Поло 1.9 D притриса ужасно
- mishle84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Поло 1.9 D притриса ужасно
Колеги имам един много странен проблем - полото ми когато е студено при палене притриса ужасно много .... имам чуството че "ще ми падне мотора".... не съм сигурен но мисля че имам една изгоряла свещ но все пак мисля че това е много ? Има ли някой който има такова Поло и е имал същия проблем?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
По принцип всички дизели притрисат при палене и гаснене. Мене ме съмняват и поизносени и слегнали тампони на мотора. Ако има и хидравличен тампон, и той е разбит, пак така.
А , и друго, пробвай в Дизел раздела.
А , и друго, пробвай в Дизел раздела.
- mishle84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
когато сменях ремъците казаха че тампоните са добре.... а аз карам дизел от 8 години така,че знам че притриса колега ама говорим за тресене... 

Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Имах същият проблем с Голф 3 1.9 тд.Отстраних го в реда - свещи, тампони и водна помпа (последното незнам дали има връзка
).
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Колега, погледни си свещите, защото точно това е ефекта когато пали на 3 цилиндъра-в колата не може да се стои направо 
- slayerchooo
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 08 юли 2010 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
колега моето поло беше същото .. оказаха се подгряващите свещи. Лесно се проверяват.Вадиш пластината, взимаш един кабел и го вързваш на +са на акумолатора. Допираш другия край на кабела към свеща и ако преискри работи ако не преискри не работи. Провери ги на моето бяха изгорели 2 и палеше на 2 цилиндъра
Не са скъпи 6.50лв. е едната
Поздрави и ако има нещо драскай 
Не са скъпи 6.50лв. е едната -
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
slayerchooo написа:колега моето поло беше същото .. оказаха се подгряващите свещи. Лесно се проверяват.Вадиш пластината, взимаш един кабел и го вързваш на +са на акумолатора. Допираш другия край на кабела към свеща и ако преискри работи ако не преискри не работи. Провери ги на моето бяха изгорели 2 и палеше на 2 цилиндъраНе са скъпи 6.50лв. е едната
Поздрави и ако има нещо драскай
От къде са тия свещи по 6,50 лв. бе баче, дай координати да си зема малко, и как успя да отделиш шината дай малко повече инфо? А това с кабела ми се види малко бошлав работа ако свеща е заминала на 50% искрата трябва да е 50% по-слаба ли?
Това ще е може би поредната тема без край, за това претрисане, предръпване, прекъсване и как ли още не написано се изписа толкова много, че просто нямам думи. Всеки започва тема без да следи какво става с нея и дали е постигнат ефект от това което е направил или какво изобщо е направил. Изброените причини от различни колеги са: центровка на помпата, слаб акумулатор, изгорели свещи, изронен зъб на ремъка, спукана глава, датчик на температурата на разширителния съд и другия който е до блока и т.н. неща който са абсурдни.
Ще помоля колегата който пусна темата ако сериозно се захваща с откриването на проблема да споделя какво е направил и какъв е резултата.
- Jores
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 0:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Аз подгревни свещи за 6.5лв не съм взимал, но за 10лв. спокойно. Методът с жицата от акумулатора е доказан за мен. Свеща или работи или не. 50% неработеща свещ не съм срещал досега. Карах и дизелов Fiat на 20 години, при който или има свещ ако искри при допир с + от акум. или няма свещ и не искри. А той беше дърт и скапан дизел и много капризен откъм всичко. Ако няма свещ, ела запали го. И на Polo 1.9D 99год., което карам сега, искри ли свеща няма проблем с нея и колата пали като пушка. Сменил съм само 1 свещ за 10лв. преди година и нещо и друга не е пипана. Пали от раз. Та метода за проба на свещи за мен работи на 100% от много години при тези двата и други различни дизели. На 50% изгоряла свещ не съм срещал, но поиздухан двигател е друго нещо.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Колега.
Възможностите са ти 2:
От неработещи подгряващи свещи. Ако ги сменяш е хубаво да ги смениш всичките, защото.. съпротивлението на работилата е различно от съпротивлението на неработипата... а от там идва и неравномерната концентрация на тока и подгряване на свещите/едната работиповече, а другата не/.
Другата възможност е: Неработещ обогатител/авансатор/.
Възможностите са ти 2:
От неработещи подгряващи свещи. Ако ги сменяш е хубаво да ги смениш всичките, защото.. съпротивлението на работилата е различно от съпротивлението на неработипата... а от там идва и неравномерната концентрация на тока и подгряване на свещите/едната работиповече, а другата не/.
Другата възможност е: Неработещ обогатител/авансатор/.
-
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Така, ако и на колегата колата след запалването дъжи 1200 оборота и след известно време паднат на 1000 оборота, то това твърдение според мен е неправилно "Другата възможност е: Неработещ обогатител/авансатор/." Та нали точно той държи оборотите известно време високи и след това от едно вакумно клапанче се чува "цък" и оборотите падат.
Апелирам към хората сменяли подгречни свещи на AEF да дадът точна информация относно процедурата по смяната им.
Апелирам към хората сменяли подгречни свещи на AEF да дадът точна информация относно процедурата по смяната им.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
grishitu написа:Така, ако и на колегата колата след запалването дъжи 1200 оборота и след известно време паднат на 1000 оборота, то това твърдение според мен е неправилно "Другата възможност е: Неработещ обогатител/авансатор/." Та нали точно той държи оборотите известно време високи и след това от едно вакумно клапанче се чува "цък" и оборотите падат.
Апелирам към хората сменяли подгречни свещи на AEF да дадът точна информация относно процедурата по смяната им.
Каква процедура искаш?! Разкачаш захранващата шина, развърташ свеща, завърташ новата и закачаш шината! Какво толкова искаш!
Подгревна свещ - ИЛИ работи или НЕ работи, няма 40%, няма 50%, няма 70%! Тя ако работи, шанса да запали на 2,3 цилиндъра е минимален!
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Смяната на тия свещи е страшен та*ак понеже двигателя е наклонен по такъв начин, че не ти оставя никакво място за работа... Най-добре на майстор, освен ако нямаш бетонни нерви.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
А защо си мислите че като ''искри''кабелчето допирано до подгревната свещ си мислите че тя е ОК ? Това че не е прекъснала електрически нищо не означава.
Една правилно работеща свещ зачервява само върха на свеща-а това без да се свали същата не става
Една правилно работеща свещ зачервява само върха на свеща-а това без да се свали същата не става
-
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 D притриса ужасно
Точно това имам впредвид, че това с кабелчето не е гаранция. Шината примерно я смъкна някакси, а с какъв инструмент да развия тия свещи, наличния инвентар който имам непозволява развиването им(а инвентара ми не е малък). Да не говорим, че откъм място е толкова ограничено, че няма на къде. Също ме вълнува и как според знаещия колега Koksan да затегна тая черна къстачка на която е температурния датчи от долния болт като той почти не се вижда, без да разглобя предницата на колата. Защото от там сълзи зимно време.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта