van4ooo, да видях че делкото е с един прорез а не с 4 както на ABK/2E-то.
с майстора дето го гласим (Мишо от ауди форума) зацепихме делкото спрямо 1-ви цилиндър.
Проблема е че човека не може да ми виси на главата постоянно докато аз си играя на автомонтьор та затова се налага да питам тук

Относно всички +/- на компа уж ги наредих но след малката подробност че бях забравил масата на двигателя към купето и при 1-вия опит за палене инсталацията се опита да замаси двигателя през една тъничка маса на ECU-то. Отварях го и го гледах (до колкото ми разбира профанската глава от електроника) и нищо не беше изпушило на пръв поглед. Нямаше и мирис на изгоряло
На бобинатора си имаме и + при контакт и маса читава и даже и цъква първоначалната единична искра на контакт като дам и като зареди бобината за сефте. От там нататък тишина и спокойствие. Кьорав импулс не идва към бобината. Но реално не с жицата която я управлява а с изваден кабел от делкото-бобина гледам дали ще хвърли искра докато въртя.
Делкото го тествахме на ръка на друга кола и датчика на хол си работи чудесно. Другата кола беше ауди моноинжекция. и
Новата инсталация я гледам от няколко места защото така и не успях да намеря "правилната" за ABF двигател.
имам около 7-8 варианта та даже и по години различни.
За сега ебаната цилиндрична букса на двигателя (която ми беше отрязана и правих наново от парчето на пасаторската инсталация) я сглобих цветово и проследявайки кабеляците кой на кой крак на ECU-то идва. уж всичко там е правилно. Но като ми остане време тази седмица и ако не падат конски глави, дъжд, сняг и градушка, ще я елиминирам тая букса с поялника. Защото бангията е в храстите а не в гараж.
Все пак през нея меря жиците на датчика на коляновия вал и уж всичко е наред.
Мотора уж е работил при човека от който го взех. Негов приятел е катерил голфината по мантинели и беше омахал картера. Инсталацията беше дроб-сърма и някои липсващи части датчици и маркучи ги търсих доста време и сглабях също от моето АБК докато събера всичко
Уж и всички жици съм навързал но остават 1-2 които не ги ползвам - като тая от скоростната кутия към ECU_то щото нямам темпомат нито борд компютър а на аудито жицата от скоростите си отива в таблото директно и си я ползвам нея от старата ми ауди-инсталация
toshko160 не, с пасата всичко си е наред. АБФ си е бил. но някои крака на ЕКУ-то са разместени за разлика от голфовия а и пасаторската инсталация също беше резната на цилиндричната букса на главата на двигателя. така че избрах само да ползвам парчето което ми липсва на голфовата + голфовата дето си имах
vaskoto1 данке! 43-ти крак ми е К -сив/бял и аз за нея имах подозрения. значи съм уцелил.
Кажи за L имаш ли представа в кой крак на ECU-то влиза защото от една от много схеми които гледам :
SYSTEM WIRING DIAGRAMS
Article Text (p. 12)
1994 Volkswagen Golf III
For Volkswagen Technical Site
Copyright © 1998 Mitchell Repair Information Company, LLC
Tuesday, December 07, 1999 11:19PM
(защото тая за 93-та година е 300к и нямам там двигателната част)
та на тази 12-та страница гледам долу в ляво точно
Diagnostic conector
Gry/Wht - отиваща на 43-ти крак - имам я тази жица с точно този цвят
Yel - отиваща на 21-ви крак - имам също тази жълта жица но в Ауто дата ми пише че била от датчика на коляновия вал.
а и като си мерих буксите си вървеше точно там този кабел.
Гомняното е че листата останаха в мъртвеца и сега съм пред ПЦ_то и малко на изуст говоря дали на 21-ви крак ми беше тази жълта или на 21-ви крак ми излзаше съвсем друг цвят. Но със сигурност си тиваше с комплекта жици за датчика на коляновия вал. Който ако приемем че съм объркал и не му е там мястото, ще трябва някой да каже къде да го вържа деева
vaskoto1 - този жълт цвят за L го гледаш по схема или точно жълт ти идва на обувката до пепелника дето се връзва VAG-COM-а ? че вече станах суеверен и искам да видя от някоя голфина точно какво има на VAG-COM ските букси като цвят мамка му!
N_Milanoff - пускам ти на лични контактите си. дай ми и твоите да ти се обадя да я свършим тази работа. Сега в момента инсталацията е хубаво замасена и вързана, така че няма да ти опукаме и твоето ECU. и преди да го слагаме ще се опитам да съм разрешил проблема с K/L шините за данни и най-вече ебания 21-ви крак който е хем L шина хем crankshaft датчика
За имобилайзер уж е 93-та година голфа. но на ECU-то пише 14-та седмица 94-та което си е в средата на април на 1994-та и реално си е производствената 94-та
Обсъждах с Мишо този 43-ти крак който до 93-та (по немските схеми в ELSA-та) е K шина а после отива към таблото и имобилайзера. Но той ми каза да не се впрягам за глупости защото не ми е това проблема.
Благодаря на всички които ми писаха. Ще продължа да давам тук инфо докато разпаля кенефа
