когато завивам (2-3 набирания на волана) се чува и се усеща някакво чукане на всеки оборот. лагера на същата гума (предна лява) вече започна леко да се обажда, ясно за смяна е. въпроса ми е дали въпросното чукане идва от същия този лагер или по дупките се е скапало още нещо ,носач или да не дава господ диференциал. нормално ли е за лагера когато се износи да чука или само си пристъргва? когато завивам по малко (половин оборот от нулевото положение) не щрака без значение дали карам бавно или бързо.
и другото по-важното нещо е какви са рисковете да карам с прецакан лагер, възможно ли е да блокира колелото или да се повредят други елементи (тампони,диф. и т.н.)
п.с. нямам никаква идея кой,кога,как и с какво е сменил лагера или другите прилежащи аксесоари, колата я имам от 6-7 хил. км.
Г2 шум от окачването
- kostadin_spasov
- Мнения: 103
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище-Яамбол
Re: Г2 шум от окачването
Привет колега,по досещане става въпрос за предницата.
Първо лагера не чука,а шуми по начин по който за 6-7 хил.км.няма да усетиш
Преден лагер ако го чуваш не е от 6-7 хил.км. - лагера вие,бучи най - общо но не чука,карай докъто почне да вие-лагера и "църка" и сменяй.
Второ това което чуваш е каре, най-вероятно външно
, вътрешното най-добре за мен се чува на вис. скорост ако е разбито както трябва
Демек обобщавам ,насочи се кънм каре-външно - ако си "пипал" коли ще се справиш и сам,ако не към сервиза бавно и уверено и
/квото сабя покаже/.Бавно да не всяваш паника ,а уверено щото ще ти земат и пари
Късмет.
P.S.
Ако все пак не е каре, а лагер в което не вярвам - лагер сменяй на добре укрепена кола/както и всичко друго по нея
/ и с колега който го е правил поне веднъж,за по сигурно лагер сменяй в сервиз - спестяваш нерви и хората там имат преса - ти най вероятно НЕ. 
Първо лагера не чука,а шуми по начин по който за 6-7 хил.км.няма да усетиш
Преден лагер ако го чуваш не е от 6-7 хил.км. - лагера вие,бучи най - общо но не чука,карай докъто почне да вие-лагера и "църка" и сменяй.
Второ това което чуваш е каре, най-вероятно външно
, вътрешното най-добре за мен се чува на вис. скорост ако е разбито както трябва Демек обобщавам ,насочи се кънм каре-външно - ако си "пипал" коли ще се справиш и сам,ако не към сервиза бавно и уверено и
/квото сабя покаже/.Бавно да не всяваш паника ,а уверено щото ще ти земат и пари
Късмет.P.S.
Ако все пак не е каре, а лагер в което не вярвам - лагер сменяй на добре укрепена кола/както и всичко друго по нея
/ и с колега който го е правил поне веднъж,за по сигурно лагер сменяй в сервиз - спестяваш нерви и хората там имат преса - ти най вероятно НЕ. 
- dannaz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: карлово,пловдив
Re: Г2 шум от окачването
мерси колега, преди малко отдох поогледах я, покарах я, позамислих се... и като я заблъсках с едни шутове...
наистина е карето даже май са и двете. като вътря волана на място по малко наляво-надясно и се чува доста добре как дрънчи. освен това манщона откъм дифа няма скоба
.като се разрових из форума се оказа че и "гъзарските" гуми не помагат особенно на окачването, а си я карам с 205/60-70 15"
в аутодатата пишеше (по спомен) 13" ама аз нали съм си професор... да сложим големи да стои голфо стабилно на асфалта че пък му и утиват. на ти сега хубост
та този маншон като си стои така без скоба за кво иде реч ?
преди хиляда и някой километър сменях съединител (не аз) и преполагам че тогава просто са забравили да му сложат скобата. аз обикалям по горички и полянки и сигурно доста боклуци са влезнали вътре но също ме притеснява и кво и колко е излезнало от там. ще се наложи ли да се сипвам масалце някъде ?
какви са симптомите на заминаващ си/заминал диференциал?
наистина е карето даже май са и двете. като вътря волана на място по малко наляво-надясно и се чува доста добре как дрънчи. освен това манщона откъм дифа няма скоба
в аутодатата пишеше (по спомен) 13" ама аз нали съм си професор... да сложим големи да стои голфо стабилно на асфалта че пък му и утиват. на ти сега хубост
та този маншон като си стои така без скоба за кво иде реч ?
преди хиляда и някой километър сменях съединител (не аз) и преполагам че тогава просто са забравили да му сложат скобата. аз обикалям по горички и полянки и сигурно доста боклуци са влезнали вътре но също ме притеснява и кво и колко е излезнало от там. ще се наложи ли да се сипвам масалце някъде ?
какви са симптомите на заминаващ си/заминал диференциал?
- delyan
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 05 дек 2008 17:35
- Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
- Двигател: ALH 1997
- Местоположение: Варна
Re: Г2 шум от окачването
Разбитото каре се разбира най-вече при завой и рязко подаване на газ - тогава трака наистина здраво, не просто да почуква. Когато едно каре започне да трака и на място, тогава обикновено е вече много късно - колата просто не може да тръгне
.
Според мен се насочи по-скоро към кормилните щанги - вдигни едната гума и разклати колелото ляво-дясно (не горе-долу) - не би трябвало да има луфт.
.Според мен се насочи по-скоро към кормилните щанги - вдигни едната гума и разклати колелото ляво-дясно (не горе-долу) - не би трябвало да има луфт.
- dannaz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: карлово,пловдив
Re: Г2 шум от окачването
delyan написа:...Според мен се насочи по-скоро към кормилните щанги - вдигни едната гума и разклати колелото ляво-дясно (не горе-долу) - не би трябвало да има луфт.
евала колега, ставаш за екстрасенс. 70 годишния ми комшия (стар рейсаджия)ми каза същото. закарах я и при един приятел който малко от малко ги разбира тия работи но той направо ме разби, било кормилна кутия
ще се ходи на сервиз, с геврека шега не бива
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 86 госта