


За Триене!
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
За Триене!
За Триене!
Последна промяна от muko на Сря 12 дек 2012 11:04, променено общо 2 пъти.
- SmotanStunt
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 8:22
- Автомобил: VW GOLF VII
- Двигател:
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
градски закарай я при Георги Манчев да я закачите на Ваг Ком,ако той не ти каже какъв е проблема направи лог и го качи в форума със сигурност има кой да ти помогне.
Аз съм с 1з при подобни симптоми при мен се оказа дебитомер,пак влизаше в авариен или сервизен режим (незнам кое определение е по правилно),и след рестарт се оправяше.
Пиши също и кода на мотора,и дали е чипосван
Аз съм с 1з при подобни симптоми при мен се оказа дебитомер,пак влизаше в авариен или сервизен режим (незнам кое определение е по правилно),и след рестарт се оправяше.
Пиши също и кода на мотора,и дали е чипосван

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
това звучи като на онова смотаното реле дето прави тея ядове, + това също ти се получава и онова "задавяне" дето няма лек, не я форсирай така студена, нещо беше сврързано с клапаните,маслото,студеното, и няма нужда да я гасиш, като поработи 20ина секунди се оправя
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Това с реле 109 е друга работа.Там ти се губи подгрева и вобще не пали.
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
пробвай да изолираш екосистемата драпни и вакума и не трябва да имаш проблем намира се от страната на ремака на смукателните траби
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Баш си е релето на горивната помпа.
Към автора - в крайна сметка Голфа 2 ли е или 1998-ва година?
Към автора - в крайна сметка Голфа 2 ли е или 1998-ва година?
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Извинявам се на всички които съм объркал...Голф 4 е .... кое реле?
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gorna
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Виж да не е прехфърлила зъб на ангренажа 

- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Ей сега се прибирам от заведение карам си всичко е нормално....дадох малко повече гас на 2-ра и заби започна да прекъсва и да тресе все едно работи на 3 цилиндъра и замириса на сорова нафта....пуснах гаста,подадох малко по-плавно гас и се оправи все едно не е било нищо...........а скоро съм чистил геометрия и всмукатели,изпускатели,ЕГР всичко съм ревизирал.....Само къде този път не изгасна....
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Проблем с Голф 2 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
SmotanStunt написа:градски закарай я при Георги Манчев да я закачите на Ваг Ком,ако той не ти каже какъв е проблема направи лог и го качи в форума със сигурност има кой да ти помогне.
Аз съм с 1з при подобни симптоми при мен се оказа дебитомер,пак влизаше в авариен или сервизен режим (незнам кое определение е по правилно),и след рестарт се оправяше.
Пиши също и кода на мотора,и дали е чипосван
Послушаи колегата и на мен ми мирише на дебитомер
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Колата не може да гасне заради дебитомер!!! 

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
Да не е онова прочуто разбиване на зъбчатката на коляновия вал и да губи центровка като я вкараш в обороти (уж на 110 коньовите ТДИ не трябва да се получва ама знам ли)...
Или пък да имаш охлабени болтове на раздвиженото зъбно колело на помпата и пак да става същото.
Или пък да имаш охлабени болтове на раздвиженото зъбно колело на помпата и пак да става същото.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
или вкарва въздух в горивната с-ма ,или нафтовата помпа е пътник 

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Голф 4 ТДИ 110 к.с - Изгасна по време на движение
кофти масло и повдигачите се надървят.като е гореща не го прави-нали?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 43 госта