работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alexnz
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот alexnz » Чет 15 юли 2010 15:25


офф ко да кажа и на мен ми го прави този проблем тва май е нормално за 1З ..... Н75 ми е прецакан и реших да го сменя с друг взех от на един приятел голфа искарах и го сложих на моя и двата (двг)са едни и сащи...... и да се е*а след 4 км при яко мачкане на педала турбината издахна. Като почна един кадеш направо ми идеше да ревна :banghead: :banghead: :063:




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот the_red_camel » Съб 17 юли 2010 23:42


колеги аз скоро си купих голф 1.9 тди 90 коня 1з като запаля колата оборотите ми са на 1100 и като натисна спирачката падат на 1000 понякога по малко от 1000 като отпусна педала на спирачката пак се качват :( от какво може да е това :shock


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот sinanmetin » Чет 07 окт 2010 22:10


Хаха и аз съм се чудил за какво е това, но си го обяснявам по следния начин след като си подал газ и натиснеш в същото време спирачката газта се изолира това се дължи на електрониката на колата ... поне така мисля някой запознат нека да каже. Това е мое наблюдение, и виждам логика донякъде.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот milmar » Чет 07 окт 2010 23:26


sinanmetin написа:...Това е мое наблюдение, и виждам логика донякъде.


Не мисля , че има логика , в такъв смисъл , че това да се смята за нормално .
При мен каквото и да натискам , фарове или климатик да включвам , спирачка да натискам са си еднакви - (903 по VAGCOM) . За сметка на това имам куп други ядове mhihi ... Например резонира ми много здраво изпускателната система , т.е. ауспуха :x .


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот fox_vt » Чет 07 окт 2010 23:49


Принципно ако както караш и пуснеш по инерция да се движи колата но подаваш газ примерно да стои оборотомера на 2000 об и без да пускаш газта натиснеш спирачка и оборотите падат-проверено е-и аз отначало не вярвах.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот milmar » Пет 08 окт 2010 16:34


fox_vt написа:... но подаваш газ примерно да стои оборотомера на 2000 об и без да пускаш газта натиснеш спирачка ....


Е това не съм го пробвал , а и нямам намерение , макар че аз друго разбрах от написаното :
... като запаля колата оборотите ми са на 1100 и като натисна спирачката падат на 1000...


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот rosen79 » Пет 08 окт 2010 16:40


Това е функция на стопмашинката.Като натиснеш отнема от оборотите,за да спираш по-бързо.Вдигнете на 2500об.и натиснете спирачката,веднага ще почнат оборотите да падат и двигателя да глъхне.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот milmar » Пет 08 окт 2010 16:47


Аз си мисля , че едновременно натискане на газ и спирачка ще бутне грешка в компа :wink: .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот rosen79 » Пет 08 окт 2010 16:50


Няколко пъти съм го пробвал и не съм имал грешки.


bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот bats » Съб 09 окт 2010 7:20


Когато е излолирам ЕГР клапана на 1з мотор, по-трудно ли загрява? Защото ако е така, май ще махна изолацията, то не си е работа иначе.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот fox_vt » Съб 09 окт 2010 17:43


Имаше една тема където се разискваше това-според мен като е изолиран по бавно загрява понеже ако работи вкарва част от изгорелите газове в цилиндрите и те понеже са горещи (газовете) би трябвало като цяло да се стопли двг по бързо.Другия вариант обаче е че като влизат изгорели газове горенето на нафтата става с по малко кислород и от там може да е по ниска темп в цилиндъра.Можеш да пробваш първо като е затапен и после като е работещ да видиш ще има ли разлика.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот shaquile » Нед 10 окт 2010 10:33


bats написа:Когато е излолирам ЕГР клапана на 1з мотор, по-трудно ли загрява? Защото ако е така, май ще махна изолацията, то не си е работа иначе.

по бързо загрява.даже отначало ми беше плашещо бързо



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта