пали от втория път.
-
stefan_doc
пали от втория път.
Полото ми, 96 г. AEX почна да пали почти винаги от второто завътане на ключа. Някакви предположения? Въпроси?
Последна промяна от stefan_doc на Нед 14 ное 2010 19:26, променено общо 1 път.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: пали от втория път.
пукната бобина, тръгнали свещи, заминали кабели, капачка и палец на делкото, стартер
едно то всичките
почни от най-евтиното и така в един момент ще се оправи, няма гаранция от какво точно е
едно то всичките
почни от най-евтиното и така в един момент ще се оправи, няма гаранция от какво точно е
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: пали от втория път.
Температурен сензор 
-
stefan_doc
Re: пали от втория път.
Къде е този сензор?
Или помпата да не подкача достатъчно или да не задържа бензина?
Или помпата да не подкача достатъчно или да не задържа бензина?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: пали от втория път.
Сензора или тем. датчик е отпред на таралежа към него отива клема с четири кабела но аз залагам на тръгнала бобина
-
hbnv
Re: пали от втория път.
Аз така започнах при есенни сутрини с влага, след няколко месеца остави ми колата на моста на НДК в един сух есенен ден, в сервиза с пътна помощ, там запали. Дойдох до аварийна смяна на бобина - изгоря във влажна зимна сутрин напълно след два месеца. При диагностиката нямаше причини да ми предложат смяна, майсторът ми даде една резервна безплатно, да ми държи страх та с нея се прибрах миналата зима от почивка. Върнах я - беше от Голф и бях обещал. Така, че - резервна бобина - 70-80 лева - сменя се за минути. Или проба с чужда резервна, нова не сменяна.
-
stefan_doc
Re: пали от втория път.
Сега съм отпуска на вилата и не съм я водил на майстор. Ще е интересно кое предположение ще се окаже вярно. Дано не ме остави на сред път - все пак досега ВИНАГИ пали, макар и понякога от второто завъртане. Иначе логиката с влага не се връзва - и в сухо през деня се случва да не запали, а сутрин все по-често си пали веднага. Никога не е гаснала след като запали.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: пали от втория път.
Виж да не е имобилаизера -натрупва прах и не винаги разпознава ключа свали пласмасите около ръчките за мигачите и чистачките и забърши с влажен парцал черния обръч около контактния ключ а ако има и имоб на алармата понякои път трупа грешка и го прави този номер палене и гасне особено ако алармата е на Леси-варком - модел варан позната история
-
stefan_doc
Re: пали от втория път.
Малко ъпдейт по темата.
Сега се случва следното: Или пали от раз, което е по-често, или изобщо не завърта стартера - и така 2-3 пъти, после пали. Няма значение влажно ли е или не.
Re: пали от втория път.
Вероятности:
хлабави клеми на акумулатора
умиращ акумулатор
умиращ клеморед
умиращ стартер или шалтер
Ти избираш, но няма кой да ти каже с точност. Поне не без проверка.
хлабави клеми на акумулатора
умиращ акумулатор
умиращ клеморед
умиращ стартер или шалтер
Ти избираш, но няма кой да ти каже с точност. Поне не без проверка.
-
stefan_doc
Re: пали от втория път.
Мои предположения:
1. Клеморед;
2. Бендикс;
3. Акумулатор.
Преди си мислех за бобина и почти се бях навил да взема, ама това, че почна изобщо да не завърта ме разколеба.
1. Клеморед;
2. Бендикс;
3. Акумулатор.
Преди си мислех за бобина и почти се бях навил да взема, ама това, че почна изобщо да не завърта ме разколеба.
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: пали от втория път.
решение вследствие диагнозата и горе посочените предложения:
водиш я на доктор, даваш му ключовете и му казваш да се обади като я оправи:)
водиш я на доктор, даваш му ключовете и му казваш да се обади като я оправи:)
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: пали от втория път.
залагам на бензиновата помпа,най-вероятно си заминава и не може да направи достатъчното налягане!
-
stefan_doc
Re: пали от втория път.
Какво общо има между заминала бензинова помпа и незавъртане на стартера? Верно, че причините може да са повече от една...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта
