Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?
Някой правил ли го е? Защото много ме дразни че всеки път трябва да давам контакт за да ги сваля... Предполагам не е много трудно? Ще се радвам да споделите ако някой е правил подобна интервенция. Става дума за Поло-то от гаража...
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
ел. стъклата могат да се управляват известно време след като изгасиш колата ( точно колко незнам) и след това не кожеш да ги вдигаш или сваляш. това не означава че са поставяни допълнително, ако е така означава че и на двата ми голф 3-ки са присаждани, а единият е с 4 ел. стъкла. за направата им да работят постоянно съм съгласен с Ваското 1.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
handycam написа:....
точно това имам предвид! ако са оригинални заводски поставени (или поне направени по заводския начин) би трябвало да работят така.
ако не бачкат така, значи са афтърмаркет. тоест поставени допълнително (честа практика в италия) и направени (дори и да са с оригинални машинки) с неоригинална инсталация и неоригинални (дори и приличащи много) бутони. оригиналната инсталация на ФВ никога не ползва бутона така че през него да преминава целия ток например. и има доволно количество електроника което осигурява малки екстри от сорта на: експрес (сваляне/качвне нацяло с единично натискане на бутона) известно закъснение за обслужване на стъклата след загасяне на мотора или при отворена врата и най важното-комфорт функция (вдигане/сваляне на стъклата със задържане на ключа на вратата в заключено/отключено положение).
поста ти ме кара да мисля че при тебе тия функции отсъстват което ме навежда на мисълта че стъклата са "садени" допълнително и то с неоригиналната инсталация и контролери. в този случай и бутоните са различни въпреи външната си прилика с оригиналните. осветлението има е свързано пряко със захранването им и ако се оставят постоянно включени има риск за акумулатора ти.
ако си съгласен да са неосветени-може да се пресвържат така че да работят и не на контакт.
дано сега си ме разбрал.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Само да допълня че при мен "подсветката" работи при включени габарити, респективно къси, което ме навежда на мисълта че ако дам постоянен плюс към копчетата (а не само на контакт) хем ще си имам стъкла винаги, хем няма да изгубя осветлението им. Прав ли съм според вас
А това че са слагани отделно стъклата ме учудва... Все пак колата ми е с климатик, не ми се вярва жабарчето да е платил за клима пък за ел стъкла не
Ама то всичко е възможно. Друго което се сетих е че може би са по "глупашки" вид ел стъкла защото трябва да натискам докато се свали до долу, а не е като на другите коли само с едно натискане да го сваля додолу
Я някой да каже как е на неговото поло...



- d3f
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мойто поло, испанско производство и ползвано в италия, ел.стъклата нямат никви екстри, нито с едно копче да се свали до долу, нито след контакт да може да се дигне. Не ми се вярва да са поставяни допълнително, защото си мисля, че това си е фабрична екстра и е стандартна за всички. Но пък сега като се замисля може да са сменяни машинките, защото като затварям вратата и е отворен джама, джама се клати и дрънка. А на самите кори не си личи да е имало дръшка.
На един приятел полото е немско производство с климатик, и неговите ел.стъкла са същитете, само че той си сложи аларма която ги управлява и сега се дигат като заключиш.
Мен много ме дразни, че мога да ги дигам само когато е даден контакт, на опелите например е направено допълнително копче, когато колата не е наконтакт цъкаш това копче и вече ти работят джамците, мисла че след определено време спират.
На един приятел полото е немско производство с климатик, и неговите ел.стъкла са същитете, само че той си сложи аларма която ги управлява и сега се дигат като заключиш.
Мен много ме дразни, че мога да ги дигам само когато е даден контакт, на опелите например е направено допълнително копче, когато колата не е наконтакт цъкаш това копче и вече ти работят джамците, мисла че след определено време спират.
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
По описанието, което даваш съдя, че са аналогични на Г3/Венто. Ако е така тогава мога да ти споделя моя опит. Управлението на ел.моторите е вградено вътре в машинките на всяка врата. Там се подава освен постоянните + и - 12В и +12В от контактния ключ. Ако подадеш постоянен +12В, който да не преминава през контактния ключ, стъклата ще работят постоянно. Това може би ще доведе до повишаване на консумацията когато колата не работи - респективно по-бързи падане на акумулатора. По копчето не е желателно да пипаш. От копчето към управлението се подава +12В за вдигане и -12В за спускане (или обратното). Схеми можеш да намериш из руските сайтове.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
nikolay написа:По описанието, което даваш съдя, че са аналогични на Г3/Венто. Ако е така тогава мога да ти споделя моя опит. Управлението на ел.моторите е вградено вътре в машинките на всяка врата. Там се подава освен постоянните + и - 12В и +12В от контактния ключ. Ако подадеш постоянен +12В, който да не преминава през контактния ключ, стъклата ще работят постоянно. Това може би ще доведе до повишаване на консумацията когато колата не работи - респективно по-бързи падане на акумулатора. По копчето не е желателно да пипаш. От копчето към управлението се подава +12В за вдигане и -12В за спускане (или обратното). Схеми можеш да намериш из руските сайтове.
Ха, е това ми трябваше:) Значи ще направя мост на 2та плюса и проблема ми е решен


Re: Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?
Uneek написа:Някой правил ли го е? Защото много ме дразни че всеки път трябва да давам контакт за да ги сваля... Предполагам не е много трудно? Ще се радвам да споделите ако някой е правил подобна интервенция. Става дума за Поло-то от гаража...
ето ти решение, изпробвано

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта