За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пон 20 сеп 2010 19:24


pavlin_o.z написа:Това добре как става номера с това изравняване какви маркучета кое дупчите

Няма никакви маркучи, всичко си е много просто. Ето смеситела който ползвах,цената му е 30лв. външния отвор е 72мм. не влезе и шкурих дросела и смеситела, понеже исках да е плътно, иначе има и 74мм. После той няма гарнитура и намазах вътрешния ъгъл с червен силикон. Вътрешния диаметър,дет му викат дефузьор незнам колко е, но я храни чудно, той си има кихалка,така че друга не е нужна(надявам се и изобщо никога вече да не се наложи да сработва тази кихалка :) )
Изображение
След това преместих маркучите за газта на новия смесител,махнах старата кихалка, стария смесител тип плочка също, болтчетата с които е хванат дебитомера за филтърната кутия 6мм. бяха по-дълги понеже газаджиите са ги сменили като са слагали старата плочка и се наложи да ги сменя 4бр. Сложих си маркуча на филтъра, хванах го, и трябваше да сменя и маркучето на степ-мотора, понеже тръбата от филтъра вече дойде по-надясно с 3 санта заради новия смесител. Запушух с един друг маркуч и тапа(всеки може с каквото намери,само да не счупи щуцера) дупката за картерните газове, а маркуча с газовете си стърчи отворен, но предполагам понеже мотора е след пълен основен ремонт, масло не хвърля от този мъркуч, на поизносени сегменти може да цапа малко, но има едни малки филтърчета, конусни спортни за тази цел. И вече настройката беше доста играчка, заедно с дебитомера. Да спомена ако някой незнае, дебитомера има една черна капачка която се маха и там има едно назъбено колело с пружина която се регулира и от нея зависи колко лесно въздушната струя ще мести клапата. Демек и от там може да се гласи бедна-богата смес, но с помоща на въздух, а не гориво.

Искам да кажа, че след настройката с ламбда сондата, колата върви повече от всякога и на газ и на бензин, разхода повечето извънградско нормално каране е 30 лева = 260 км. при цена на газта 1.22 от ОМВ, което по груби сметки е по-малко от 10 на 100! А колата е настроена агресивно, не икономично. Съшо обаче забравих да спомена, че смених свещи, въздушен филтър и скъдих с около 15см. маркуча от изпаритела до смеситела, но най-важното е, че смеситела е на колектора а не на 1 метър от него.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Пон 20 сеп 2010 21:37


Дупката на въздуховода за картерната свободно ли си виси във въздуха?!?


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Вто 21 сеп 2010 7:57


The_Machine написа:Дупката на въздуховода за картерната свободно ли си виси във въздуха?!?

Не, писал съм, че е запушена, става и с тапа за щампанско :D ако е отворена от там ще смуче въздух и ще бърка работата на дебитомера и отделно няма да се филтрира. Отворен е маркуча от който излизат картерните, там няма значение :050:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Вто 21 сеп 2010 9:19


... И децата ти ще го дишат тоя въздух... :roll:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Вто 21 сеп 2010 9:24


За сметка на това съм на газ и вредните ми емисии са доста по малко от на някои други :) пък и просто не съм намерил още по-подходящ начин.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Вто 21 сеп 2010 20:11


Картерните газове се получават от маслени изпарения - няма значение на какво гориво си :)


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Вто 21 сеп 2010 21:28


:да: i know


Потребителски аватар
pavlin_o.z
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот pavlin_o.z » Сря 22 сеп 2010 11:26


Вече разбрах гледам че твоя изпярител е сложен перпендикулярно на колата а моя е е успоредно на нея кои е по добрия вариант и имали значение изопщо как е сложен.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Сря 22 сеп 2010 12:17


Реално погледнато, не виждам какво в този изпарител би се повлияло от полужението му, единствено пропката за източване на боклуците трябва да е надолу :), но това е мное мнение, иначе моя изпарител са го монтиарли газаджии,ето тези http://technogas.sea-hotels-bg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28


Потребителски аватар
pavlin_o.z
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот pavlin_o.z » Сря 22 сеп 2010 15:10


Моя е сложен точно зад акумулатора.И имам малко повече свободно място.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот The_Machine » Чет 23 сеп 2010 0:58


Тънката мембрана се влияе от инерционни сили... реално погледнато при читава настройка и изправни мембрани няма да усетиш разлика от надлъжно и напречно монтиран изпарител :)


doo
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот doo » Чет 23 сеп 2010 20:30


просто и сложи ГИ вече цение им не са токова високи, моят пасат е с мотор 2е и с ГИ си работи добре. искам да те попитам след всички твзи реконструкции колко ще харчи тази кола и въобще ше работи ли нормално :banghead:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 23 сеп 2010 22:13


Ако я бях слагал аз, щях да сложа ГИ, но вече е сложено това и трябва с него да работи. Харчи под 9.5 и работи нормално.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 15 окт 2010 20:52


Значи да споделя последната информация.
Колата от 20 дни е изцяло без стъпков мотор.Всички проблеми изчезнаха, сновно от него бяха те, включително и главния - смеситела да бъде на дросела, понеже степ-мотора остава преди смеситела и сместа се бърка.
Отвора на колектора за степ-мотора е запушен, също и отвора на филтърната тръба. Всичко останало си остава така, като дебитомера също не е нужен, ако колата се кара на газ. Датчика на дросела е добре да е включен, иначе колата студена държи много ниски обороти, а синия термодатчик явно контролира центровката, без него колата върви повече, дори напълно загряла на газ, но разхода расте. Оборотите се нагласят от винта на дроселовата клапа. Ако колата ще се кара на бензин дебитомера е препоръчително да остане, от него се донаглася колата да работи добре на бензин.
Единствения проблем ще бъде на хората с климатици, понеже го няма степ-мотора да компенсира натоварването от компресора. Хидравликата и другите ел. консуматори - фарове и други не са проблем, свалят оборотите почти неусетно, но ако колата има клима, оборотите ще трябва да се нагласят над 1000 за да може с клима да са около 850.
Ами това е някой ако има въпроси да пише. Разхода е 8.5 като колата я паля на газ рано сутрин и я карам само на газ :banana , оказа се че гумите ми са с били напомпани 1.3 атм. защото съм ги гласил през лятото когато е било 40 градуса и от това разхода ми е бил над 9 сега всичко си е на мястото :bishop


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Пон 15 окт 2012 18:36


_DIESEL_POWER_ написа:Значи да споделя последната информация.
Колата от 20 дни е изцяло без стъпков мотор.Всички проблеми изчезнаха, сновно от него бяха те, включително и главния - смеситела да бъде на дросела, понеже степ-мотора остава преди смеситела и сместа се бърка.
Отвора на колектора за степ-мотора е запушен, също и отвора на филтърната тръба. Всичко останало си остава така, като дебитомера също не е нужен, ако колата се кара на газ. Датчика на дросела е добре да е включен, иначе колата студена държи много ниски обороти, а синия термодатчик явно контролира центровката, без него колата върви повече, дори напълно загряла на газ, но разхода расте. Оборотите се нагласят от винта на дроселовата клапа. Ако колата ще се кара на бензин дебитомера е препоръчително да остане, от него се донаглася колата да работи добре на бензин.
Единствения проблем ще бъде на хората с климатици, понеже го няма степ-мотора да компенсира натоварването от компресора. Хидравликата и другите ел. консуматори - фарове и други не са проблем, свалят оборотите почти неусетно, но ако колата има клима, оборотите ще трябва да се нагласят над 1000 за да може с клима да са около 850.
Ами това е някой ако има въпроси да пише. Разхода е 8.5 като колата я паля на газ рано сутрин и я карам само на газ :banana , оказа се че гумите ми са с били напомпани 1.3 атм. защото съм ги гласил през лятото когато е било 40 градуса и от това разхода ми е бил над 9 сега всичко си е на мястото :bishop

колега ми то без моторчето за ПХ на бензин на мен ми гасне,ако го изолирам не знам...мисля,че същото беше и с дебитомера като махна буксата...питам понеже и аз мисля да местя смеситела на дросела :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта