Проблем климатик/обороти!?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 20 юни 2006 14:06


За угасване - може при потегляне - както съм го описал, иначе на празен ход не ми гасне. Искам да проверя обаче тези прословути крачета 33 и 35, ама не знам къде се намира тази зелена букса. И от плюса на компресора ли трябва да се пусне кабелче /на кое краче?/, че да подаде +12 волта в момента на включване на климатика?




Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Вто 20 юни 2006 14:16


nikolay написа:Забравих да напиша, че 33 и 35 от ECU-то са изветени на букса зад таблото с предпазителите, която е зелена на цвят.

Търсих я тази букса но не я намерих. Зад предпазителите има сноп кабели и букси, но но не и зелена на цвят. Какво представлява буксата, с колко крачета е?


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Това наистина работи!

Мнениеот Mega » Сря 21 юни 2006 17:51


Имам същия проблем. След това, което прочетох тук се оказа, че имам тази зелена букса и, че не е закачена никъде? Пуснах и 12 волта и наитина вдигна оборотите с 500. Сега остава само да намеря къде в купето има сигнал към компресора на климатика за да не дърпам кабели чак до компресора и съм готов :))



Вече съм готов! Взех управление от панела на климатроника. От там директно в зелената букса и колата заспа :))



Евала за post-a :D


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 22 юни 2006 7:29


1. На кое от крачетата на буксата или и на двете?
2. При мене е климатик - тръгва или от бутона /ръчно/ или от терморегулатора /автоматично - вече е включен и е спирал да почива, защото е бил постигнал температурата/ - от къде мога да му го взема този плюс вътре в купето, за да не пускам кабел чак от компресора? Веднага след терморегулатора?


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Чет 22 юни 2006 8:43




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 22 юни 2006 10:14


E 33 - A/C Evaporator Temperature Switch
E 35 - A/C Switch

Схемичката е супер, но е малко над възможностите ми... Ако все пак съм разбрал:

На 33 - плюс /управляващ/ от /веднага след/ терморегулатора в купето?
На 35 - плюс от бутона за пускане на климатика?

Абе ще се разглобява и ще се пробва, само не знам кога ще имам време...


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Чет 22 юни 2006 12:09


kokovanev написа:1. На кое от крачетата на буксата или и на двете?
2. При мене е климатик - тръгва или от бутона /ръчно/ или от терморегулатора /автоматично - вече е включен и е спирал да почива, защото е бил постигнал температурата/ - от къде мога да му го взема този плюс вътре в купето, за да не пускам кабел чак от компресора? Веднага след терморегулатора?




При мен на зелената букса има само една жица (синя) за нея съм го закачил. При теб ако е само клима вземи 12 волта от копчето AC. Там пуска 12 волта, когато го включиш!


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Re ...

Мнениеот pich » Чет 22 юни 2006 15:12


Mega написа:
kokovanev написа:

При мен на зелената букса има само една жица (синя) за нея съм го закачил. При теб ако е само клима вземи 12 волта от копчето AC. Там пуска 12 волта, когато го включиш!


Каде точно се намира тази зелена букса?
С колко крачета е?
На таблото на предпазителите ли е или е на кабелен сноп?


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Чет 22 юни 2006 17:38


Виси до таблото с бушоните. В десния му край!


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Вто 04 юли 2006 10:10


Не мога да намеря буксата. Закарах колата на сервиз, обясних проблема : сама си вдига оборотите и на газ и на бензин ( 2000 - 2500 ), като се включи климатика падат до 500 - 600 и ако не угасне се стабилизират до 850. От сервиза ми казаха че проблема в повишението бил в стъпковия двигател и замърсяване в инжекциона, а относно гасненето при включване на климатика - компютъра на колата не знаел че климатика се включва т.е. няма сигнал на пинове 33 и 35. Предлагат ми решение на проблема свързано с декодиране на информацията в компютъра ( доста мъгливо обяснение ) което щяло да ми струва 100 лв. Отказах им тъй като 100 лв. за пускане на един кабел 12 V към пинове 33 и 35 са си множко. Помагайте да си реша проблема, че не ми се иска да им пълня гушите на тия от сервиза.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 04 юли 2006 12:20


Както го обясняваш, може наистина проблема да не е само в 33 и 35 пин. Все пак си длъжен да ги провериш. Лошото е, че в момента съм много претрупан с работа и все не мога да видя при мен има ли зелена букса или не. Ако няма и при мене, питащите ставаме двама - къде на нашите коли се намират тези пинове?


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Вто 04 юли 2006 16:31


kokovanev написа: питащите ставаме двама - къде на нашите коли се намират тези пинове?


Ето това е големия въпрос към по-знаещите - за сега без отговор!

Надяваме се не за дълго........


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Вто 04 юли 2006 17:09


Ако някой го е написал вече се извинявам. На зеления свободен куплунг зад бушоните /по принцип кабела е син или син с червено/ или в компютъра на запалването на 33 краче се подава плюс от бутона за климатика. Това ще компенсира оборотите. На 35 крак на компютъра излиза маса когато на 33 краче има плюс и двигателя е запален. 35 крак не е нужен за допълнително монтиран климатик. Ако имате други въпроси питайте.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Пет 11 апр 2008 15:35


Значи по повод написаното аз по-просто пробвах, дали тези управляващи сигнали плизат в ЕЦУ-то. Откачих захранването към електромагнитния съединител на компресора и натиснах старт на климатика. Оборотите се вдигнаха от 650 на 900 с АЕЕ мотор. След възстановяване на тая цялата работа пак пробвах но въпреки всичко за 1-2 секунди падът и след това се оправят. Мислех леко да опъна жилото на газта та да ги вдигна до 750 и мисля че ще се оправи. Другия вариянт според мен е да се влезе в софтуера и да се намали времето за реакция след натискане на бутона старт едновременно да вдигне оборотите, а не с това 2 секундно забавяне.


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Мнениеот swifter » Пон 25 авг 2008 10:02


Becko написа:Ако някой го е написал вече се извинявам. На зеления свободен куплунг зад бушоните /по принцип кабела е син или син с червено/ или в компютъра на запалването на 33 краче се подава плюс от бутона за климатика. Това ще компенсира оборотите. На 35 крак на компютъра излиза маса когато на 33 краче има плюс и двигателя е запален. 35 крак не е нужен за допълнително монтиран климатик. Ако имате други въпроси питайте.


Здравейте! Ад съм със 1.6 ABU с допълнително монтиран климатик.
При мен има зелена букса, но е със кафяво/зелен кабелче. Има и една червена букса с четири кабела. За някое от тези ли става въпрос, защото нямам зелен куплунг със син кабел?

Не желя да играя на тото с кабелите - да подавам 12v, да не стане някоя мизерия.


Благодаря предварително.

Последна промяна от swifter на Сря 27 авг 2008 16:26, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта