Съвет за грешки АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Съвет за грешки АФН

Мнениеот the_tupan » Нед 26 сеп 2010 7:29


Заради неприятно претрисане на мотора на празен ход реших да го закача на ВАГ-КОМ и да разбера защо ги прави тия магарии. Та вдигнах милиграмите на празен ход от 0.8 на 2.4, вдигнах оборотите от 861 на 903 и я прекодирах от автоматик на ръчка и честно казано не мога да си позная колата. Претрисането изчезна, колата стана доста по- отзивчива и вече не изпушва никаква чернилка (и аз не знам в следствие на коя манипулация :mrgreen: ). Е вярно, че като е топла пали една идея по- бавно от преди, ама не е болка за умиране. Като пуснах да сканира за грешки нещото, което ме притесни гласеше Quantity Adjuster-Upper limit reached- това на енджин модула и air Bag igniter- too high resistance. След изтриване изчезнаха и вече не се появяват, но ми е интересно какво значат.

Последна промяна от the_tupan на Нед 26 сеп 2010 9:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот Dobromirski » Нед 26 сеп 2010 7:59


Това ще рече, че е достигната максимална стойност на електрическият сигнал на горивоподаването, и въпреки това, не се подава необходимото количество гориво.
Като за начало, влез и погледни дали отчита правилно температурата на горивото. По симптомите , които казваш, че си имал, май електромеханичната част на помпата се е набила със стружки, така, че скачай в боя :)
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
По въпроса за втората грешка, е имало разкачен (или прекъсващ) кабел към някой пиропатрон . За съжаление неси написал към кой.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот the_tupan » Нед 26 сеп 2010 8:08


Възможно ли е грешката в помпата да се дължи на пауър бокс, тъй като имах монтиран, но го махнах и оттогава не съм чистил грешки. При втората грешка става въпрос за шофьорския еър бег.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот fox_vt » Нед 26 сеп 2010 13:11


Интересно след като имаш записана грешка за аербега що не ти свети лампата за бега мойта угасна чак след изчистване на грешката,която пък се получи поради подаване на контакт без да е вкл.бега mhihi


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот the_tupan » Нед 26 сеп 2010 15:26


fox_vt написа:Интересно след като имаш записана грешка за аербега що не ти свети лампата за бега мойта угасна чак след изчистване на грешката,която пък се получи поради подаване на контакт без да е вкл.бега mhihi

Ами тя по едно време светеше, но след това самоволно реши да спре след като аз упорито отказвах да й обърна внимание. Явно изгоря или не дава добър контакт. Иначе лампата за АБС светва (и за щастие след това угасва :mrgreen: .


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот fox_vt » Нед 26 сеп 2010 17:26


Ахааа гледай ако ти светне лампата на маслото или водата да не си толкова упорит mhihi mhihi mhihi макар че и те след време ще угаснат :D


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за грешки АФН

Мнениеот the_tupan » Нед 26 сеп 2010 19:25


fox_vt написа:Ахааа гледай ако ти светне лампата на маслото или водата да не си толкова упорит mhihi mhihi mhihi макар че и те след време ще угаснат :D

:applause: Тез лампи ги обгрижвам постоянно за да не светнат. :009: :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта