпаритела и имаше само една 10мм с маркуче което влизаше в маркуча за въздух малко преди смеситела през дупката за картерните газове и исичко беше стегнато с скоби.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
_DIESEL_POWER_ написа:Да дебитомера е с клапа,но пружината на клапата се регулира и колата на тихи и по инерция на свобордна работи нормално. Единствено в момента е малко по-спъната на ниските, но това не е от смеситела нито от дебитомера, понеже след като преместих плочката, колата си вървеше ужасно много на ниските,но празния ход беше още нестабилен, след настройките и газанализатора нещо се прецака.
Колата имаше изравнител на налягането и разлика нямаше, освен че вървеше още по-малко! Бях запушил дупките на капака на изпаритела и имаше само една 10мм с маркуче което влизаше в маркуча за въздух малко преди смеситела през дупката за картерните газове и исичко беше стегнато с скоби.
Тук ти е грешката - трябва да е след дифузьора и преди плочката изравняването - реално там се подава газта, а след тръбата на Вентури (дифузьора) налягането пада, ако не ме лъже паметта

- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Нищо не разбрах колега, не съм сигурен, че тези термини които използваш съществуват в моята кола.
Дифузьор - в автомобилната промишленост е прието да се считат елементи, чиято цел е да ускоряват въздушната струя под автомобила, за да увеличат притискащата сила.
Тръба на Вентури - служи за измерване на скоростта и дебита на въздушния поток.
При мен има кутия с филтър, дебитомер, плочка и дросел, колектор. Изравняването бе там където трябва, т.е. малко преди смесителната плочка.
Както и да е, колата днес я настроихме с един приятел и всичко заспа. Върви прекрасно, просто тройника искаше полувин оборот развиване и всичко си дойде на мястото, дори реагира много по остро на подаване на газ от преди
мерси на всички за помоща, утре ще снимам за да покажа на който не вярва 
Дифузьор - в автомобилната промишленост е прието да се считат елементи, чиято цел е да ускоряват въздушната струя под автомобила, за да увеличат притискащата сила.
Тръба на Вентури - служи за измерване на скоростта и дебита на въздушния поток.
При мен има кутия с филтър, дебитомер, плочка и дросел, колектор. Изравняването бе там където трябва, т.е. малко преди смесителната плочка.
Както и да е, колата днес я настроихме с един приятел и всичко заспа. Върви прекрасно, просто тройника искаше полувин оборот развиване и всичко си дойде на мястото, дори реагира много по остро на подаване на газ от преди


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Дифузьор има всяка плочка-смесител и служи точно за ускоряване на потока и съответно увличане на газта там.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diffuser
Е та дифузьора на плочката също е тръба на Вентури - представлява нещо като пробит конус и явленията в нея са изучавани от Джовани Батиста Вентури...
http://en.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Battista_Venturi
http://en.wikipedia.org/wiki/Diffuser
Е та дифузьора на плочката също е тръба на Вентури - представлява нещо като пробит конус и явленията в нея са изучавани от Джовани Батиста Вентури...
http://en.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Battista_Venturi
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Да не пускам отделно мнение...ето какво направих аз :
Малко "тунинг" по газовото настроение.
След изчитането на тази тема : viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0
и по-точно на : http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Разбрах защо ми играят оборотите.Понеже изравняването става доста трудно и сложни,а нямах необходимите средства и инструменти измислих нещо което устройството му е 2 в 1
Станиол+неелектропроводим дунапрен от дънна платка за компютър+конец =



Така винаги около изпарителя налягането е почти еднакво,няма вятър около изходите на мембраната и така тя се отваря и затваря напълно.По-бавно изстива и по-бързо се затопля.Утре ще го запуша и отгоре и край
Почва студентският живот в Габрово от понеделник и не знам кога най-рано ще имам нет там 
Малко "тунинг" по газовото настроение.
След изчитането на тази тема : viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0
и по-точно на : http://store5.data.bg/dobromirski/LPG.doc
Разбрах защо ми играят оборотите.Понеже изравняването става доста трудно и сложни,а нямах необходимите средства и инструменти измислих нещо което устройството му е 2 в 1

Станиол+неелектропроводим дунапрен от дънна платка за компютър+конец =



Така винаги около изпарителя налягането е почти еднакво,няма вятър около изходите на мембраната и така тя се отваря и затваря напълно.По-бавно изстива и по-бързо се затопля.Утре ще го запуша и отгоре и край


- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
The_Machine разбрах те колега, но аз изравнитела си го бях направил както трябва, при мен разликата е, че никога съм нямал играене на тихите и гаснене при висока скорост на свободна, предполагам защото при мен смуче въздух от вътрешността на калника.
При мен първо прекъсваше, оказа се тампона на степ-мотора.
Втория проблем беше,че нямаше ряз както трябва и смърдеше на газ.
И това се оправи благодарение на една тема от опел форума, където бе описано как да си измеря сместа чрез ламбда сондата. Закачих мултисет на отделната жица в буксата те са ощо 4, едната върви отделно от другите 3.На нея се закача + а - се взима от маса и така настроих 0.65-0.75v на празен ход и 0.60-0.70v при 3000rpm. И така си стана перфектно изпаритела, колата е самолет, превърта гумите и на 2-ра и на свободен ход мириз на газ не се усеща
И между другото, не е вярно,че първо настройваш празния ход от пластмасовия винт на изпаритела, и после правиш високите от тройника, има зависимост м/у двата и си играх доста с по 1/8 от оборот докато ги наглася. Това е начина за настройка на изпарител
При мен първо прекъсваше, оказа се тампона на степ-мотора.
Втория проблем беше,че нямаше ряз както трябва и смърдеше на газ.
И това се оправи благодарение на една тема от опел форума, където бе описано как да си измеря сместа чрез ламбда сондата. Закачих мултисет на отделната жица в буксата те са ощо 4, едната върви отделно от другите 3.На нея се закача + а - се взима от маса и така настроих 0.65-0.75v на празен ход и 0.60-0.70v при 3000rpm. И така си стана перфектно изпаритела, колата е самолет, превърта гумите и на 2-ра и на свободен ход мириз на газ не се усеща

И между другото, не е вярно,че първо настройваш празния ход от пластмасовия винт на изпаритела, и после правиш високите от тройника, има зависимост м/у двата и си играх доста с по 1/8 от оборот докато ги наглася. Това е начина за настройка на изпарител

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Искаш да кажеш, че ламбдата ти седи статично на това напрежение?!
Ако е така - смени я
Моята методика е точно такава - първо ниските, после високите, после пак се връщам на ниските, но аз имам силно трениран слух и усет какво да очаквам когато въртя...
Ако е така - смени я

Моята методика е точно такава - първо ниските, после високите, после пак се връщам на ниските, но аз имам силно трениран слух и усет какво да очаквам когато въртя...

- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Колата като е на контакт само показва 0.45 маи или нещо такова, а горе е напрежението на което съм настроил.
Така съм сагласен, но четох на доста места, че първо нагласяш ниски, после високи и си готов, а тва не е така.
Така съм сагласен, но четох на доста места, че първо нагласяш ниски, после високи и си готов, а тва не е така.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Ти и като откачиш ламбдата откъм компа пак ще измериш 0,45 - компа си вкарва някаква емулация, когато не засича нищо...
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Колега, снимай двигателя, че и мен ме интересува -- и аз съм с 2Е.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Ок колега, утре ще го снимам, понеже тези дни имам доста работа и врътнах и доста километри на колата, работи идеално и гори около 8-9, а върви зверски.
- pavlin_o.z
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Даваи снимки че и аз им такива проблеми



- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- pavlin_o.z
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова
Това добре как става номера с това изравняване какви маркучета кое дупчите
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 8 госта