Здравейте.
Притежавам Поло 2F - 1045 куб., 91 набор.
Когато го купих установих, че същото не е обезвъздушено.
долях течност в казанчето и го обезвъздуши от врътката намираща се на маркуча на парното, но след около седмица.. отново бе загубило от охлаждащата течност.
След обстоен преглед видях, че сълзи от пластмасовия "октопод", този в ойто се намира и термостата.
Отидох, купих нов, след поставянето му ... сълзенето спря.
След около 20 дни.. проверявам отново охладителната течност и... отново липсваше около 1 литър.
Вече не мога да си обясня от къде губи водата.. и къде всъщност отива тя. Искам да добавая, че автомобила е с газова уредба и двигателя му работи безупречно.
От аспуха нито излиза голямо количество пара.. нито вода.
Течове няма..... от къде идва проблема и.. какво да направя за решаването му.
От скоро колицата ми започна да прекъсва. Чудех се.. дали са кабели, дали са свещи, но.. в един момент като се заслушах.. чува се прехвърляне на искра в самото делко/дистрибуторна капачка.
Видимо не мога да намеря пукнатини нито по капачката, нито по палеца, но факта че, че.. когато си иска прекъсва.
Явно.. илипалеца или дистрибутора са за смяна.
Как мога да разбера от къде идва проблема за да предприема смяната му.
Благодаря на всички отзовали се.
Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
-
keymaker
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
за най съгурно си смени и капачката и палеца , но не е лошо да огледаш кабелите особено ако са с металните лули ,даже може да махнеш металните черупки от лулите.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
При мен губеше антифриз заради скъсана гарнитура на главата.А проверявал ли си маслото дали не е станало повече?Ако е така,проблема е същия като моя.Смяна на гарнитура,шлайф на главата.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Снощи, когато се стъмни запалих автомобила и се оказа, че.. няма никакви "светулки" по кабелите и всичко си е ОК.
Днес.. отново е запалвам и .. получи се същото прекъсване.
След като се заслушах установих, че някъде в дистрибуторната капачка има прехвърляне на искра.
Явно проблема е или от палеца или от дистрибуторната капачка и започвам да утре ще ходя да взема да ги сменя та дано да се рахатясам.
За загубата на охл. течност.. все още никакъв резултат.
Двигателя си работи супер, няма течове, температурата е нормална... между другото, когато е спукано радиаторчето на парното, къде изтича течността.. в краката или в отделението находящо се до рамената на чистачките и врътката за обезвъздушаване на парното??? По какъв начина да разбера, дали се касае за издухана гарнитура на главата???
Благодаря на отзовалите се.
Днес.. отново е запалвам и .. получи се същото прекъсване.
След като се заслушах установих, че някъде в дистрибуторната капачка има прехвърляне на искра.
Явно проблема е или от палеца или от дистрибуторната капачка и започвам да утре ще ходя да взема да ги сменя та дано да се рахатясам.
За загубата на охл. течност.. все още никакъв резултат.
Двигателя си работи супер, няма течове, температурата е нормална... между другото, когато е спукано радиаторчето на парното, къде изтича течността.. в краката или в отделението находящо се до рамената на чистачките и врътката за обезвъздушаване на парното??? По какъв начина да разбера, дали се касае за издухана гарнитура на главата???
Благодаря на отзовалите се.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
kaiser666 написа:Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.
Смененият "октопод" ми го донесоха от Германия.. така че се съмнявам да е от него, но.. все пак ще го огледам.
Предното стъкло си е супер.. няма никакви изпотявания.... и все пак.. вътре ли тече радиаторчето на парното.. или вън????
Свещите са супер и ако имаш впредвид да са "измити".. няма такава.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
kaiser666 написа:Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.
На мен маслото не ми се пресече.Само вдигна нивото с десетина милиметра над горната черта.Като махнахме главата на две места,където беше прокъсана гарнитурата по пътя на водата,която е влизала имаше дори котлен камък.Симптоми:Пуши,няма мощност,губи антифриз.На месец по литър и половина-два.Иначе пали и върви.След шлайф на главата,смяна на гарнитура и свещи колата върви много по-добре.И вече повече от половин година не съм доливал антифриз.Маслото си стои в границите.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Антифриза ти сигурно е попадал в цилиндрите, не може да не се пресече с маслото ако попадне в него.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
при мен сълзеше от пробката за обезвъзд. която се намира най-отгоре на радиаторчето на парното...
ако не си махнал екраниращата метална "черупка" на капачката на делкото,веднага я изхвърли в най-близкия гюм
ако не си махнал екраниращата метална "черупка" на капачката на делкото,веднага я изхвърли в най-близкия гюм

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Да, тече и от там понякога, ако се пренатегне се чупи врътката и остава вътре.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Колеги.
Утре ако е хубаво времето слизам да проверя каквото сте казали и.. дано да има файда. Колата губи около 1 л. вода, но за около 2 месеца.
Говорих с един "майстор" и ми каза, че може да се е изпарило... защото почти няма антифриз.
Антифриза седи в багажника от 2-3 месеца, но него слагам точно поради тази причина.
Лека вечер и късмет на всички ви и.. споделяйте мненията си, а дано да се реши проблема, че.. вче застудява и е време за антифриз.
Утре ако е хубаво времето слизам да проверя каквото сте казали и.. дано да има файда. Колата губи около 1 л. вода, но за около 2 месеца.
Говорих с един "майстор" и ми каза, че може да се е изпарило... защото почти няма антифриз.
Антифриза седи в багажника от 2-3 месеца, но него слагам точно поради тази причина.
Лека вечер и късмет на всички ви и.. споделяйте мненията си, а дано да се реши проблема, че.. вче застудява и е време за антифриз.

- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Колега, пробвай и още един вариант - развии капачката на компенсационното и я раздрусай, заслушай се чува ли се тракане вътре в нея. Също и погледни има едно О-пръстенче на нея дали е там на мястото си.
-
azahariev
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 27 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Огледай си радиатора, възможно е да има малки пробиви и да не изтича, но когато загрее колата при повишено налягане да се изпарява директно - при мен беше така, смених радиатора...
- PzKpfW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
azahariev написа:Огледай си радиатора, възможно е да има малки пробиви и да не изтича, но когато загрее колата при повишено налягане да се изпарява директно - при мен беше така, смених радиатора...
При мене също! Имаше минимален теч само след като термостата е отворил и колата е загряла. Беше толкова малък теч, че никога не капеше
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???
Уважаеми колеги.
Днес.. аз се дзверих
в двигателя, той се дзвери
в мен и след доста обстойно преглеждане установих и причината поради която се губи течност от охладителната система.
Проблема се яви в металната тръбичка.. излизаща от водната помпа, вървяща зад самият двигател и стигаща в близост до октопода.
Същата е корозирала и.. капе леко директно на блока.. вследствие на което водата се изпарява и не може да се усети нищо.
Някой ако е запознат... става ли тази тръбичка от Голф, 1.6 дизел/имам е в наличност/, продава ли се в магазините за авточасти и горе-долу на каква цена е.
Благодаря на всики отзовали се.
Днес.. аз се дзверих
Проблема се яви в металната тръбичка.. излизаща от водната помпа, вървяща зад самият двигател и стигаща в близост до октопода.
Същата е корозирала и.. капе леко директно на блока.. вследствие на което водата се изпарява и не може да се усети нищо.
Някой ако е запознат... става ли тази тръбичка от Голф, 1.6 дизел/имам е в наличност/, продава ли се в магазините за авточасти и горе-долу на каква цена е.
Благодаря на всики отзовали се.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта