Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 сеп 2010 14:10


doubledTSI написа:
hooligan_sk написа:
doubledTSI написа::D здр и от мен. Да споделя и аз за моето 1.4 122 кончета TSI. Вече съм на 18 000 км с 1 смяна на масло и филтри -320 лв. в Нааs. 3.5 литра масло. Сипвам му 100 октана от Еко-то. Доволен съм. Разход от 6 до 9 на 100 с климатика. Средно 7 на мой стил на шофиране. Максимално съм го настъпвал до 230 км над 5 000 об, но не в критични. 200 ги държи без проблем на 4 600 об. На 1 500 об. спокойно караш на 6-а предавка. За мен е супер моторче. Има и по-мощни от него, но с лекота наказва някои батковци. Поздрави


Как го направи това като V Max на твоята кола е 197км/ч за 6 степенна мех. кутия :)
на Тракия към Ст. Загора колега... А 197 и дават макс поддържана скорост на 4 500 об. Даже съм качил снимка.


А колко е максималната скорост въобще според документацията? Аутобилд в последния си брой са засякли 1,4ТСИ 160кс че достига 220км/ч и това е абсолютно маскимална скорост :roll: Не казвам че не си направил 230 по километраж, но мисля че ако измериш с ГПС няма да са повече от 200-210 :да:




Потребителски аватар
MiLaNoTo
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот MiLaNoTo » Сря 01 сеп 2010 14:16


hooligan_sk написа:А колко е максималната скорост въобще според документацията? Аутобилд в последния си брой са засякли 1,4ТСИ 160кс че достига 220км/ч и това е абсолютно маскимална скорост :roll: Не казвам че не си направил 230 по километраж, но мисля че ако измериш с ГПС няма да са повече от 200-210 :да:


И аз мислех това да го питам, тъй като ако не е махнал ограничителя според мен е невъзможно.

С моята стигам 225, може би 228 и не ме пуска повече.

Както и да е де, живи и здрави да сме.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 сеп 2010 14:30


milanoto написа:
hooligan_sk написа:А колко е максималната скорост въобще според документацията? Аутобилд в последния си брой са засякли 1,4ТСИ 160кс че достига 220км/ч и това е абсолютно маскимална скорост :roll: Не казвам че не си направил 230 по километраж, но мисля че ако измериш с ГПС няма да са повече от 200-210 :да:


И аз мислех това да го питам, тъй като ако не е махнал ограничителя според мен е невъзможно.

С моята стигам 225, може би 228 и не ме пуска повече.

Както и да е де, живи и здрави да сме.


Като сложиш стандартното завишение на километража от 5-6км и излиза точно това което хората от ауто билд са измерили с техника - 220км/ч ни повече ни по-малко. Никой производител няма да си ощети динамичните характеристики на даден модел ако модела му може да вдигне повече - ако пише 220, значи е 220, ако пише 200, значи 200, всичко отгоре е подарък от километража или солидно спускане :да:


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот kimif2008 » Сря 01 сеп 2010 17:39


200 по километраж е 185 по гпс,поне на моя голф


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Сря 01 сеп 2010 22:02


hooligan_sk написа:
milanoto написа:
hooligan_sk написа:А колко е максималната скорост въобще според документацията? Аутобилд в последния си брой са засякли 1,4ТСИ 160кс че достига 220км/ч и това е абсолютно маскимална скорост :roll: Не казвам че не си направил 230 по километраж, но мисля че ако измериш с ГПС няма да са повече от 200-210 :да:


И аз мислех това да го питам, тъй като ако не е махнал ограничителя според мен е невъзможно.

С моята стигам 225, може би 228 и не ме пуска повече.

Както и да е де, живи и здрави да сме.


Като сложиш стандартното завишение на километража от 5-6км и излиза точно това което хората от ауто билд са измерили с техника - 220км/ч ни повече ни по-малко. Никой производител няма да си ощети динамичните характеристики на даден модел ако модела му може да вдигне повече - ако пише 220, значи е 220, ако пише 200, значи 200, всичко отгоре е подарък от километража или солидно спускане :да:
Ще го засека с гпс да си изясня за мен си, но си бяга това моторче. Колегите с TSI-ките знаят за какво говоря. А на мен он от магазина така ми каза, че е макс скорост която мога да си е даржа без да натоварвам мотора, стига да не ме хванат ченгетата. Можело и над 200, но имало риск. Поздрави


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Чет 02 сеп 2010 9:39


kimif2008 написа:200 по километраж е 185 по гпс,поне на моя голф


10X :да:


Nimrod
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот Nimrod » Чет 21 окт 2010 14:33


Колеги,

От около 3 години карам Туаран 1.4 TSI 140 к.с. с 6-степенен DSG автомат.

На 70 000 километра турбината замина.

Гаранцията на автомобила е 2г. и се наложи ремонтът да е за моя сметка.

Новата турбина струва 3300 лева без цената на монтажа.
Има вариант да се изкупи от сервиза старата турбина, при което цената на новата пада на 1800 лева.
Моята стара турбина обаче не я приеха, при което аз се отказах от услугите на официалния сервиз и си поръчах нова турбина от ибей Германия.
Дойде за 3 седмици на цена околок 1500 лева.

Старата турбина беше тотална щета - задрала перка за изгорелите газове и спукан изпускателен колектор от двигателя (той е чугунен и не може да се заварява).
Турбината не подлежи на ремонт/рециклиране - частта с перките и оста е капсулована.

Това го споделям само за информация, без да се оплаквам, въпреки, че вероятно имам основание...

Ако остане време утре ще ви пусна снимки на старата турбина.

Разходът ми е 12 л. градско и около 10 л. извънградско - този двигател никак не е икономичен при мен.
При скорост около 130-140 км/ч разходът е около и над 12 л.
Иначе колата върви доста, особенно на ниски обороти като зацепи компресорът.
Но над 100 км/ч ускорението е бавно за моите разбирания.

В заключение бих казал, че ако наново купувах колата, щял да я взема с поне двулитров дизелов двигател...


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот StS » Чет 21 окт 2010 18:45


Kолега това все пак е Туран, ако беше 2.0Т бензин нямаше да е така. /за ускорението/ Иначе така стоят нещата за съжаление.Зизел е по-добре за това купе. Иначе 1.4 турбината разбра ли се причината каква е ? Защото на мене ми се вижда лошо масло..Или много неправилна употреба :arrow:


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Чет 21 окт 2010 19:00


Nimrod написа:Колеги,

От около 3 години карам Туаран 1.4 TSI 140 к.с. с 6-степенен DSG автомат.

На 70 000 километра турбината замина.

Гаранцията на автомобила е 2г. и се наложи ремонтът да е за моя сметка.

Новата турбина струва 3300 лева без цената на монтажа.
Има вариант да се изкупи от сервиза старата турбина, при което цената на новата пада на 1800 лева.
Моята стара турбина обаче не я приеха, при което аз се отказах от услугите на официалния сервиз и си поръчах нова турбина от ибей Германия.
Дойде за 3 седмици на цена околок 1500 лева.

Старата турбина беше тотална щета - задрала перка за изгорелите газове и спукан изпускателен колектор от двигателя (той е чугунен и не може да се заварява).
Турбината не подлежи на ремонт/рециклиране - частта с перките и оста е капсулована.

Това го споделям само за информация, без да се оплаквам, въпреки, че вероятно имам основание...

Ако остане време утре ще ви пусна снимки на старата турбина.

Разходът ми е 12 л. градско и около 10 л. извънградско - този двигател никак не е икономичен при мен.
При скорост около 130-140 км/ч разходът е около и над 12 л.
Иначе колата върви доста, особенно на ниски обороти като зацепи компресорът.
Но над 100 км/ч ускорението е бавно за моите разбирания.

В заключение бих казал, че ако наново купувах колата, щял да я взема с поне двулитров дизелов двигател...


само да те питам спазвал ли си правилата за каране на турбинов двигател. т.е. след продължително каране на високи обороти да поработи на обороти да охлади турбината ... хубаво масло и смяната му на 15 000 км...


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Чет 21 окт 2010 19:02


StS написа:Kолега това все пак е Туран, ако беше 2.0Т бензин нямаше да е така. /за ускорението/ Иначе така стоят нещата за съжаление.Зизел е по-добре за това купе. Иначе 1.4 турбината разбра ли се причината каква е ? Защото на мене ми се вижда лошо масло..Или много неправилна употреба :arrow:


Подкрепям за лошото масло... нз в Порше какво наливат, но в Еуратек сипват няква наливна помия SHELL и му дават 25000км даже... аре няма нужда, моя дарак се маже по-хубаво :beat_butt2 Като си представиш че тоя мотор върви главно от принудително пълнене и турана си тежи, нищо чудно да задере турбината ако маслото не е с оптимални качества death


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот StS » Чет 21 окт 2010 19:04


Хулигане сигурен съм че не му сипват - 0В40 или 5В50.... това е почти..100% death


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Чет 21 окт 2010 20:23


http://kachi-snimka.info/thumbs/cqs1283342141d.JPG

За моя мотор дават това масло. смяната с филтри излиза 320 лв.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот StS » Чет 21 окт 2010 21:27


doubledTSI написа:http://kachi-snimka.info/thumbs/cqs1283342141d.JPG

За моя мотор дават това масло. смяната с филтри излиза 320 лв.



Това за бензинов мотор не е ли малко ? Поне 5w40?

Даже в каталога на Вивид дават че може да се кара с - 505.01 - 5W50 : )


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Чет 21 окт 2010 21:56


StS написа:
doubledTSI написа:http://kachi-snimka.info/thumbs/cqs1283342141d.JPG

За моя мотор дават това масло. смяната с филтри излиза 320 лв.



Това за бензинов мотор не е ли малко ? Поне 5w40?

Даже в каталога на Вивид дават че може да се кара с - 505.01 - 5W50 : )

при първата смяна на маслото в НААС, по каталог излезе това като най-доброто масло ... и го сложих. Колата е вече на 23 000 км.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Двигател TSI

Мнениеот Kalin72 » Пет 22 окт 2010 7:35


StS написа:
doubledTSI написа:http://kachi-snimka.info/thumbs/cqs1283342141d.JPG

За моя мотор дават това масло. смяната с филтри излиза 320 лв.



Това за бензинов мотор не е ли малко ? Поне 5w40?

Даже в каталога на Вивид дават че може да се кара с - 505.01 - 5W50 : )


Това масло е лонг лайф 3 , което значи,че може да караш до 50К км с една смяна. Аз слагам Арал лонг лайф 3, и карам по 27-28К км, дизелов двигател. Колегата правилно се е насочил към лонг лайф 3, да не си губи времето и нервите със честа смяна :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта