pavlin_o.z написа:Това добре как става номера с това изравняване какви маркучета кое дупчите
Няма никакви маркучи, всичко си е много просто. Ето смеситела който ползвах,цената му е 30лв. външния отвор е 72мм. не влезе и шкурих дросела и смеситела, понеже исках да е плътно, иначе има и 74мм. После той няма гарнитура и намазах вътрешния ъгъл с червен силикон. Вътрешния диаметър,дет му викат дефузьор незнам колко е, но я храни чудно, той си има кихалка,така че друга не е нужна(надявам се и изобщо никога вече да не се наложи да сработва тази кихалка


След това преместих маркучите за газта на новия смесител,махнах старата кихалка, стария смесител тип плочка също, болтчетата с които е хванат дебитомера за филтърната кутия 6мм. бяха по-дълги понеже газаджиите са ги сменили като са слагали старата плочка и се наложи да ги сменя 4бр. Сложих си маркуча на филтъра, хванах го, и трябваше да сменя и маркучето на степ-мотора, понеже тръбата от филтъра вече дойде по-надясно с 3 санта заради новия смесител. Запушух с един друг маркуч и тапа(всеки може с каквото намери,само да не счупи щуцера) дупката за картерните газове, а маркуча с газовете си стърчи отворен, но предполагам понеже мотора е след пълен основен ремонт, масло не хвърля от този мъркуч, на поизносени сегменти може да цапа малко, но има едни малки филтърчета, конусни спортни за тази цел. И вече настройката беше доста играчка, заедно с дебитомера. Да спомена ако някой незнае, дебитомера има една черна капачка която се маха и там има едно назъбено колело с пружина която се регулира и от нея зависи колко лесно въздушната струя ще мести клапата. Демек и от там може да се гласи бедна-богата смес, но с помоща на въздух, а не гориво.
Искам да кажа, че след настройката с ламбда сондата, колата върви повече от всякога и на газ и на бензин, разхода повечето извънградско нормално каране е 30 лева = 260 км. при цена на газта 1.22 от ОМВ, което по груби сметки е по-малко от 10 на 100! А колата е настроена агресивно, не икономично. Съшо обаче забравих да спомена, че смених свещи, въздушен филтър и скъдих с около 15см. маркуча от изпаритела до смеситела, но най-важното е, че смеситела е на колектора а не на 1 метър от него.