



Съвет за грешки АФН
Съвет за грешки АФН
Заради неприятно претрисане на мотора на празен ход реших да го закача на ВАГ-КОМ и да разбера защо ги прави тия магарии. Та вдигнах милиграмите на празен ход от 0.8 на 2.4, вдигнах оборотите от 861 на 903 и я прекодирах от автоматик на ръчка и честно казано не мога да си позная колата. Претрисането изчезна, колата стана доста по- отзивчива и вече не изпушва никаква чернилка (и аз не знам в следствие на коя манипулация
). Е вярно, че като е топла пали една идея по- бавно от преди, ама не е болка за умиране. Като пуснах да сканира за грешки нещото, което ме притесни гласеше Quantity Adjuster-Upper limit reached- това на енджин модула и air Bag igniter- too high resistance. След изтриване изчезнаха и вече не се появяват, но ми е интересно какво значат.

Последна промяна от the_tupan на Нед 26 сеп 2010 9:04, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Съвет за грешки АФН
Това ще рече, че е достигната максимална стойност на електрическият сигнал на горивоподаването, и въпреки това, не се подава необходимото количество гориво.
Като за начало, влез и погледни дали отчита правилно температурата на горивото. По симптомите , които казваш, че си имал, май електромеханичната част на помпата се е набила със стружки, така, че скачай в боя
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
По въпроса за втората грешка, е имало разкачен (или прекъсващ) кабел към някой пиропатрон . За съжаление неси написал към кой.
Като за начало, влез и погледни дали отчита правилно температурата на горивото. По симптомите , които казваш, че си имал, май електромеханичната част на помпата се е набила със стружки, така, че скачай в боя

http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
По въпроса за втората грешка, е имало разкачен (или прекъсващ) кабел към някой пиропатрон . За съжаление неси написал към кой.
Re: Съвет за грешки АФН
Възможно ли е грешката в помпата да се дължи на пауър бокс, тъй като имах монтиран, но го махнах и оттогава не съм чистил грешки. При втората грешка става въпрос за шофьорския еър бег.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Съвет за грешки АФН
Интересно след като имаш записана грешка за аербега що не ти свети лампата за бега мойта угасна чак след изчистване на грешката,която пък се получи поради подаване на контакт без да е вкл.бега 

Re: Съвет за грешки АФН
fox_vt написа:Интересно след като имаш записана грешка за аербега що не ти свети лампата за бега мойта угасна чак след изчистване на грешката,която пък се получи поради подаване на контакт без да е вкл.бега
Ами тя по едно време светеше, но след това самоволно реши да спре след като аз упорито отказвах да й обърна внимание. Явно изгоря или не дава добър контакт. Иначе лампата за АБС светва (и за щастие след това угасва

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Съвет за грешки АФН
Ахааа гледай ако ти светне лампата на маслото или водата да не си толкова упорит
макар че и те след време ще угаснат 




Re: Съвет за грешки АФН
fox_vt написа:Ахааа гледай ако ти светне лампата на маслото или водата да не си толкова упорит![]()
![]()
макар че и те след време ще угаснат



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта