
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Ммммммммммммм пушкаджийница 

- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
заспа спойлера, браво!
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
morfei1 написа:
снимката е хубава но неможа ли да скриеш номера по кадърно направо съсипва цялата снимка това бяло петно
иначе евала и за спойлерчето и за голфчето

пс:занапред драскай едно лс аз ще ти ги обработвам ако неможеш

пс

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Колкото повече я гледам.... толкова повече си мисля, че стои схлупена, в смисъл джантите стоят прибрани в калниците
? Преди като бях на 235/45/17 на същата джанта ET35, 7.5J, малко или много гумата компенсираше .....и с по-голямата си ширина, и с по-голямата си височина, особено отзад, но пък тогава не стоеше добре отпред в профил. Гумата изглеждаше прекалено висока отпред, особено и след като я свалих с окачването. Сега като си минах на стандартния размер 225/45/17, всякаш гумите се изгубиха в калниците
.
Според мен, джантата и предната и задната иска да излезне навън с една идея...... примерно фланци 5мм и на четирите колела
? Точно на снимката която е отпред не се забелязва, но на тази на която е снимана отзад си личи, че изглежда схлупена като виснал задник на абитурентка
.
Разглеждах доста снимки на четворки, общо взето отпред се слагат 5мм, а отзад от 5мм - 16мм до към 20мм без да имате проблеми.
Така като гледам фланците на 5мм нямат легло за джантата, но пък мисля няма и да им трябват, поне доколкото се вижда от тази снимка, леглото е около сантиметър. След поставянето на фланеца, ще остане половин сантиметър за да легне джантата. Стоковите болтове стърчат (тоест се навиват в главината) два сантиметра. С фланец на 5мм, ще се навият сантиметър и половина, което мисля няма да е проблем за сигурността. ET-то на джантата от ET35 ще стане ET30.
Мисля си че с тази комбинация ще постигна стойката на 235 гума, с профила на 225 гума

Макар и на Порше, ясно се вижда колко изнасят фланци на 5мм
http://www.renntech.org/forums/index.ph ... with-pics/


Според мен, джантата и предната и задната иска да излезне навън с една идея...... примерно фланци 5мм и на четирите колела


Разглеждах доста снимки на четворки, общо взето отпред се слагат 5мм, а отзад от 5мм - 16мм до към 20мм без да имате проблеми.
Така като гледам фланците на 5мм нямат легло за джантата, но пък мисля няма и да им трябват, поне доколкото се вижда от тази снимка, леглото е около сантиметър. След поставянето на фланеца, ще остане половин сантиметър за да легне джантата. Стоковите болтове стърчат (тоест се навиват в главината) два сантиметра. С фланец на 5мм, ще се навият сантиметър и половина, което мисля няма да е проблем за сигурността. ET-то на джантата от ET35 ще стане ET30.
Мисля си че с тази комбинация ще постигна стойката на 235 гума, с профила на 225 гума


Макар и на Порше, ясно се вижда колко изнасят фланци на 5мм
http://www.renntech.org/forums/index.ph ... with-pics/
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
аз бях с фланци 1.6см добре стояха после с 2см но много опират гумите в калниците
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
От два дена вървя с ролетки и шублери
. За отпред на 100% ще са 5мм, отзад първоначално ще са 5мм. ако не ми допадне, ще ги продам и ще купя за отзад 10мм. Повече от това става опасно и ще закача, въпреки че има място до ръба на калника - 20мм, но пък от вътрешната страна на калника, над гумата, е скосено ще има проблеми... пък и изнасянето на джантата трябва да е съобразено и с калобраните, да не стане някаква изцепка - смешна.
Общо взето ако успея да постигна нещо подобно..... ще бъда щастлив, въпреки че колата от снимката е с 18-ка.
http://uk-mkivs.net/forums/p/366063/249 ... px#2493440

Общо взето ако успея да постигна нещо подобно..... ще бъда щастлив, въпреки че колата от снимката е с 18-ка.
http://uk-mkivs.net/forums/p/366063/249 ... px#2493440
Последна промяна от morfei1 на Пет 03 дек 2010 21:16, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Днес пристигнаха дистанционите фланици DTS Line - made in Germany - 4бр. 5мм. Фланците са алуминиеви с отвори 5x100 и 5x112, централен 57,1мм, изработката е изключително добра според мен и са много леки. Ползвах си нормалните болтове и остава място в леглото на главината, за да легне джантата. Стандартният болт, захапва 2см в главината, а сега с фланците захапва 1.5см, което немисля че е толкова фатално за сигурността.
Общо взето мнозина от вас ще си кажат..... пфффф, ми то все едно разлика няма, но мога да ви уверя, че такава има. Това беше и идеята.... като погледнеш колата да има стойка..... получава се зрителна измама.... все едно съм с 235 гума, но различните елементи да не се натрапват на окото. Другото което е държах да запазя сходимостта на предна и задна ос, тоест колкото отворя предната, толкова да отворя и задната, въпреки че несъм наясно дали има негативен ефект по-отворената задница, държах да са еднакви. Изборът се свеждаше до 2x10мм или 2x5мм, което на ЕТ35 7.5J за Голф 4 е максимум на за отпред, дори 2х10мм идва на границата на ръба на калника, което на мен не ми харесва..... а също трябваше да се съобразя и с калобраните, които са неразделна част от колата. Общо взето направих някакъв компромис.
Пробвах и с 2бр фланци от всеки край отзад, за да изнеса джантата с 10мм. но не останах впечатлен, джантата излиза прекалено много и не се вързва с калобраните
.
Според мен големите фланци са и за големи джанти, а 17-ка на Голф 4 не влиза в тази категория.
Ако сте с по-голямо ЕТ от 35 и нямате калобрани, примерно ЕТ38, спокойно може да сложите и отпред и отзад 2x10мм и ще стои много красиво.
След като поставих фланците излезнах да изпробвам колата, никакви проблеми или вибрации при по-висока скорост, даже имам чувството, че леко се вдигна, незнам що така си мисля, може и да си внушавам. За стабилност в завои, немога да преценя, тъй като нямам достатъчен пробег пък и времето е лошо и не е за проби.
За съжаление дори и с 5мм фланци отпред, при пълен десен, от лявата страна продължава да ми стържи гумата в подкалника, от вътрешната страна, но по-леко
Общо взето това са впечатленията до сега
.
Ето така изглеждат:



Ето как изглеждаше без фланците


Ето как изглежда с фланците







Общо взето мнозина от вас ще си кажат..... пфффф, ми то все едно разлика няма, но мога да ви уверя, че такава има. Това беше и идеята.... като погледнеш колата да има стойка..... получава се зрителна измама.... все едно съм с 235 гума, но различните елементи да не се натрапват на окото. Другото което е държах да запазя сходимостта на предна и задна ос, тоест колкото отворя предната, толкова да отворя и задната, въпреки че несъм наясно дали има негативен ефект по-отворената задница, държах да са еднакви. Изборът се свеждаше до 2x10мм или 2x5мм, което на ЕТ35 7.5J за Голф 4 е максимум на за отпред, дори 2х10мм идва на границата на ръба на калника, което на мен не ми харесва..... а също трябваше да се съобразя и с калобраните, които са неразделна част от колата. Общо взето направих някакъв компромис.
Пробвах и с 2бр фланци от всеки край отзад, за да изнеса джантата с 10мм. но не останах впечатлен, джантата излиза прекалено много и не се вързва с калобраните

Според мен големите фланци са и за големи джанти, а 17-ка на Голф 4 не влиза в тази категория.
Ако сте с по-голямо ЕТ от 35 и нямате калобрани, примерно ЕТ38, спокойно може да сложите и отпред и отзад 2x10мм и ще стои много красиво.
След като поставих фланците излезнах да изпробвам колата, никакви проблеми или вибрации при по-висока скорост, даже имам чувството, че леко се вдигна, незнам що така си мисля, може и да си внушавам. За стабилност в завои, немога да преценя, тъй като нямам достатъчен пробег пък и времето е лошо и не е за проби.
За съжаление дори и с 5мм фланци отпред, при пълен десен, от лявата страна продължава да ми стържи гумата в подкалника, от вътрешната страна, но по-леко

Общо взето това са впечатленията до сега

Ето така изглеждат:



Ето как изглеждаше без фланците


Ето как изглежда с фланците







Последна промяна от morfei1 на Сря 01 дек 2010 18:48, променено общо 4 пъти.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
браво
колко мм са и кви пари?

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Браво, ама защо с тези калобрани?
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Фланците са два комплекта - 2х5мм. Двато комплекта за отпред и за отзад дойдоха общо за 111лв и стотинки.
Калобраните са понеже..... съм Чебурашка стайл, много си ги обичам и според мен придават на колата ми уникален и автентичен вид. Завършват линията, която е далеч от спортна или тежкарска (ха-ха-ха това в кръга на шегата
). Свалял съм ги и не ми харесва без тях, сигурно е от ЕГН-то да ви кажа пък и вършат чудесна работа 
На снимките колата не е мита от около три седмици и е изминала около 3000км, предимно в дъжд. Също така пазят долната част на купето от кал, боклуци, вода - корозия
Калобраните са понеже..... съм Чебурашка стайл, много си ги обичам и според мен придават на колата ми уникален и автентичен вид. Завършват линията, която е далеч от спортна или тежкарска (ха-ха-ха това в кръга на шегата


На снимките колата не е мита от около три седмици и е изминала около 3000км, предимно в дъжд. Също така пазят долната част на купето от кал, боклуци, вода - корозия

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Малко да поработим и върху интериора. За сега яко търкане и шприц кит
.







- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
ММммм браво браво 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Дръжките ги направихме. Щприцовах и средната конзола с всичките капачета и двата пепелника, задният го разглобих на съставните му части. Декоративните лайстни на релсите на седалките също са шприцовани.
Боята е черна база, лакът е 50% лак останалото някъв мат лак..... 1 към 5 или 5 към 1 беше съотношението



Боята е черна база, лакът е 50% лак останалото някъв мат лак..... 1 към 5 или 5 към 1 беше съотношението




- G.T.i
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 20 май 2010 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Asenovgrad
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
евала колега лудница е голфа



- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл
Добре са станали колега. Ще трябва май да режеш маникюрите на мацките като се качват. Незнам няма ли да се надраскат барзо?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта