пали от втория път.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
stefan_doc

пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Пет 17 сеп 2010 20:15


Полото ми, 96 г. AEX почна да пали почти винаги от второто завътане на ключа. Някакви предположения? Въпроси?

Последна промяна от stefan_doc на Нед 14 ное 2010 19:26, променено общо 1 път.




stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Пон 20 сеп 2010 15:51


:?:


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: пали от втория път.

Мнениеот Bobi_S13 » Пон 20 сеп 2010 23:18


пукната бобина, тръгнали свещи, заминали кабели, капачка и палец на делкото, стартер
едно то всичките
почни от най-евтиното и така в един момент ще се оправи, няма гаранция от какво точно е


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: пали от втория път.

Мнениеот Gecatawe » Вто 21 сеп 2010 0:13


Температурен сензор :idea:


stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Вто 21 сеп 2010 0:31


Къде е този сензор?

Или помпата да не подкача достатъчно или да не задържа бензина?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: пали от втория път.

Мнениеот anonimko » Вто 21 сеп 2010 7:30


Сензора или тем. датчик е отпред на таралежа към него отива клема с четири кабела но аз залагам на тръгнала бобина


hbnv

Re: пали от втория път.

Мнениеот hbnv » Сря 22 сеп 2010 15:32


Аз така започнах при есенни сутрини с влага, след няколко месеца остави ми колата на моста на НДК в един сух есенен ден, в сервиза с пътна помощ, там запали. Дойдох до аварийна смяна на бобина - изгоря във влажна зимна сутрин напълно след два месеца. При диагностиката нямаше причини да ми предложат смяна, майсторът ми даде една резервна безплатно, да ми държи страх та с нея се прибрах миналата зима от почивка. Върнах я - беше от Голф и бях обещал. Така, че - резервна бобина - 70-80 лева - сменя се за минути. Или проба с чужда резервна, нова не сменяна.


stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Чет 23 сеп 2010 16:26


Сега съм отпуска на вилата и не съм я водил на майстор. Ще е интересно кое предположение ще се окаже вярно. Дано не ме остави на сред път - все пак досега ВИНАГИ пали, макар и понякога от второто завъртане. Иначе логиката с влага не се връзва - и в сухо през деня се случва да не запали, а сутрин все по-често си пали веднага. Никога не е гаснала след като запали.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: пали от втория път.

Мнениеот anonimko » Пет 24 сеп 2010 8:52


Виж да не е имобилаизера -натрупва прах и не винаги разпознава ключа свали пласмасите около ръчките за мигачите и чистачките и забърши с влажен парцал черния обръч около контактния ключ а ако има и имоб на алармата понякои път трупа грешка и го прави този номер палене и гасне особено ако алармата е на Леси-варком - модел варан позната история


stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Нед 14 ное 2010 19:04


Малко ъпдейт по темата. :( Сега се случва следното: Или пали от раз, което е по-често, или изобщо не завърта стартера - и така 2-3 пъти, после пали. Няма значение влажно ли е или не.


Потребителски аватар
rokera
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пали от втория път.

Мнениеот rokera » Нед 14 ное 2010 19:20


Вероятности:
хлабави клеми на акумулатора
умиращ акумулатор
умиращ клеморед
умиращ стартер или шалтер
Ти избираш, но няма кой да ти каже с точност. Поне не без проверка.


stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Нед 14 ное 2010 19:29


Мои предположения:
1. Клеморед;
2. Бендикс;
3. Акумулатор.
Преди си мислех за бобина и почти се бях навил да взема, ама това, че почна изобщо да не завърта ме разколеба.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: пали от втория път.

Мнениеот muhtarov » Нед 14 ное 2010 19:52


решение вследствие диагнозата и горе посочените предложения:

водиш я на доктор, даваш му ключовете и му казваш да се обади като я оправи:)


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: пали от втория път.

Мнениеот nikolai_an » Вто 23 ное 2010 14:11


залагам на бензиновата помпа,най-вероятно си заминава и не може да направи достатъчното налягане!


stefan_doc

Re: пали от втория път.

Мнениеот stefan_doc » Вто 23 ное 2010 19:15


Какво общо има между заминала бензинова помпа и незавъртане на стартера? Верно, че причините може да са повече от една...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта