Да поискам и аз съвет

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 12:17


Tomcat написа: мисля че бяха основно за авенсис и корола[/list]

нали знаеш че вече си пишат кой какво иска:)сектанти всякакви :D
Тойотката си заслужава много:)




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 27 юни 2006 12:30


santo_trafficante написа:
Tomcat написа: мисля че бяха основно за авенсис и корола[/list]

нали знаеш че вече си пишат кой какво иска:)сектанти всякакви :D
Тойотката си заслужава много:)


Ставаше въпрос за форума на Тойота - хората се оплакваха, че колите им с двигатели 1.8 и 1.6 бензин на 80 000 км вече били за основен ремонт.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 27 юни 2006 12:38


А за 1.4 д-4д 90 коня какво мислите, че нямам наблюдения на тойота


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 12:47


ACCELERATOR написа:
santo_trafficante написа:
Tomcat написа: мисля че бяха основно за авенсис и корола[/list]

нали знаеш че вече си пишат кой какво иска:)сектанти всякакви :D
Тойотката си заслужава много:)


Ставаше въпрос за форума на Тойота - хората се оплакваха, че колите им с двигатели 1.8 и 1.6 бензин на 80 000 км вече били за основен ремонт.
това съм го чувал от приемчик във стария сервиз на Тойота:)карам му кола на 20000км работеща на 3 цилиндъра:)и тоя пич почукваики с една химикалка по мотора ми разправя:абе ти от къде я взе тая кола ми тя за основен ремонт :shock хаха теглих му една треснах капака и в друг сервиз на Симеоновско за диагностика :D хората ми оправиха колата за 20лв т така с този ремонт до 95000 и я продадох само смяна на консумативи масла и ала бала:)


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 12:48


mladvampirTDI написа:А за 1.4 д-4д 90 коня какво мислите, че нямам наблюдения на тойота

хубаво е ако може да натегнеш си струва:)аз бих взел такава:)


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 27 юни 2006 12:59


santo_trafficante написа:
ACCELERATOR написа:
santo_trafficante написа:
Tomcat написа: мисля че бяха основно за авенсис и корола[/list]

нали знаеш че вече си пишат кой какво иска:)сектанти всякакви :D
Тойотката си заслужава много:)


Ставаше въпрос за форума на Тойота - хората се оплакваха, че колите им с двигатели 1.8 и 1.6 бензин на 80 000 км вече били за основен ремонт.
това съм го чувал от приемчик във стария сервиз на Тойота:)карам му кола на 20000км работеща на 3 цилиндъра:)и тоя пич почукваики с една химикалка по мотора ми разправя:абе ти от къде я взе тая кола ми тя за основен ремонт :shock хаха теглих му една треснах капака и в друг сервиз на Симеоновско за диагностика :D хората ми оправиха колата за 20лв т така с този ремонт до 95000 и я продадох само смяна на консумативи масла и ала бала:)


Проблема там беше, че харчеха много масло. Оказало се, че нещо сегментите не били изчислени както трябва, и много бързо се износвали. По принцип това се покривало в официалния сервиз от гаранцията, НО понеже сме в България, имало части само за 1.6, но не и за 1.8 двигатели. И някакви такива неща, имаше цяла тема в техния форум преди време... Уж в по-новите модели всичко било ОК, но аз пък си спомням за един 100-хиляден тест на Ауто Билд (които доста хвалят Тойота по принцип), в който след разглабянето на Тойота Ярис, беше установено голямо износване на двигателя (и то на самия блок), и в крайна сметка инжинерите от Ауто Билд бяха изчислили, че този двигател има ресурс още от максимум 30000км... :roll:
За мен тези факти са достатъчни, за да не си купя Тойота, макар и да на съм чувал лоши неща за дизелите им, но все пак предпочитам да не рискувам :wink:


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Вто 27 юни 2006 13:03


Една моя позната си взе от ТМ Ауто корола 1.6 vvti 2003 г. и вече 3 години единствения проблем й е удар отзад и това, че много бързо й се изтърка скорстния лост.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 13:10


с една фирма дето бачкам имат доста яриси и постоянно купуват нови за служителите:)хипер доволни са хората:)приятел кара служебен авенсис д4д никакви грижи от тея 150кс:)аз бих взел:)може случват се и дефектни коли и не само при японците:)те тея тойоти не са правени в Япония:)аз лично бих взел мисля че ако е имало нещо е било единичен случай:)случва се и при най добрите:)


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 13:12


Стиви Джи написа:Една моя позната си взе от ТМ Ауто корола 1.6 vvti 2003 г. и вече 3 години единствения проблем й е удар отзад и това, че много бързо й се изтърка скорстния лост.

на мен на астрата дето карах за 4 год ми се скъса кормилото :D кофти материали:)протри се гадно та я водих на тапицер :P


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 27 юни 2006 13:18


santo_trafficante написа:
на мен на астрата дето карах за 4 год ми се скъса кормилото :D кофти материали:)протри се гадно та я водих на тапицер :P


то па щото в орел се научиха как се правят коли.....само двигателя на прави една кола ама там май не го знаят...
на мой познат на корса на 6 месеца му изби ръжда под задния джам.....без удар без нищо - ей така нали ги правят от стари консерви


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 13:24


One написа:
santo_trafficante написа:
на мен на астрата дето карах за 4 год ми се скъса кормилото :D кофти материали:)протри се гадно та я водих на тапицер :P


то па щото в орел се научиха как се правят коли.....само двигателя на прави една кола ама там май не го знаят...
на мой познат на корса на 6 месеца му изби ръжда под задния джам.....без удар без нищо - ей така нали ги правят от стари консерви

хехее браво:)азАстра 2000год с ръжда виждал ли си??щото моя кокал беше точно такъв:)требва да ти кажа че за толко години по дупките съм сменил един накраиник :)а дупките ги взимам доста добре:)никаква ръжда:)по интериора само кормилото се скъса ама и на тебе да ти навъртим 170000хил по бг.пътища и ти ше се скъсаш :P единствения минус на моята беше че си избрах куца моторетка за тая кола 75к.с. не можеше да върви :D

Последна промяна от santo_trafficante на Вто 27 юни 2006 13:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 27 юни 2006 13:24


относно митсбишито- не знам с новия модел на колт как е, но от това, което знам е, че окачването не им е много добре подбрано, колата му идва малко множко, в резултат на което максимум 10 дупки и изправяш джанта и сменяш спукана гума. От шеф на служебен автопарк го знам това, било тенденция


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Вто 27 юни 2006 13:31


Заложи на марката - WV & AUDI .
Да си виждал 20 годишна ТОЙОТА ( като Халеева комета , 1/75 ), а 20 годишен ГОЛФ?. ( Не можеш да се разминеш от тях)
А иначе ....... : има една мъдрост:" Хвали старо , карай ново"


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 27 юни 2006 13:46


Абе в интерес на истината съм виждал 20 годишна тойота, и не отстъпва по нищо на Голф - Пасат. НО Королата като ценова гама е на 6-7К от Голф, а аз пряко сили мога да отделя мах 30К, със кредит от банка ;-( БГ ко да правиш, иначе и аз знам, един Г5 140 ТДИ е прекрасен автомобил, ама ........
За по ниския клас, Яриса е на цената на ПОЛО, или малко по евтина, но и малко по-малка.
Та не знам вече, от VW казаха, че и за панаира ще е тази опстъпката -1200 за ПОЛО и -1500 за Голф ;-(


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 27 юни 2006 13:48


mladvampirTDI написа:Абе в интерес на истината съм виждал 20 годишна тойота, и не отстъпва по нищо на Голф - Пасат. НО Королата като ценова гама е на 6-7К от Голф, а аз пряко сили мога да отделя мах 30К, със кредит от банка ;-( БГ ко да правиш, иначе и аз знам, един Г5 140 ТДИ е прекрасен автомобил, ама ........
За по ниския клас, Яриса е на цената на ПОЛО, или малко по евтина, но и малко по-малка.
Та не знам вече, от VW казаха, че и за панаира ще е тази опстъпката -1200 за ПОЛО и -1500 за Голф ;-(

нали ти казах на панаира всички дават с намаление:)за това по добре зачакай до тогава:)гледаш избираш:)ловиш за ушите и айде...:)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта