

Dpop написа:Е кое е това поколение на ФВ с този бъг,
че при мен, а поне още 6-ма от форума със същия модел и доста повече хора които познавам с Б3 го няма.
Аз съм с релета на фаровете + ДРЛ(от L&R) от повече от 2 г. и нямам проблем. Съмнява ме зацапване и или износване на пластините в ключа за светлините.
То дано и да се явява де.
vasilb написа:Dpop написа:Е кое е това поколение на ФВ с този бъг,
че при мен, а поне още 6-ма от форума със същия модел и доста повече хора които познавам с Б3 го няма.
Аз съм с релета на фаровете + ДРЛ(от L&R) от повече от 2 г. и нямам проблем. Съмнява ме зацапване и или износване на пластините в ключа за светлините.
То дано и да не се явява де.
Няма да е от ключа, защото за да светят фаровете трябва ток, а при изваден контактен ключ клемореда не трябва да дава ток за фарове и големи консуматори! Има нещо, което е дало фира и трябва да се провери системата в момент, когато се сбъгяса! Успех!
Dpop написа:vasilb написа:Dpop написа:Е кое е това поколение на ФВ с този бъг,
че при мен, а поне още 6-ма от форума със същия модел и доста повече хора които познавам с Б3 го няма.
Аз съм с релета на фаровете + ДРЛ(от L&R) от повече от 2 г. и нямам проблем. Съмнява ме зацапване и или износване на пластините в ключа за светлините.
То дано и да не се явява де.
Няма да е от ключа, защото за да светят фаровете трябва ток, а при изваден контактен ключ клемореда не трябва да дава ток за фарове и големи консуматори! Има нещо, което е дало фира и трябва да се провери системата в момент, когато се сбъгяса! Успех!
Благодаря за пожеланието.
Обаче колега не си прочел внимателно това което съм писал, никъде не коментирам клеморед и или контактен ключ(на запалване/стартиране). А и след поста на Любомир точно над мен смятам, че няма грешка в предположението ми.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта