Ами....дойде време отново да избърша прахта от темата и да споделя какво ново я сполетя и моята гордост

Та ще карам по реда на нещата...
След като Вентото мина на 5 болта и се сдоби с джанти BBS RS GT, реших че същите може да се разкрасят малко. Ето и крайния резултат:

След дълго търсене на така мечтаното дълбоко рекаро ето, че се сдобих и с такова:

Засега имам само тази снимка, но ще направя и на целия салон.
След промените по двигателя, добрите спирачки, спортното окачване, хубавите гуми....реших да пробвам на какво е способна колата на писта. До сега два пъти съм карал на писта Дракон(Калояново), на едно свободно каране и на събора на VW, като на последното Вентото взе, че роди малки полота... поради лошо масло и датчици превъртя биелен лагер. За 3 дни колата отново беше в движение, като половината от ремонта го направихме на пистата. Тук е момента да благодаря на моя добър приятел Vento, както и на radotom, Bobby_ и други колеги, на които за съжаление незнам nickname-а тук...те си знаят кои са. Благодаря ви момчета.
До последно двигателя се представяше много добре особено като се има предвид, че е захранван от моноинжекцйон. Дойде обаче време да му намерим малко по големичък заместител. Ето го и новото сърце:

Двигателя е 1.8Т 150кс с код AGU свален от Ауди А3. След малко профилактика по двигателя пристъпихме и към трансплантацията. При свален двигател и табло беше точния момент да заменя и парното с климатроник. Ето и снимки от процеса на работа:
Свалянето на стария двигател:


Крик се не ползва:




Поставяне на горната помпа за съединителя:


Слагането на климатроника:


И дойде ред новото сърце да влезне на мястото си:

