Проблем климатик/обороти!?!?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
За угасване - може при потегляне - както съм го описал, иначе на празен ход не ми гасне. Искам да проверя обаче тези прословути крачета 33 и 35, ама не знам къде се намира тази зелена букса. И от плюса на компресора ли трябва да се пусне кабелче /на кое краче?/, че да подаде +12 волта в момента на включване на климатика?
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Това наистина работи!
Имам същия проблем. След това, което прочетох тук се оказа, че имам тази зелена букса и, че не е закачена никъде? Пуснах и 12 волта и наитина вдигна оборотите с 500. Сега остава само да намеря къде в купето има сигнал към компресора на климатика за да не дърпам кабели чак до компресора и съм готов
)
Вече съм готов! Взех управление от панела на климатроника. От там директно в зелената букса и колата заспа
)
Евала за post-a

Вече съм готов! Взех управление от панела на климатроника. От там директно в зелената букса и колата заспа

Евала за post-a

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
1. На кое от крачетата на буксата или и на двете?
2. При мене е климатик - тръгва или от бутона /ръчно/ или от терморегулатора /автоматично - вече е включен и е спирал да почива, защото е бил постигнал температурата/ - от къде мога да му го взема този плюс вътре в купето, за да не пускам кабел чак от компресора? Веднага след терморегулатора?
2. При мене е климатик - тръгва или от бутона /ръчно/ или от терморегулатора /автоматично - вече е включен и е спирал да почива, защото е бил постигнал температурата/ - от къде мога да му го взема този плюс вътре в купето, за да не пускам кабел чак от компресора? Веднага след терморегулатора?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
E 33 - A/C Evaporator Temperature Switch
E 35 - A/C Switch
Схемичката е супер, но е малко над възможностите ми... Ако все пак съм разбрал:
На 33 - плюс /управляващ/ от /веднага след/ терморегулатора в купето?
На 35 - плюс от бутона за пускане на климатика?
Абе ще се разглобява и ще се пробва, само не знам кога ще имам време...
E 35 - A/C Switch
Схемичката е супер, но е малко над възможностите ми... Ако все пак съм разбрал:
На 33 - плюс /управляващ/ от /веднага след/ терморегулатора в купето?
На 35 - плюс от бутона за пускане на климатика?
Абе ще се разглобява и ще се пробва, само не знам кога ще имам време...
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
kokovanev написа:1. На кое от крачетата на буксата или и на двете?
2. При мене е климатик - тръгва или от бутона /ръчно/ или от терморегулатора /автоматично - вече е включен и е спирал да почива, защото е бил постигнал температурата/ - от къде мога да му го взема този плюс вътре в купето, за да не пускам кабел чак от компресора? Веднага след терморегулатора?
При мен на зелената букса има само една жица (синя) за нея съм го закачил. При теб ако е само клима вземи 12 волта от копчето AC. Там пуска 12 волта, когато го включиш!
Re: Re ...
Mega написа:kokovanev написа:
При мен на зелената букса има само една жица (синя) за нея съм го закачил. При теб ако е само клима вземи 12 волта от копчето AC. Там пуска 12 волта, когато го включиш!
Каде точно се намира тази зелена букса?
С колко крачета е?
На таблото на предпазителите ли е или е на кабелен сноп?
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Виси до таблото с бушоните. В десния му край!
Не мога да намеря буксата. Закарах колата на сервиз, обясних проблема : сама си вдига оборотите и на газ и на бензин ( 2000 - 2500 ), като се включи климатика падат до 500 - 600 и ако не угасне се стабилизират до 850. От сервиза ми казаха че проблема в повишението бил в стъпковия двигател и замърсяване в инжекциона, а относно гасненето при включване на климатика - компютъра на колата не знаел че климатика се включва т.е. няма сигнал на пинове 33 и 35. Предлагат ми решение на проблема свързано с декодиране на информацията в компютъра ( доста мъгливо обяснение ) което щяло да ми струва 100 лв. Отказах им тъй като 100 лв. за пускане на един кабел 12 V към пинове 33 и 35 са си множко. Помагайте да си реша проблема, че не ми се иска да им пълня гушите на тия от сервиза.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Както го обясняваш, може наистина проблема да не е само в 33 и 35 пин. Все пак си длъжен да ги провериш. Лошото е, че в момента съм много претрупан с работа и все не мога да видя при мен има ли зелена букса или не. Ако няма и при мене, питащите ставаме двама - къде на нашите коли се намират тези пинове?
- Becko
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако някой го е написал вече се извинявам. На зеления свободен куплунг зад бушоните /по принцип кабела е син или син с червено/ или в компютъра на запалването на 33 краче се подава плюс от бутона за климатика. Това ще компенсира оборотите. На 35 крак на компютъра излиза маса когато на 33 краче има плюс и двигателя е запален. 35 крак не е нужен за допълнително монтиран климатик. Ако имате други въпроси питайте.
Значи по повод написаното аз по-просто пробвах, дали тези управляващи сигнали плизат в ЕЦУ-то. Откачих захранването към електромагнитния съединител на компресора и натиснах старт на климатика. Оборотите се вдигнаха от 650 на 900 с АЕЕ мотор. След възстановяване на тая цялата работа пак пробвах но въпреки всичко за 1-2 секунди падът и след това се оправят. Мислех леко да опъна жилото на газта та да ги вдигна до 750 и мисля че ще се оправи. Другия вариянт според мен е да се влезе в софтуера и да се намали времето за реакция след натискане на бутона старт едновременно да вдигне оборотите, а не с това 2 секундно забавяне.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Becko написа:Ако някой го е написал вече се извинявам. На зеления свободен куплунг зад бушоните /по принцип кабела е син или син с червено/ или в компютъра на запалването на 33 краче се подава плюс от бутона за климатика. Това ще компенсира оборотите. На 35 крак на компютъра излиза маса когато на 33 краче има плюс и двигателя е запален. 35 крак не е нужен за допълнително монтиран климатик. Ако имате други въпроси питайте.
Здравейте! Ад съм със 1.6 ABU с допълнително монтиран климатик.
При мен има зелена букса, но е със кафяво/зелен кабелче. Има и една червена букса с четири кабела. За някое от тези ли става въпрос, защото нямам зелен куплунг със син кабел?
Не желя да играя на тото с кабелите - да подавам 12v, да не стане някоя мизерия.
Благодаря предварително.
Последна промяна от swifter на Сря 27 авг 2008 16:26, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта