Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Наистина готино е венто
Радвам се че вече има повечко яки вентота в форума 
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3.
Ами....дойде време отново да избърша прахта от темата и да споделя какво ново я сполетя и моята гордост 
Та ще карам по реда на нещата...
След като Вентото мина на 5 болта и се сдоби с джанти BBS RS GT, реших че същите може да се разкрасят малко. Ето и крайния резултат:

След дълго търсене на така мечтаното дълбоко рекаро ето, че се сдобих и с такова:

Засега имам само тази снимка, но ще направя и на целия салон.
След промените по двигателя, добрите спирачки, спортното окачване, хубавите гуми....реших да пробвам на какво е способна колата на писта. До сега два пъти съм карал на писта Дракон(Калояново), на едно свободно каране и на събора на VW, като на последното Вентото взе, че роди малки полота... поради лошо масло и датчици превъртя биелен лагер. За 3 дни колата отново беше в движение, като половината от ремонта го направихме на пистата. Тук е момента да благодаря на моя добър приятел Vento, както и на radotom, Bobby_ и други колеги, на които за съжаление незнам nickname-а тук...те си знаят кои са. Благодаря ви момчета.
До последно двигателя се представяше много добре особено като се има предвид, че е захранван от моноинжекцйон. Дойде обаче време да му намерим малко по големичък заместител. Ето го и новото сърце:

Двигателя е 1.8Т 150кс с код AGU свален от Ауди А3. След малко профилактика по двигателя пристъпихме и към трансплантацията. При свален двигател и табло беше точния момент да заменя и парното с климатроник. Ето и снимки от процеса на работа:
Свалянето на стария двигател:


Крик се не ползва:




Поставяне на горната помпа за съединителя:


Слагането на климатроника:


И дойде ред новото сърце да влезне на мястото си:


Та ще карам по реда на нещата...
След като Вентото мина на 5 болта и се сдоби с джанти BBS RS GT, реших че същите може да се разкрасят малко. Ето и крайния резултат:
След дълго търсене на така мечтаното дълбоко рекаро ето, че се сдобих и с такова:
Засега имам само тази снимка, но ще направя и на целия салон.
След промените по двигателя, добрите спирачки, спортното окачване, хубавите гуми....реших да пробвам на какво е способна колата на писта. До сега два пъти съм карал на писта Дракон(Калояново), на едно свободно каране и на събора на VW, като на последното Вентото взе, че роди малки полота... поради лошо масло и датчици превъртя биелен лагер. За 3 дни колата отново беше в движение, като половината от ремонта го направихме на пистата. Тук е момента да благодаря на моя добър приятел Vento, както и на radotom, Bobby_ и други колеги, на които за съжаление незнам nickname-а тук...те си знаят кои са. Благодаря ви момчета.
До последно двигателя се представяше много добре особено като се има предвид, че е захранван от моноинжекцйон. Дойде обаче време да му намерим малко по големичък заместител. Ето го и новото сърце:
Двигателя е 1.8Т 150кс с код AGU свален от Ауди А3. След малко профилактика по двигателя пристъпихме и към трансплантацията. При свален двигател и табло беше точния момент да заменя и парното с климатроник. Ето и снимки от процеса на работа:
Свалянето на стария двигател:
Крик се не ползва:
Поставяне на горната помпа за съединителя:
Слагането на климатроника:
И дойде ред новото сърце да влезне на мястото си:
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
В момента сме на вълна инсталация, като вече е почти готова. Остава да се премахне имобилайзера и да се снабдят един два чарколяка като кулер, двубутален блоу-оф клапан, хубаво масълце и продължаваме.
Спецялни благодарности на prokopoff и vontel, на които помоща означава много за мен. Ще трябва бая бири да се изпият, а като се има предвид сезона май ще е по-твърдичко
Спецялни благодарности на prokopoff и vontel, на които помоща означава много за мен. Ще трябва бая бири да се изпият, а като се има предвид сезона май ще е по-твърдичко

- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Ей човече луд си,ти направо ме разби.Това ми е мечтата да сложа и аз на мойто Венто 1,8Т но като гледам ще си остане мечта.Давай се така и пускаи снимки и клипчета да видим как е животното.Вече си с ново сърце и трябва да смениш описанието под аватара ти.Поздрави и късмет в начинанието
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Да ти кажа и аз едно време си мислех, че това ще си остане само мечта...но ето, че се сбъдна тая мечта. Затова давай само напред. 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Евала, Ванка!
Само така, справяш се страхотно! Много вдъхновение и помощ си ми дал, каквото мога - и аз помагам.
Успех с проекта и чакам скоро да го видим напълно завършен и да го пробваме дали върви повече от едно комби.
А напролет - на пистата да дава около 1 мин време...
След другия Иван (ishodov) с трансплантацията от ABS към ABF с климатроник, това е второто Венто с готин нестандартен мотор. Още малко ми трябва да направя и моето.
Но понеже и аз исках 1,8Т, защото никой нямаше (но вече има!), май ще се наложи да качвам някакво TFSI с компресор и турбина. 
Само така, справяш се страхотно! Много вдъхновение и помощ си ми дал, каквото мога - и аз помагам.Успех с проекта и чакам скоро да го видим напълно завършен и да го пробваме дали върви повече от едно комби.
А напролет - на пистата да дава около 1 мин време...
След другия Иван (ishodov) с трансплантацията от ABS към ABF с климатроник, това е второто Венто с готин нестандартен мотор. Още малко ми трябва да направя и моето.

- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Незнам дали е някакво съвпадение но и аз съм Иван и съм голям фен на Вентото.Дано baivan да завърши проекта с успех и другата година на някой събор да се съберем повечко любители на Венто.
- bijuto_nx
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
колега вентото става супер продължаваи в същия дух
п.п. ако може да дадеш малко повече инфо как точно направи веждата за фаровете станала е супер а от мн време искам и аз пък ще почерпя
п.п. ако може да дадеш малко повече инфо как точно направи веждата за фаровете станала е супер а от мн време искам и аз пък ще почерпя

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Тва венто ше кърти мивки


- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Привършихме инсталацията, останаха само няколко кабела за да пуснем климатроника. Преправихме оригиналната нераждаема тръба от турбо пътищата. Имобилайзера е премахнат. Масълцето е Мотул 6100. Кулера първоначално ще е оригинален от 1.9тди на VW. И най-важното - той взе, че запя
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Щом си му чул вече гласа му се види края 

- red_vento
- Мнения: 90
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 20:14
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: AAM
- Местоположение: София
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Браво колега поздрави за добрата кола и само безаварйно каране
за сега и на мен ми остава като план за в бадеще, но някои ден ще му дойде и на мойто Венто реда.
Искам само да попитам как успя да захванеш тампоните на мотора с какви планки че мен това ми е интересно:)
И ако може още снимки да качиш
Искам само да попитам как успя да захванеш тампоните на мотора с какви планки че мен това ми е интересно:)
И ако може още снимки да качиш
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Предполагам е с оригиналните лапи на мотора или правихте заварки да се ползват оригиналните ?
- b1z0na
- Мнения: 272
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Проект VW Vento/Jetta Mk3...Продължението (на стр. 6)
Евала колега
Да питам, таблото с циферблатите оригиналното ли ще си остане или ще слагаш принадлежащото на двигателя табло ... УСПЕХ!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта