Претрисане при Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zar4eto
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Претрисане при Голф 4

Мнениеот zar4eto » Чет 29 мар 2007 20:43


Здравейте колеги!
Скоро купих Голф 4, 1,9 TDI, AGR-мотор.
Получи ми се претрисане когато освободя от скорост, но не всеки път
около 950 оборота като стигне се получава тресене все едно
не стига горивото за около 2-3 секунди и след това се нормализира.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 29 мар 2007 23:15


центровка и смяна на филтри


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 30 мар 2007 8:25


niks76 написа:центровка и смяна на филтри

Да, първо провери тези неща :wink:
и добре дошъл :welcome_to_group


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 16 окт 2010 12:05


Тук имаше мнение написано не от мен но от моя акаунт ! Много странно ??

Последна промяна от Stivi на Съб 16 окт 2010 18:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот kuban » Съб 16 окт 2010 15:04


ако е като е на свободна и натискаш спирачката малко под 1000 оборота е маховика, аз имах такъв проблем за жалост се оказа най скъпото нещо. моя двигател е същия АГР


Потребителски аватар
borko_st
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 24 сеп 2009 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот borko_st » Съб 16 окт 2010 18:57


моята също прави така 1.9 агр при мене е маховик като я изръчкам малко повече и го втриса :D


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот Съмнителният » Съб 16 окт 2010 21:11


Малко встрани от темата - как се разбира, че е заминал тампона на скоростите и двигателя.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот morfei1 » Съб 16 окт 2010 22:26


На мен ми тресеше в остри десни завои с по-висока скорост. При палене - гасене ако мотора се клатушка много, също.....


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот tih » Съб 16 окт 2010 22:36


Съмнителният написа:Малко встрани от темата - как се разбира, че е заминал тампона на скоростите и двигателя.


Кой тампон на скоростната кутия имаш предвид, защото освен встрани има и един тампон под самата скоростна кутия?


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот kuban » Нед 17 окт 2010 11:00


между другото аз с това притрисане карах около 2 години без други ефекти, и изведнъж спряха да влизат скоростите, закарвайки я в сервиза и сваляйки скоростната кутия се разбра че маховика се е скапал напълно и се наложи да го сменя него и съединителя.


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот Съмнителният » Нед 17 окт 2010 12:28


tih написа:Кой тампон на скоростната кутия имаш предвид, защото освен встрани има и един тампон под самата скоростна кутия?

Ами тогава как се разбира дали е заминал някои от тях?


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот tih » Нед 17 окт 2010 12:32


И аз това искам да разбера.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот deversant » Нед 01 май 2011 20:18


tih написа:
Съмнителният написа:Малко встрани от темата - как се разбира, че е заминал тампона на скоростите и двигателя.


Кой тампон на скоростната кутия имаш предвид, защото освен встрани има и един тампон под самата скоростна кутия?

За тампона под кутията искам да питам?Доста е омекнал,имам извесни проблеми (по скоро ме дразни)
Като дам газ до дупка на свободна двигателят заляга назад,и като пусна газта се връща напред.
Имам извесни трудности (не винаги,само като е студена)при вкарване на 2-ра скорост и вибрация на по високи обороти на 3-та!Зимата ми се е случвало при -20,да дърпам с две ръце да вкарам втора и невлиза!
Като покарвах 20-30м на първа и втората влизаше.
Та сега си мисля да сменя един тампон на мотора,от шкода октавия 1,че е евтин и истински(в Юнито сигурно режат глави за същият...ама са си еднакви)!
Или да сложа Пауърфлекс?
PFF85-420R.jpg

http://cgi.ebay.co.uk/POWERFLEX-ENGINE- ... 35b1000315


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот Съмнителният » Нед 01 май 2011 20:21


Аз съм с такъв и сбърках, ще си взема пак нормалния. Вибрациите в купето станаха невъзможни, всички пластмаси дрънчат.
П.С Колко е тампона от Шкодата?


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Претрисане при Голф 4

Мнениеот tih » Нед 01 май 2011 21:01


Колега deversant проблема с трудното вкарване на скоростите не ти е от тампоните, а от маслото в скоростната кутия, ако не си го сменял скоро или изобщо, няма да е зле да го направиш, тоя проблем съм го нямал с голфа, а на други коли и само със смяната на маслото се оправи, просто като остарее и стане на много километри си губи качствата и зимата когато е студено става много гъсто и му трябва време докато се разбие. За другите проблеми незнам, може и тампоните да са правилното решение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта