dandan написа:Ей , вие избихте в друга посока.
Все повече се говори за производство на растителни горива, или да го кажем 'олио'. Та въпросните горива по нищо не отстъпват на дизела или пък да повреждат каквото и да било. Стига вече с митове и легенди. Ако някой може да каже как тр. масло поврежда мотора да сподели иначе всичко е празни приказки...
Някой знае ли с какво карат автобусите на големите фирми?
Аз съм изгорил над тон тр масло с маздата, 1,7. Никакъв проблем. Маслото маже помпата в пъти по - добре от измислената нафта. Сяра в него няма, инак няма да отговаря на нормите за диелектрик. А сярата е най - големият враг на мотора, особено на ПД. Прецаква и маслото бързо, затова дизеловото е по - алкално.
Минус на маслото е по - високата пламна температура и по - трудно палене на ниски температури.
Сипвайки трансформаторно, турбинно, вретенно или друго тънко масло, поне знаеш какво слагаш в резервоара.
Щото на колонката само цената е вярна!
