
Разлика между компресор и турбо
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Разлика между компресор и турбо
Много се обърках... гледам тема "Как да сменя компресора с турбо" и в един момент се замислих - абе то не е ли едно и също?! - турбо компресор 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Разлика между компресор и турбо
Колега,има много теми.Ето една част от тях,за справка гуглето
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=48842.0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ca47a6603c
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 26&start=0
http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/re ... 6530,26804
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=18&t=2907
http://www.auto-vidin.com/forum-f19/topic-t233.htm

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=48842.0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ca47a6603c
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 26&start=0
http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/re ... 6530,26804
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=18&t=2907
http://www.auto-vidin.com/forum-f19/topic-t233.htm
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика между компресор и турбо
Ах, мерсси Енигма
Изчетох тази от БМВ форума и ми стана ясно вече 


- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Разлика между компресор и турбо
Velko написа:Ах, мерсси ЕнигмаИзчетох тази от БМВ форума и ми стана ясно вече
Един съвет колега,винаги потърси в гуглето,доста често излизат много повече неща за търсеното нещо



- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика между компресор и турбо
Не... ша закупувам автомбил 

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
Компресора надува но и спъва "леко" двигателя,за сметка на турбото-то само надува и летиш .. 

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
altanivan написа:Компресора надува но и спъва "леко" двигателя,за сметка на турбото-то само надува и летиш ..
Това е доста странно наистина... Хем надува, хем спъва. А ако го махнеш нема ли да отпуши бе да го е**

Основната разлика е, че компресорът е постоянно зацепен (обикновено с ремък) и надува постоянно, а турбото се развърта от изгорелите газове и започва да надува след достигането на определени обороти.
На VW като цяло производството на двигатели с турбо се отдава повече от компресарките, ако счетем класическите G40 и G60 компресори като провал...
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Разлика между компресор и турбо
Е, а ако човечецът е решил да си взима 3.0Т?
Защо го отказвате от компресора?
Защо го отказвате от компресора?

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика между компресор и турбо
На VW като цяло производството на двигатели с турбо се отдава повече от компресарките, ако счетем класическите G40 и G60 компресори като провал...
Това изречение да си призная не го разбрах

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
Незнам дали г40 е несполучливо ,но за мен това от по-старите коли е най голямата бегачка..
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
groznika написа:altanivan написа:Компресора надува но и спъва "леко" двигателя,за сметка на турбото-то само надува и летиш ..
Това е доста странно наистина... Хем надува, хем спъва. А ако го махнеш нема ли да отпуши бе да го е**![]()
Основната разлика е, че компресорът е постоянно зацепен (обикновено с ремък) и надува постоянно, а турбото се развърта от изгорелите газове и започва да надува след достигането на определени обороти.
На VW като цяло производството на двигатели с турбо се отдава повече от компресарките, ако счетем класическите G40 и G60 компресори като провал...
Ти поне ме разбра







- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
altanivan написа:Незнам дали г40 е несполучливо ,но за мен това от по-старите коли е най голямата бегачка..
Полото G40 се явява основно бегачка заради малкото си килограми. Иначе моторът е 1.3 компресор 115 коня (нищо особено). За сметка на това е морално остарял, чуплив и капризен. Компресора иска обслужване което не е никак евтино, колата е спартанска, несигурна и без никаква возия.
За бегачка също можем да поспорим... Други марки в същия и близките класове се представят доста по-добре...
Бегачки също са рено 5 турбо, ситроен саксо vts и пежо 106 16v при това да не казвам силна дума са една идея по-бегачки

В този ред на мисли поло G40 е доста несправедливо издигнато в култ основно на сектантски принцип

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Разлика между компресор и турбо
В този ред на мисли поло G40 е доста несправедливо издигнато в култ основно на сектантски принцип
Точно така...

Почти всеки автомобилен производител има малка бегачка сред моделите си.

Да не отварям пак дума за "малките японски бегачки"...

А сега по темата :
Прочети в интернет какво е системата Компрекс при Мазда и ще ти стане ясно,че нище не ти е ясно за колите...


Аз лично предпочитам компресора пред турбото,заради това че работи винаги...

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разлика между компресор и турбо
Dead man написа:Прочети в интернет какво е системата Компрекс при Мазда и ще ти стане ясно,че нище не ти е ясно за колите...
Май така излиза



- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Разлика между компресор и турбо
groznika написа:altanivan написа:Незнам дали г40 е несполучливо ,но за мен това от по-старите коли е най голямата бегачка..
Полото G40 се явява основно бегачка заради малкото си килограми. Иначе моторът е 1.3 компресор 115 коня (нищо особено). За сметка на това е морално остарял, чуплив и капризен. Компресора иска обслужване което не е никак евтино, колата е спартанска, несигурна и без никаква возия.
За бегачка също можем да поспорим... Други марки в същия и близките класове се представят доста по-добре...
Бегачки също са рено 5 турбо, ситроен саксо vts и пежо 106 16v при това да не казвам силна дума са една идея по-бегачки
В този ред на мисли поло G40 е доста несправедливо издигнато в култ основно на сектантски принцип
От изброените най бегач е Реното но вярвайте имал съм такава и колкото исках да я задържа тя толкова а и повече ме отказваше,до към 100 000 хил.км. сигурно са добри,но после нищо общо със прослувутата издръжливост на фолксвагена

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта