
Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
- passat b3
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
Здравейте колеги нов съм в сайта извинявам се ако съм объркал темата та проблема ми е следния имам пасат 89-та година 1,8 пълна инжекция, машината е безупречна но започна да ми гори масло та искам да разбера дали проблема не е от гумичките благодаря ви предварително 

Re: Пассат Б3
Dobromirski написа:Маслоядите в двигателя са 3 вида. Едните са осем членно семейство бръмбари живуркащи в главата. Обикновенно си кротуват и щетите от тях са незначителни.
Има и едни червейчета по буталата, които отслабват и се вталяват. Като дръпнеш щеката на картера, и неприятна пръдня ти отвее бритона, можеш да идеш да се гръмнеш
На края , но не и на последно място, отзад живурка един охлюв. Кат одъртее и се напикава. Провери по маркуча, дет излизат от него, за следи от силен теч на черна урина.
Колегата цитиран от мен е болезнено смешен и прав.
- passat b3
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пассат Б3
направо ми се реве не сам очаквал такова нешто но би ли предположил от кое е по вероятно може да бъде проблема колега ште ти бъда много благодарен



-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Пассат Б3
Тоя дърт охлюв ще трябва да е турбото, което го има при някои дизели, за ралика от другите два варианта, които ги имат всички останали. Тъй като не може да се разбере, коя е причината по външни белези, първо се сменят гумичките, като по-евтин вариант (10 лв са те и за труд, зависи от майстора) и ако продължава така се отваря двигателя за сегментите.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пассат Б3
passat b3 написа:направо ми се реве не сам очаквал такова нешто но би ли предположил от кое е по вероятно може да бъде проблема колега ште ти бъда много благодарен![]()
Колега добре е да уточниш с какъв мотор си, поне бензин или дизел.
Компресията на двигателя замервана ли е? Ако е добра вероятността да са сегменти на буталата/или износване в бутално-цилиндровата група е малка. При всяко положение, ако се престрашиш и отворите главата ще стане ясно. Има теми в които е описано какво се гледа/свещи, какво излиза от ауспуха, от капачката за масло, от щеката за нивото му/, за да се установи с голяма точност причинителя преди да се предприеме оперативна намеса.
От втвърдени гумички на клапаните има случаи да се долива и по над 1.5 л. между смените. Изпитал съм го лично.
И по възможност допълни заглавието, че става въпрос за разход на масло.

Последна промяна от Dpop на Сря 29 сеп 2010 9:16, променено общо 1 път.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Пассат Б3
Dpop написа:passat b3 написа:направо ми се реве не сам очаквал такова нешто но би ли предположил от кое е по вероятно може да бъде проблема колега ште ти бъда много благодарен![]()
Колега добре е да уточниш с какъв мотор си, поне бензин или дизел.
Компресията на двигателя замервана ли е? Ако е добра вероятността да са сигменти е малка. При всяко положение, ако се престрашиш и отворите главата ще стане ясно.
От втвърдени гумички на клапаните има случаи да се долива и по над 1.5 л. между смените. Изпитал съм го лично.
И по възможност допълни заглавието, че става въпрос за разход на масло.Б3-ки много в този Форум.
Добри ме изпревари с отговора

колега когато купих моя Б4 2.0 АГГ след извесно време разбрах,че мотора гори около 2л. масло на смяна
след смяна на гумички на клапани проблема е решен,сега колата я карам с 10W40 и няма проблеми с разхода на масло
Успех
- passat b3
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пассат Б3
Dpop написа:passat b3 написа:направо ми се реве не сам очаквал такова нешто но би ли предположил от кое е по вероятно може да бъде проблема колега ште ти бъда много благодарен![]()
Колега добре е да уточниш с какъв мотор си, поне бензин или дизел.
Компресията на двигателя замервана ли е? Ако е добра вероятността да са сегменти на буталата/или износване в бутално-цилиндровата група е малка. При всяко положение, ако се престрашиш и отворите главата ще стане ясно. Има теми в които е описано какво се гледа/свещи, какво излиза от ауспуха, от капачката за масло, от щеката за нивото му/, за да се установи с голяма точност причинителя преди да се предприеме оперативна намеса.
От втвърдени гумички на клапаните има случаи да се долива и по над 1.5 л. между смените. Изпитал съм го лично.
И по възможност допълни заглавието, че става въпрос за разход на масло.Б3-ки много в този Форум.
Здравей колега значи мотора е 1.8 пълна инжекция бензинов мотор е компресията не е замервана много искам да върна машината на пътя не че сега не е но ми е болно като я гледам така мисля че ме разбираш

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
Предполагам кода на мотора /първите букви от номера на двигателя в големия талон/ е или PF или PB, хубаво е колегата да си го допълни в гаража.
Та турбо няма и от там няма кой да яде маслото, освен нещо Г60 ако е мотора ама там не съм запознат. Иначе ако са бахтисани сегментите, като вдигнеш пръчката за проверка на маслото от там излизат пръски масло. Няма ли ги тия пръски масло проблема най - вероятно не е в сегментите.
В тоя ред на мисли стигаме до гумичките. Моя двигател е PF и харчеше 2 до 2,5 литра на 10 хиляди км преди да сменя гумичките. Сега минавам за същите километри с 300 до 500 мл
Та турбо няма и от там няма кой да яде маслото, освен нещо Г60 ако е мотора ама там не съм запознат. Иначе ако са бахтисани сегментите, като вдигнеш пръчката за проверка на маслото от там излизат пръски масло. Няма ли ги тия пръски масло проблема най - вероятно не е в сегментите.
В тоя ред на мисли стигаме до гумичките. Моя двигател е PF и харчеше 2 до 2,5 литра на 10 хиляди км преди да сменя гумичките. Сега минавам за същите километри с 300 до 500 мл
- passat b3
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
ппиятел не извинявай но не мога да те разбера в какав смисал праски извинявай още веднаж но не разбирам какво искаш да кажеш 

- popas
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Варненска област)
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
Здравейте колеги. Аз съм с 2Е мотор и преди смяната на гумичките доливах около 2л. 2,5л. на 10хиляди. Сега не повече от 300гр. на 10хиляди. Такаче почни от там най напред това е според мен разбирасе! Поздрави и успех с ремонта.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
passat b3 написа:... не мога да те разбера в какав смисал праски...
Колегата има предвид, че ако са свършили сегментите - много силно духа през щеката за маслото. Чак се получава и да пръска капчици по малко.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
radotom написа:passat b3 написа:... не мога да те разбера в какав смисал праски...
Колегата има предвид, че ако са свършили сегментите - много силно духа през щеката за маслото. Чак се получава и да пръска капчици по малко.
Някой път и не чак толкова малко, но в общи линии това се получава

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
Колега сменяй гумичките, първо е най-евтината интервенция и второ в повечето случаи те се оказват проблема, защото се спичат с времето и губят еластичност.И после да се похвалиш, че е спряла да гори масло, да не забравиш.
- passat b3
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б3-гори масло, гумички клапани ?
колеги проблемат беше в гумичките смених ги и в момента не пипа масло благодаря ви за съветите 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта