
Golf 3 E2 чупи скорости
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
На всички Volkswagen-и кутиите са им слабост по принцип и от фирмата в разни репорти не го крият. Просто не са толкова надеждни, колкото двигателите им, за разлика от други марки, където е обратното
едни скорости изкарват по 4-5 мотора...

Re: Golf 3 E2 чупи скорости
абе моя голф е 2е и и нее е с амбриажни помпи с просто жило си е като на сеат ибиза 2000 бензин до 95 година тая кутия си е наи обикновенна има тама некъв 15-20% тен 6пер в нея и това си е. от пассат 2 ка е су6тата 2000 бензин и от сеат толедо 1992 пак е су6тата 2000 бензин аз сум ги гледал сус жила са само моторите пак са 2е ама без тази 5тата диуза на смукателния колектор
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
слагаш си скорости с код 4 т и нема да ги счупиш "_" и хубаво масло и кое точно им чупиш дифа или самите скорости ?
ако е дифа се слагат болтове на мястото на нитовете
ако е дифа се слагат болтове на мястото на нитовете
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
4T е с 24 шлица първо и ще трябва да смени и съединител
А и помисли си 4Т което идва от 1.6 колко време ще издържат спрямо CHE, 2Y и другите стандартни за GTI с 28 шлица било то 8V или 16V (за моделите голф 2 и 3) - по мое мнение 4Т ще изхвръкнат като тапа на 2000дния километър особено ако на колегата десния крак е малко по-тежък. Щом оригиналните скорости на GTI се чупят а са предвидени за дадения модел какво остава за 4Т ?

А и помисли си 4Т което идва от 1.6 колко време ще издържат спрямо CHE, 2Y и другите стандартни за GTI с 28 шлица било то 8V или 16V (за моделите голф 2 и 3) - по мое мнение 4Т ще изхвръкнат като тапа на 2000дния километър особено ако на колегата десния крак е малко по-тежък. Щом оригиналните скорости на GTI се чупят а са предвидени за дадения модел какво остава за 4Т ?
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
сигурен съм че 4т карат доста повече от било 2у и секви други КЪСИ скорости
защото късите скорости идва напрежението на дифа а като са ти далги и мотора му е малко тегаво докато ги развърти и нема как да се счупат имал сам 4т много даже 1 сам ги карал сиг 2000 км без масло на пълната ръчка даже не се и развиха.... сипах си им масло и всичко си е още ток
даже ги продадох на 1един 2е ама той ги счупи
хахах ма бил некав натеган майче, и резан маховик но според мене ги чупи, защото нещо не е балансиран сиг е счупил 10 кутии ми каза момчето а на 4т-то нещо 3та се преебала ама си я оправил и още си я кара на който и да е кр дето ми е бил с 4т си е бил перфектен даже имам 1 дето е карано аматиорско рали с него освен че на 2ра харкаще синхронизатора нямаше други проблеми
защото късите скорости идва напрежението на дифа а като са ти далги и мотора му е малко тегаво докато ги развърти и нема как да се счупат имал сам 4т много даже 1 сам ги карал сиг 2000 км без масло на пълната ръчка даже не се и развиха.... сипах си им масло и всичко си е още ток


- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Незнам неща да влизам в спор - имам Г2 с 4Т и 1.6 мотор - смених я щото се счупи - беше ми спешно и нямах време да търся друга взех си пак оригинално 4Т сега и то ми дава ядове на студен мотор обслужвам я и пак съм недоволен защото съм и сменил всичко + съединител пълен комплект.
И въпреки всичко колегата ако иска 4Т трябва да мине на съединител с по-малко шлици т.е. и него да го смени.
На тройката ми и сложихме едно 2Y след като ми се случи това :

Обслужих си я както трябва - вече втора година никви ядове. Да качи с около 0.5 - 1.0 литър извънградския разход но е кретеноустойчива според мен. Скоростната кутия от снимката е CHE доста по-къса от 2Y.
И въпреки всичко колегата ако иска 4Т трябва да мине на съединител с по-малко шлици т.е. и него да го смени.
На тройката ми и сложихме едно 2Y след като ми се случи това :
Обслужих си я както трябва - вече втора година никви ядове. Да качи с около 0.5 - 1.0 литър извънградския разход но е кретеноустойчива според мен. Скоростната кутия от снимката е CHE доста по-къса от 2Y.
- olimpiaivo
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Pavcho2 написа:4T е с 24 шлица първо и ще трябва да смени и съединител![]()
А и помисли си 4Т което идва от 1.6 колко време ще издържат спрямо CHE, 2Y и другите стандартни за GTI с 28 шлица било то 8V или 16V (за моделите голф 2 и 3) - по мое мнение 4Т ще изхвръкнат като тапа на 2000дния километър особено ако на колегата десния крак е малко по-тежък. Щом оригиналните скорости на GTI се чупят а са предвидени за дадения модел какво остава за 4Т ?
4t се слагат и на 1,6 гтд и със сигурност държат на 2е но 2е-то няма сила за тази кутия
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
То 1.6 GTD не е ли 75 к.с. или беше 90 ? 2Е'то е 115 к.с.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Без кулер е 69 или 75, с кулер е 80 коня (RA и SB кодове). Но там въртящият момент е голям (152 и 155Nm), това тормози кутиите. На 2Е той е 170Nm, само 10% повече.
- Toni_Kazi4ane
- Мнения: 243
- Регистриран на: Сря 14 окт 2009 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Казичане
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Pavcho2 написа:Незнам неща да влизам в спор - имам Г2 с 4Т и 1.6 мотор - смених я щото се счупи - беше ми спешно и нямах време да търся друга взех си пак оригинално 4Т сега и то ми дава ядове на студен мотор обслужвам я и пак съм недоволен защото съм и сменил всичко + съединител пълен комплект.
И въпреки всичко колегата ако иска 4Т трябва да мине на съединител с по-малко шлици т.е. и него да го смени.
На тройката ми и сложихме едно 2Y след като ми се случи това :
Обслужих си я както трябва - вече втора година никви ядове. Да качи с около 0.5 - 1.0 литър извънградския разход но е кретеноустойчива според мен. Скоростната кутия от снимката е CHE доста по-къса от 2Y.
Подобно е и при мен спукването на корпуса . Като бръкна с пръст вътре парченца много , но не знам от какво са . Още не съм свалил скоростната заради парични проблеми
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Сигурно имаш дупки и от вътрешната страна на кужуха - тва са нитовете сигурно - летят с ужасна скорост и правят мармалад.
При мене дупките от вътрешната страна бяха доста по-големи
При мене дупките от вътрешната страна бяха доста по-големи

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
В тоя ред на мисли да ви питам - аз досега не съм чупил скорости (да чукам на дърво), а от 1993г. досега карам само VW-та и съм сменил поне 20 (всякакви стари модели Поло, Голф, Пасат, бусове Т2, Т4, LT), като последно сега карам Венто 1,8 и Голф 3 VR6 и Голф 2 1,8.
Голф 2ката я карам само на писта, моторът е много разпилен и виждат ужасно много напън и зор със скоростите.
Другите 2 коли ги карам градско, като ръчките са ежедневие, но все пак по улиците не е като на пистата...
Та да ви питам - има ли смисъл да им отварям превантивно диференциалите, за да сменя нитовете с болтове или няма смисъл?
Голф 2ката я карам само на писта, моторът е много разпилен и виждат ужасно много напън и зор със скоростите.
Другите 2 коли ги карам градско, като ръчките са ежедневие, но все пак по улиците не е като на пистата...
Та да ви питам - има ли смисъл да им отварям превантивно диференциалите, за да сменя нитовете с болтове или няма смисъл?
- olimpiaivo
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Vento написа:В тоя ред на мисли да ви питам - аз досега не съм чупил скорости (да чукам на дърво), а от 1993г. досега карам само VW-та и съм сменил поне 20 (всякакви стари модели Поло, Голф, Пасат, бусове Т2, Т4, LT), като последно сега карам Венто 1,8 и Голф 3 VR6 и Голф 2 1,8.
Голф 2ката я карам само на писта, моторът е много разпилен и виждат ужасно много напън и зор със скоростите.
Другите 2 коли ги карам градско, като ръчките са ежедневие, но все пак по улиците не е като на пистата...
Та да ви питам - има ли смисъл да им отварям превантивно диференциалите, за да сменя нитовете с болтове или няма смисъл?
Смисъл със сигурност има но оригиналните болтове бяха към 170лв комплекта,а ако се сложат други може и по зле от нитовете да стане
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 E2 чупи скорости
Парите не са проблем, но се чудя има ли смисъл зорлен да се вкарвам в приключения или както казва колегата - "на здрава глава бинт да слагам"...



Re: Golf 3 E2 чупи скорости
olimpiaivo написа:Vento написа:В тоя ред на мисли да ви питам - аз досега не съм чупил скорости (да чукам на дърво), а от 1993г. досега карам само VW-та и съм сменил поне 20 (всякакви стари модели Поло, Голф, Пасат, бусове Т2, Т4, LT), като последно сега карам Венто 1,8 и Голф 3 VR6 и Голф 2 1,8.
Голф 2ката я карам само на писта, моторът е много разпилен и виждат ужасно много напън и зор със скоростите.
Другите 2 коли ги карам градско, като ръчките са ежедневие, но все пак по улиците не е като на пистата...
Та да ви питам - има ли смисъл да им отварям превантивно диференциалите, за да сменя нитовете с болтове или няма смисъл?
Смисъл със сигурност има но оригиналните болтове бяха към 170лв комплекта,а ако се сложат други може и по зле от нитовете да стане
батее тея болтове да не са златни


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта