теч в охладителната система-решено
теч в охладителната система-решено
здравейте колеги става вапрос за пасат 1,8 бензин моноинжекция 1990год, RP мотор преди около 5 год, смених термостат и от тогаваивав този проблем а именно започна да капе антифриз(вода)отдетаила който закрепва термостата и в сьщото време на другият му краи се надява долният варкуч от радятора.сменях го няколко пъти защото все се изкривяваше накрая го направих от алуминий изкара няколко дена преди да прокапе иначе пластмасовите които купувах караха по 2,3 месеца.моля кажете къде бъркам. ПП детаила прилича на лула
- live_for_passat
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София - Карлово
Re: теч в охладителната система
Ами аз само за някакво запушване се сещам, появява ли ти се една черна утайка в казанчето за антифриза?
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: теч в охладителната система
а гумените О пръстени сменяш ли ?
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: теч в охладителната система
Нещо бъркаш при монтажа. Например един приятел си беше сменил термостата и беше сложил всички "О"-пръстени и гарнитури ,които му бяха дали в пликчето към новия.Естествено течеше на лейка.Не се сетил,че са дали повече заради различните модификации.Не искам сега да те засегна, просто нещо си объркал,огледай пак внимателно и прецени.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: теч в охладителната система
А някой замисля ли се че на алуминиевите части където лягат о-пръстените се получават окиси и язви с времето .. колкото и нови гумички да слагаш пак ще тече.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: теч в охладителната система
Stenly написа:А някой замисля ли се че на алуминиевите части където лягат о-пръстените се получават окиси и язви с времето .. колкото и нови гумички да слагаш пак ще тече.
Много добре казано.
Ако не ти се дават пари за нова конзола може да опиташ да поправиш проблема с течен метал като почистиш и запълниш язвичките,но имайки прдевид цената на правилния течен метал май по ефтино иде новата конзола.
И ползването на правилния антифриз понеже ефтинките имат свойството да разяждат алуминия .
Re: теч в охладителната система
по вапроса за ,,О" пръстените не сам збъркал слагам 1 които е най подходящ но ако някой предложи читава конзола на приемлива цена купувам защото и аз започнах да се съмнявам в нея
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: теч в охладителната система
средна хубост е 30-тина лв.почвам терта година с нея за сега няма ядове
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: теч в охладителната система
Здравеи колега аз преди около 2г. имах същите проблеми като твоите само,че аз брах ядове с пластмасовият фланец,които се намира отстрани на главата и от него тръгва входящият маркуч към радиаторчето на парното измяташе се от топлината и ми беше омръзнало да го сменям за норматив.Накрая дадох на един стругар пластмасовия за модел и тои ми направи метален като го направи едно към едно с оригиналният пластмасов включително и канала отвътре където ляга гумения опръстен освен гуменият опръстен аз му сложих и гарнитурка там където прави контакт с главата и до сега не е мръднал както се казва да не чуе дявола забравих за течове и всякакви такива от този сорт.Долу където влиза термостата си беше пластмасовия оригинален с щампите vw/audi и за годините си вобще не беше мръднал при положение,че сменям два пъти вече термостат но аз реших и там профилактично да си го сменя за мои късмет се разходих по автоморгите и успях да си намеря оригинален алуминиев фланец с щампите vw/audi от един голф 2 от по старите модели тези дето са производство до 86/87г. човека ми го даде без пари просто ми го подари монтирах го и до ден днешен не е прокапал като се има в предвид,че март 2009г. сменях термостат.Мои съвет е ако имаш възможност да си намериш от някои от по старите модели на фолксваген алуминиев но оригинален и да пробваш с него как ще е положението другият вариант е ако не си го пробвал вече е да си купиш оригинален пластмасов от някои от официалните вносители на фолксваген.Дано съм бил полезен и успех в разрешаването на проблема.
Re: теч в охладителната система
благодаря на володя илиев но аз писах ча накрая го направих от AL но пак прокапа иначе новозакупените пласмасови се измятаха след някои и друг месец остава да си търся конзола
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: теч в охладителната система
Сложи по дебел "О"-пръстен и готово.
Re: теч в охладителната система
реших проблема направих стъпалото коего притиска "О"пръстена с 1 мм.по дълбок
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта