Klikacha написа:Achim Lauritzen написа:За икономично шофиране тряа винаги колата да е на колкото се може наи голяма предавка,без да се мъчи мотора разбира се.
А при какви обороти се мъчи мотора?



Klikacha написа:Achim Lauritzen написа:За икономично шофиране тряа винаги колата да е на колкото се може наи голяма предавка,без да се мъчи мотора разбира се.
А при какви обороти се мъчи мотора?
Rabbit_TDI написа:Мотора се мъчи когато оборотите са под max а въртящия момент при 1,8 моно около 2300-2500 .Тогава работата е нестабилна и изобщо не е еластичен.Наи ниския разход се постига на висока предавка и възможно наи ниски обороти без да се нарушава горното условие.А иначе ако караш с обороти под max въртящ момент се набуташ двоино щото освен че не е кои знаи колко икономичен,тормозиш мотора и ако ти се наложи да ускориш го правиш с много повече гориво.Иначе ако беше както казват колегите че трябва на наи малки обороти да се кара то градското щеше да е по икономично от извънградско.Иначе тва за въртящия момент можеш да го видиш в някои учебник по ДВГ,а ако си разгледаш диаграмата на момента ще видиш че е плавна графика с връх изместен на ляво.Също така има и едни графики разход/товар от които се вижда че минималния разход е в обороти малко след пика на върт.момент.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: epawlow и 110 госта