
1986 Jetta 16V
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V KR
Не опира ли в пласмасовата вежда ? 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V KR
Отпред не,отзад леко на големи неравности,по принцип не возя никой и нищо така че засега няма проблем
Минаха ми мисли за лек наклон на задните колела но незнам дали няма да има проблем с управляемоста.

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V KR
Ами аз експериментирах , първо сложих по дебели но доста се разкрачи и колата беше като патка по пътя задницата се разхойда на тука на там ...
Накрая сложих едни доста тънки шайбички , пак има леко като занасяне но е много леко , но пък в завой е яката работа
И не опира , но явно след време ще почне да яде гумите 
Накрая сложих едни доста тънки шайбички , пак има леко като занасяне но е много леко , но пък в завой е яката работа


- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V KR
Жоре, сложи си мост от синхро, изкривяването си е оригинал хе хе
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: 1987 Jetta 16V KR
Брутална стойка
Шайби по-добре не слагай, няма каране тая изродия.
Заден мост от синхро ти е супер вариант!

Шайби по-добре не слагай, няма каране тая изродия.

Заден мост от синхро ти е супер вариант!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: 1987 Jetta 16V KR
Имаш уникална кола.Дано някой ден и Шрека стане на това ниво



- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V KR
Тук защо няма снимки от Калояново. 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V KR
sashobas написа:Тук защо няма снимки от Калояново.
Запълвам празнината с няколко:





- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1987 Jetta 16V KR
Много добра фотосесия, гледах ви докато ги снимахте. На колега от форума ли е варненската джета ?
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: 1987 Jetta 16V KR
bbboiko2004 написа:Много добра фотосесия, гледах ви докато ги снимахте. На колега от форума ли е варненската джета ?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=164317
- niki7010
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: My Jetta 16V KR
Жоро Делчев написа:Понеже колата не се кара зимата,реших малко да се заиграя с най-хубавата част на двигателя - всмукателния колектор.Свалих го преди месец и заедно с капака на клапаните реших да ги полирам доколкото може в домашни условия.Купих си нова бормашина,пили,сухи и водни шкурки а малцово киче и от руската паста за полиране взех от колегата ilia8505.Работата беше адски много и я разделих на части,като най-трудната беше грубото заглаждане на колектора,като се премахнаха всички ръбове с пила и после с едра суха шкурка.Започнах с Р60,Р100,Р150 и след това водна от 180 до 2000.След много труд резултата е налице и напълно ме устройва,днес мислех да ги монтирам но времето се развали и го отложих за през седмицата![]()
Грубо заглаждане:
След заглаждането с водна шкурка:
Полиране:
Резултата:
Браво! Това много ме радва!



- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
През април месец тази година се сдобих с любимия ми модел джанти - BBS RS.Модела е 005 предни с ЕТ11,7J,5Х120 и 006 задни с ЕТ24,8J,5X120,произведени 49-та седмица на 1983г.Първоначалното им състояние не беше от най-добрите - заварки по задната част в следствие на машинно изправяне - слабо място на този модел,но това не можеше да ме спре - не ги взимах за всекидневно ползване:
Първоначално състояние и вид:


Измиване и проба на колата:





Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:



Последва полиране на централните гайки:



Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:





Търкане на бордовете и полиране:






Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:

Полиране на болтчетата - един доста дълъг процес:


Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:


Дълго чаканото сглобяване:





Окончателен вид:









Монтирани на колата след четири месеца труд :





Първоначално състояние и вид:


Измиване и проба на колата:





Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:



Последва полиране на централните гайки:



Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:





Търкане на бордовете и полиране:






Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:

Полиране на болтчетата - един доста дълъг процес:


Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:


Дълго чаканото сглобяване:





Окончателен вид:









Монтирани на колата след четири месеца труд :





Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 22 сеп 2011 23:26, променено общо 5 пъти.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006


- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Батка, железарка си! Много похвално за старанието, резултата определено си заслужава!
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Каквото и да се напише за теб и труда ти ще е малко













Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neo5 и 76 госта