1986 Jetta 16V

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот judasss » Пон 20 сеп 2010 8:27


Не опира ли в пласмасовата вежда ? :bowdown




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 20 сеп 2010 14:44


Отпред не,отзад леко на големи неравности,по принцип не возя никой и нищо така че засега няма проблем :) Минаха ми мисли за лек наклон на задните колела но незнам дали няма да има проблем с управляемоста.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот judasss » Пон 20 сеп 2010 14:51


Ами аз експериментирах , първо сложих по дебели но доста се разкрачи и колата беше като патка по пътя задницата се разхойда на тука на там ...

Накрая сложих едни доста тънки шайбички , пак има леко като занасяне но е много леко , но пък в завой е яката работа :lol: И не опира , но явно след време ще почне да яде гумите :lol:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот madcap » Пон 20 сеп 2010 17:59


Жоре, сложи си мост от синхро, изкривяването си е оригинал хе хе


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот Волен » Пон 20 сеп 2010 21:26


Брутална стойка :screwy
Шайби по-добре не слагай, няма каране тая изродия. :lol:
Заден мост от синхро ти е супер вариант!


K&S_GTI
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Targovishte

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот K&S_GTI » Съб 23 юли 2011 22:57


Имаш уникална кола.Дано някой ден и Шрека стане на това ниво mhihi :beer


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот sashobas » Нед 24 юли 2011 12:28


Тук защо няма снимки от Калояново. :roll:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 24 юли 2011 17:19


sashobas написа:Тук защо няма снимки от Калояново. :roll:


Запълвам празнината с няколко:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 26 юли 2011 9:25


Много добра фотосесия, гледах ви докато ги снимахте. На колега от форума ли е варненската джета ?


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: 1987 Jetta 16V KR

Мнениеот kolbasara » Вто 26 юли 2011 13:02


bbboiko2004 написа:Много добра фотосесия, гледах ви докато ги снимахте. На колега от форума ли е варненската джета ?

memberlist.php?mode=viewprofile&u=164317


Потребителски аватар
niki7010
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 18 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: My Jetta 16V KR

Мнениеот niki7010 » Сря 10 авг 2011 17:04


Жоро Делчев написа:Понеже колата не се кара зимата,реших малко да се заиграя с най-хубавата част на двигателя - всмукателния колектор.Свалих го преди месец и заедно с капака на клапаните реших да ги полирам доколкото може в домашни условия.Купих си нова бормашина,пили,сухи и водни шкурки а малцово киче и от руската паста за полиране взех от колегата ilia8505.Работата беше адски много и я разделих на части,като най-трудната беше грубото заглаждане на колектора,като се премахнаха всички ръбове с пила и после с едра суха шкурка.Започнах с Р60,Р100,Р150 и след това водна от 180 до 2000.След много труд резултата е налице и напълно ме устройва,днес мислех да ги монтирам но времето се развали и го отложих за през седмицата :)

Грубо заглаждане:

Изображение

Изображение

След заглаждането с водна шкурка:

Изображение

Изображение

Полиране:

Изображение

Изображение

Резултата:

Изображение

Изображение

Изображение


Браво! Това много ме радва! :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: 1987 Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 16 авг 2011 21:16


През април месец тази година се сдобих с любимия ми модел джанти - BBS RS.Модела е 005 предни с ЕТ11,7J,5Х120 и 006 задни с ЕТ24,8J,5X120,произведени 49-та седмица на 1983г.Първоначалното им състояние не беше от най-добрите - заварки по задната част в следствие на машинно изправяне - слабо място на този модел,но това не можеше да ме спре - не ги взимах за всекидневно ползване:

Първоначално състояние и вид:

Изображение

Изображение

Измиване и проба на колата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:

Изображение

Изображение

Изображение

Последва полиране на централните гайки:

Изображение

Изображение

Изображение

Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Търкане на бордовете и полиране:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:

Изображение

Полиране на болтчетата - един доста дълъг процес:

Изображение

Изображение

Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:

Изображение

Изображение

Дълго чаканото сглобяване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Окончателен вид:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Монтирани на колата след четири месеца труд :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 22 сеп 2011 23:26, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006

Мнениеот yarek » Вто 16 авг 2011 21:27


:shocked джантите се вписват в пейзажа идеално :да:


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006

Мнениеот batko_miro » Вто 16 авг 2011 21:33


Батка, железарка си! Много похвално за старанието, резултата определено си заслужава!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006

Мнениеот sashobas » Вто 16 авг 2011 21:38


Каквото и да се напише за теб и труда ти ще е малко :screwy :bowdown scare :talk: :deal :drive :Обичам те : само VW :077: :022: :048: :headbang



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: neo5 и 75 госта