Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот nikibol » Вто 19 окт 2010 22:18


Здравейте.
Притежавам Поло 2F - 1045 куб., 91 набор.
Когато го купих установих, че същото не е обезвъздушено.
долях течност в казанчето и го обезвъздуши от врътката намираща се на маркуча на парното, но след около седмица.. отново бе загубило от охлаждащата течност.
След обстоен преглед видях, че сълзи от пластмасовия "октопод", този в ойто се намира и термостата.
Отидох, купих нов, след поставянето му ... сълзенето спря.
След около 20 дни.. проверявам отново охладителната течност и... отново липсваше около 1 литър.
Вече не мога да си обясня от къде губи водата.. и къде всъщност отива тя. Искам да добавая, че автомобила е с газова уредба и двигателя му работи безупречно.
От аспуха нито излиза голямо количество пара.. нито вода.
Течове няма..... от къде идва проблема и.. какво да направя за решаването му.

От скоро колицата ми започна да прекъсва. Чудех се.. дали са кабели, дали са свещи, но.. в един момент като се заслушах.. чува се прехвърляне на искра в самото делко/дистрибуторна капачка.
Видимо не мога да намеря пукнатини нито по капачката, нито по палеца, но факта че, че.. когато си иска прекъсва.
Явно.. илипалеца или дистрибутора са за смяна.
Как мога да разбера от къде идва проблема за да предприема смяната му.

Благодаря на всички отзовали се.




keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот keymaker » Сря 20 окт 2010 6:44


за най съгурно си смени и капачката и палеца , но не е лошо да огледаш кабелите особено ако са с металните лули ,даже може да махнеш металните черупки от лулите.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот porko » Сря 20 окт 2010 17:49


При мен губеше антифриз заради скъсана гарнитура на главата.А проверявал ли си маслото дали не е станало повече?Ако е така,проблема е същия като моя.Смяна на гарнитура,шлайф на главата.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот nikibol » Сря 20 окт 2010 20:40


Снощи, когато се стъмни запалих автомобила и се оказа, че.. няма никакви "светулки" по кабелите и всичко си е ОК.
Днес.. отново е запалвам и .. получи се същото прекъсване.
След като се заслушах установих, че някъде в дистрибуторната капачка има прехвърляне на искра.
Явно проблема е или от палеца или от дистрибуторната капачка и започвам да утре ще ходя да взема да ги сменя та дано да се рахатясам.
За загубата на охл. течност.. все още никакъв резултат.
Двигателя си работи супер, няма течове, температурата е нормална... между другото, когато е спукано радиаторчето на парното, къде изтича течността.. в краката или в отделението находящо се до рамената на чистачките и врътката за обезвъздушаване на парното??? По какъв начина да разбера, дали се касае за издухана гарнитура на главата???
Благодаря на отзовалите се.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот kaiser666 » Сря 20 окт 2010 21:13


Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот nikibol » Сря 20 окт 2010 22:05


kaiser666 написа:Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.

Смененият "октопод" ми го донесоха от Германия.. така че се съмнявам да е от него, но.. все пак ще го огледам.
Предното стъкло си е супер.. няма никакви изпотявания.... и все пак.. вътре ли тече радиаторчето на парното.. или вън????
Свещите са супер и ако имаш впредвид да са "измити".. няма такава.


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот porko » Чет 21 окт 2010 17:51


kaiser666 написа:Едва ли е това, ако е издухана ще попада в маслото вода и ще се пресичат. Няма да има мощност колата. Другия начин да се разбере е като свалиш свещите, ако са идеалнон чисти (някоя от тях) значи влиза вода в цилиндъра. Ще пуши много колата и т.н. Едва ли е това. Някъде сълзи и предполагам, че е от новия "таралеж", "октопод" и какво ли още не животно. ПРавят ги страшно некачествено и единственото спасение е нов от официален вносител. За това аз се отказах да го сменявам и сега доливам на месец по 100-тина мл.
Предния ти джам поти ли се? Възможно е да ти сълзи радиаторчето на парното, тогава антифриза се изпарява по презното стъкло и остава гадни мазни петна.


На мен маслото не ми се пресече.Само вдигна нивото с десетина милиметра над горната черта.Като махнахме главата на две места,където беше прокъсана гарнитурата по пътя на водата,която е влизала имаше дори котлен камък.Симптоми:Пуши,няма мощност,губи антифриз.На месец по литър и половина-два.Иначе пали и върви.След шлайф на главата,смяна на гарнитура и свещи колата върви много по-добре.И вече повече от половин година не съм доливал антифриз.Маслото си стои в границите.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот kaiser666 » Чет 21 окт 2010 17:57


Антифриза ти сигурно е попадал в цилиндрите, не може да не се пресече с маслото ако попадне в него.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот vladko1001 » Пет 22 окт 2010 8:05


при мен сълзеше от пробката за обезвъзд. която се намира най-отгоре на радиаторчето на парното...
ако не си махнал екраниращата метална "черупка" на капачката на делкото,веднага я изхвърли в най-близкия гюм :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот kaiser666 » Пет 22 окт 2010 10:14


Да, тече и от там понякога, ако се пренатегне се чупи врътката и остава вътре.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот nikibol » Пет 22 окт 2010 20:44


Колеги.
Утре ако е хубаво времето слизам да проверя каквото сте казали и.. дано да има файда. Колата губи около 1 л. вода, но за около 2 месеца.
Говорих с един "майстор" и ми каза, че може да се е изпарило... защото почти няма антифриз.
Антифриза седи в багажника от 2-3 месеца, но него слагам точно поради тази причина.
Лека вечер и късмет на всички ви и.. споделяйте мненията си, а дано да се реши проблема, че.. вче застудява и е време за антифриз. :да:


Потребителски аватар
Христов
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен/София
Контакти:

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот Христов » Съб 23 окт 2010 0:42


Колега, пробвай и още един вариант - развии капачката на компенсационното и я раздрусай, заслушай се чува ли се тракане вътре в нея. Също и погледни има едно О-пръстенче на нея дали е там на мястото си.


azahariev
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 27 юни 2009 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот azahariev » Съб 23 окт 2010 8:38


Огледай си радиатора, възможно е да има малки пробиви и да не изтича, но когато загрее колата при повишено налягане да се изпарява директно - при мен беше така, смених радиатора...


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 247
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот PzKpfW » Съб 23 окт 2010 12:31


azahariev написа:Огледай си радиатора, възможно е да има малки пробиви и да не изтича, но когато загрее колата при повишено налягане да се изпарява директно - при мен беше така, смених радиатора...

При мене също! Имаше минимален теч само след като термостата е отворил и колата е загряла. Беше толкова малък теч, че никога не капеше :wink:


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 2F - губи оладителна течност... каква е причината???

Мнениеот nikibol » Съб 23 окт 2010 23:59


Уважаеми колеги.
Днес.. аз се дзверих :shock в двигателя, той се дзвери :shock в мен и след доста обстойно преглеждане установих и причината поради която се губи течност от охладителната система.
Проблема се яви в металната тръбичка.. излизаща от водната помпа, вървяща зад самият двигател и стигаща в близост до октопода.
Същата е корозирала и.. капе леко директно на блока.. вследствие на което водата се изпарява и не може да се усети нищо.
Някой ако е запознат... става ли тази тръбичка от Голф, 1.6 дизел/имам е в наличност/, продава ли се в магазините за авточасти и горе-долу на каква цена е.
Благодаря на всики отзовали се.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта